Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ota lapsia viikonloppuna ollenkaan, koska lähi ei osaa päättää ovatko yötä vaiko eivät.

Vierailija
30.09.2011 |

Tapaamissopimusta ei ole, olen luvannut olla lasten kanssa lauantaipäivän vaikka iltaan asti, yöksi en mielelläni ota, koska minulla on sunnuntaina heti aamusta omia menoja

Lähi ei suostu antamaan selkeää vastausta, vaan sanoo ilmoittavansa vasta huomisiltana jäävätkö lapset luokseni yöksi.

Sanoin että jos ei osaa jo tänään asiaa sanoa ja päättää, en ota lapsia huomenna ollenkaan.

Joku aikataulu se pitää minunkin elämässäni olla, jotta pystyn omaa eläämini suunnittelemaan.

Lähillä ei mitään pakollista menoa edes ole, haluaa olla mökillä yötä pelkästään ärsyttääkseen minua. Alunperin sovittiin että ei yövy mökillä, käy siellä päiväseltään ja hakee lapset lauantai-iltana

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuisi tuo jahkaaminen.

Kuinka usein lapsesi luonanasi ovat? Mikä tärkeä meno sulla sunnuntaina voi olla?

Vierailija
22/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska alunperin oltiin sovittu että lapset haetaan lauantai-iltana.

Ja jos lähi yöpyy mökillä, lasten haku menee pitkälle iltapäivään, lähin lupauksiin ei ole luottamista.

Lapsia näen viikottain, oman jaksamiseni mukaan, joskus enemmän joskus vähemmän.

Joku roti pitää olla etävanhemmankin kyykyttämisellä.

Jos ei hae lapsia lauantai-iltana, soitan lastensuojelun hakemaan kakarat lastenkotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntaiksi, koska alunperin ei yöpymisestä oltu mitään sovittu.

Vierailija
24/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä sun kakaroita nyt sitten otettukaan huostaan kuten mainostit?

Vierailija
25/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähi olisi lastenne yksinhuoltaja ja sinulla ei olisi tapaamisvelvollisuutta (tai -oikeutta) ollenkaan. Näin sinua ei rasitettaisi turhanpäiväisillä asioilla ja voisit elää omaa elämääsi. Lapsetkin olisivat varmasti tyytyväisempiä.

Vierailija
26/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamiskieltoa minulle hakea. On ne otettu huostaan, sijoitettu lähille, joka nettoaa ihan kivat rahat kakaroista sijaisvanhemman korvauksina.

Omaa elämääni tässä yritänkin elää, mutta aika vitun vaikeeta on, kun lähi on lapamato.

Vierailija
27/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna, taidankin lähteä kaverille yöksi, menee sunnuntaihin ennen kuin kotiudun.

Vierailija
28/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vänkyttää näitä samoja juttuja uudelleen ja uudelleen? Mä en jaksaisi olla itseni kanssa, jos koko ajan ajatukset kulkis vaan tuota samaa rataa.

Vierailija
29/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ydinperhe kunniaan, tämä sen taas todisti.

Vierailija
30/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ei ole miestä edes sen vertaa että osaa sanoa milloin kakarat hakee. Minä pyrin pitämään kiinni sopimuksista, superisä ei.

Yritä siinä sitten elää omaa elämää, kun aina pitäisi olla käytettävissä.

Juu, rasittaa ja siksi en otakaan lapsia ollenkaan.

Vierailija
31/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuttavani lapset otettiin huostaan ja sijoitettiin biologiselle isälle. En ala nyt sossujen nimiä sanomaan, mutta päätös oli lainvastainen.

Vierailija
32/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverille yökylään koko viikonlopuksi. Moro.

Vierailija
33/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä siinä sitten elää omaa elämää, kun aina pitäisi olla käytettävissä.

..kun ei ole ydinperheen vanhempana mitään koloa minne lapset tunkea..?

Hei toivottavasti saat asian järjestymään, koita nyt olla rakentava sitä superisää kohtaan. Aikuisiahan te kuitenkin olette?

Niin metsä usein vastaa miten sinne huudetaan.

Vierailija
34/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekat 5 vuotta ja nyt kun kakarat ovat isällään, olen ollut ilmainen lapsenvahti aina kun sille on ollut tarvetta, vaikkei mitään virallista ole paperilla.

Jos kusipää ei kykene klo 18 mennessä huomista lastenhakuaikataulua antamaan, en ole käytettävissä tänä viikonloppuna.

Vierailija
35/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekat 5 vuotta ja nyt kun kakarat ovat isällään, olen ollut ilmainen lapsenvahti aina kun sille on ollut tarvetta, vaikkei mitään virallista ole paperilla. Jos kusipää ei kykene klo 18 mennessä huomista lastenhakuaikataulua antamaan, en ole käytettävissä tänä viikonloppuna.

Eikö ole yhtään ikävä?

Vierailija
36/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapset ovat?

Voitko ilmoittaa heille suoraan että eivät ole tulossa tänä viikonloppuna sun luokse? Musta lapsilla on oikeus tietää missä heidän pitäisi olla, eikä niin että isä päättää asian 5 min ennen.

Vierailija
37/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeästi ja ääntänikin korotin kun alkoi inttämään jo sovitusta asiasta. Mutta sen homopetterin kanssa jos jotain sovit, voit olla satavarma että suunnitelma kusee.

Ja lapset ovat niin tottuneet siihen että meillä nää tilanteet muuttuu, että ne sitä edes huomaavat, varsinkaan kun ei olla päiväkausia mainostettu että jee. lauantaina joudutte äidin luo.

Vierailija
38/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi olla nöyrästi kiitollinen jokaisesta sekunnista, jonka saa omien lastensa kanssa vietää. Ja paskat mitään nöyrä tartte olla eikä kiitollinenkaan, se on lasten oikeus tavata mua, ei mun velvollisuuteni.

Vierailija
39/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin epävakaana mulle ei tee hyvää se, että suunnitelmat muuttuvat lennosta. Pitää pystyä ennakoimaan omaa elämäänsä. Epävakaalle kun ei ole hyväksi se, että hommat ei mene niin sanotusti putkeen.

Saattaapi vaikka mennä hermo.

Vierailija
40/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämään ollenkaan. Onneksi olen onnistunut pääsemään irti äidin ja lapsen symbioosista ja siitä ikävöinnistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi