Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ota lapsia viikonloppuna ollenkaan, koska lähi ei osaa päättää ovatko yötä vaiko eivät.

Vierailija
30.09.2011 |

Tapaamissopimusta ei ole, olen luvannut olla lasten kanssa lauantaipäivän vaikka iltaan asti, yöksi en mielelläni ota, koska minulla on sunnuntaina heti aamusta omia menoja

Lähi ei suostu antamaan selkeää vastausta, vaan sanoo ilmoittavansa vasta huomisiltana jäävätkö lapset luokseni yöksi.

Sanoin että jos ei osaa jo tänään asiaa sanoa ja päättää, en ota lapsia huomenna ollenkaan.

Joku aikataulu se pitää minunkin elämässäni olla, jotta pystyn omaa eläämini suunnittelemaan.

Lähillä ei mitään pakollista menoa edes ole, haluaa olla mökillä yötä pelkästään ärsyttääkseen minua. Alunperin sovittiin että ei yövy mökillä, käy siellä päiväseltään ja hakee lapset lauantai-iltana

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leluilla leikkiminen? Älkää vaan hankkiko niitä lisää. Lelu saattaa aikuisena muistaa!

Vierailija
2/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valmiiksi yöt nukkuvan, sisäsiistin ja muutenkin oma-aloitteisen. Mutta en pysyvään sijoitukseen, aina silloin tällöin kun itseä huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle ole sataan kertaan sanottu että älä tapaa niitä vitun räkänokkias ikinä niin loppuu se helvetin vinkuminen ja homopetterin haukkuminen täällä!

Sulle on myös sanottu että sulla ei ole mitään vitun velvollisuutta tavata niitä kersojas.

Suoraan sanottuna toivoisin että jäisitte junan alle koko paskasakki päästäis kertaheitolla monesta luuserista!

Vierailija
4/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin epävakaana mulle ei tee hyvää se, että suunnitelmat muuttuvat lennosta. Pitää pystyä ennakoimaan omaa elämäänsä. Epävakaalle kun ei ole hyväksi se, että hommat ei mene niin sanotusti putkeen.

Saattaapi vaikka mennä hermo.

Lyödä itselle leima otsaan ja olla ottamatta vastuuta mistään.

Vierailija
5/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuvaisina lastensa tapaamisista ja biovanhemmalla jatkuvaa kaipuuta sijoitettuun lapseen, vaikka tapaamisia rajoittamalla.

Ja jos biovanhempi saadaan sitoutettua niiden sijaisperheessä elävien lastensa elämään riittävästi, biovanhempi ei lapsenkaipuussaan mene niin helposti tehtailemaan uusia lapsia.

Juu, siihen pelleilyyn en suostu.

ja mullahan on ihan virallisella paperilla epävakaa-diagnoosi, sain sen perusteella eläkkeenkin.

Vierailija
6/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin suihkussa. No, soittakoot uusiksi, en jaksa soittaa takaisin.

Vierailija
7/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toitottaa ettei ole tyytyväinen mun tapaani olla äiti ja että he pärjäävät paremmin ilman minua. No, sitä saavatkin tämän viikonlopun kokeilla ja vaikka kaikki tulevat viikonloput ja viikot, ei kiinnosta jos ei mun tyyli kelpaa.

Vierailija
8/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvästi yrittää hyväksikäyttää. Sovi asiat paperilla.

Vierailija
9/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaseläkkeellä ja linkkaavansa keppien kanssa - ja uhosi silti hakata miehen auton lommoille, kun mokoma kehtaa pyytää häntä käyttämään lapset neuvolassa?

Vierailija
10/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pentuja täysin turhalle ja vapaaehtoiselle neuvolakäynnille kärräämään vaan siksi ettei kusipäähomopetterilähivanhempi halua myöhästyä 15 min suojatyöpaikastaan?

Se suojatyöpaikka ei mihinkään katoa eikä Oulun kaupunki ole kriisissä vaikkei homopetteri kävis töissä enää ollenkaan.

Vierailija
11/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on sitten myös kaikki lähivanhemman velvollisuudet.

Vierailija
12/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan hyväkseen, että sille sanotaan asiasta viralliselta taholta.

Se vei puoli vuotta kakarat päiväkodin aamiaiselle aina klo 8.35, vaikka aamupala loppuu 8.30 ja leuhki sitten sillä että hänelle ja lapsille on päiväkodissa erityispalvelu.

Homopetteri alkoi pysymään aikataulussa vasta sit kun kakarat jäivät homopetterin takia parina aamuna ilman aamupalaa, kun erityispalvelu loppui.

Vierailija
13/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoi että ottaa sitten lapset mukaansa mökille, kun minä kerran en kykene lapsiani hoitamaan.

Juu, viimeksikin homopetterin ja lasten yhteinen mökkiloma vaati lastenlääkärikäynnin, kun homopetterin hoidossa lapsi telonut itteensä.

Että kuka kykenee ja kuka haluaa.

Vierailija
14/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se ilman äitiään kahden lapsen kanssa selviä.

Vierailija
15/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä syyllistyisin ja antaisin periksi ja ottaisin lapset luokseni viikonlopuksi, koska pelkään että homopetterin hoivissa lapsille sattuu tapaturmia.

Vierailija
16/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku sanoikin toivottavasti jäätte junan alle koko sakki, teistä ei ole mitään hyötyä tälle yhteiskunnalle.

Vierailija
17/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kommentoiko tuolle, vinksahtaa vaan entistä pahemmin, koska kääntää kaikki kommentit niin, että ne vahvistavat hänen skitsoa maailmankuvaansa.

Vierailija
18/40 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

junan tai auton alle. Ja itse jäätte henkiin elämään sen tiedon kanssa. Hah, nauran makeasti jos jotain jollekin pennulle viikonloppuna sattuu.

Vierailija
19/40 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla aika monta ruumista jos päätän lähtä vähän lauantaiajelulle...

Vierailija
20/40 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on kahvinkeitin rikki ja ihan pokkana soittelee mulle, että toisin hälle kahvia termospullossa.

Lupasin viedä....joo, sitä päivää saa ottaa. Paras tapa kiusata homopetteriä on antaa sille lupauksia, joita ei täytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän