Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MILLÄ ALAPÄÄ NÄTIKSI???

Vierailija
30.09.2011 |

Ongelma: Haluan että on vähän karvoja keskellä, reunoilta siistit. MUTTA kun sheivaamalla ne kasvaa seuraavassa yössä takaisin! Ja ovat niin pirskutin kipeitä ja kovia, että huhhuh. Sama tapahtuu epilaattorilla ja sattuu sairaasti.

Ideoita?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan joka aamu suihkussa gillette venuksella ja suihkuöljyllä alapääni, kainaloni ja sääreni. Eikä ole mitään punaisia näppyjä missään.

Olispa kiva, jos kestäiskin! Ja sheivatessakin heti suihkun jälkeen ei ole edes sileä, vaan näkyy silti sitä sänkeä, kun on niin järjettömän paksut ja mustat karvat.. :( -ap

Olen blondi ja vähäkarvainen, mutta siltikin joudun tosiaan joka päivä sheivaamaan, että jälki on siisti.

Vierailija
22/29 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhoittaa ihon hyvin sheivauksen jälkeen.

Myydään marketeissa vauvatarvikehyllyissä.

Siis sama voide, jota vauvan punoittavaan peppuun laitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap samanlaiselta tapaukselta kuin minä. Karvat rehottaa reisillä asti jos annan niiden vain kasvaa, karva on tummaa ja jäykkää myös. Sheivauksesta tulee karmea näppyläinen sänki (viimeistään seuraavana päivänä) joka kutiaa älyttömästi.

Olen muutaman kerran käynyt poistattamassa bikinirajan karvat sokeroinnilla. Huomattavasti nopeampi toimitus kuin tuo itse nyppiminen, ja kivuttomampikin! Suosittelen ehdottomasti tätä, maksaa jotain 20-30 euron välillä ja sanovat, että jos käy säännöllisesti, karvan kasvu hidastuu, ja että n. 4-6 viikon välein kannattaisi käydä. Minulla kyllä alkoi karvat kasvamaan (silleen häiritsevästi) jo pari viikkoa sokeroinnin jälkeen, mutta silti se kannatti!

Vierailija
24/29 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap samanlaiselta tapaukselta kuin minä. Karvat rehottaa reisillä asti jos annan niiden vain kasvaa, karva on tummaa ja jäykkää myös. Sheivauksesta tulee karmea näppyläinen sänki (viimeistään seuraavana päivänä) joka kutiaa älyttömästi.

Olen muutaman kerran käynyt poistattamassa bikinirajan karvat sokeroinnilla. Huomattavasti nopeampi toimitus kuin tuo itse nyppiminen, ja kivuttomampikin! Suosittelen ehdottomasti tätä, maksaa jotain 20-30 euron välillä ja sanovat, että jos käy säännöllisesti, karvan kasvu hidastuu, ja että n. 4-6 viikon välein kannattaisi käydä. Minulla kyllä alkoi karvat kasvamaan (silleen häiritsevästi) jo pari viikkoa sokeroinnin jälkeen, mutta silti se kannatti!

Pitääkin heti googlettaa.. Kiitos vinkistä! -ap

Vierailija
25/29 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee sivusta seuraaja, samanlaisilla karvoilla varustettuna kuin ap... Mulla ei nimittäin olisi varaa käydä kauneushoitoloissa tuota tekemässä.

Vierailija
26/29 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä "itsehoitotuotteita", siellä oli kaikenmaailman vahoja sun muita bikinirajoille, en huomannut oliko jotain sokerointivälineitä myös. Mutta kannattaa käydä jossain vähänkin paremmin varustellussa kaupassa katsomassa! Voisin kuvitella, että itse tehtynä tuo karvanpoisto vaatii vähintäänkin harjoittelua, mutta miksei?

16

Vierailija
27/29 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja löysin tuollaisen Easy Sweet sokerointiaineen, jota saa aika monesta paikkaa. Ehkä ensin kokeilen sitä, jos ei toimi niin voin harkita kosmetologille menoa :) Pihi kun itsekin olen..

-ap

Vierailija
28/29 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut kaikkea sheivauksen jälkeen, kalliita erikoistuotteitakin ja tuo vauvojen peppuvoide tosiaan on paras. Kestää sheivata joka päivä aivan hyvin.

Vierailija
29/29 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt käynyt poistattamassa laserilla näitä karvoja. Neljäs kerta oli vasta ja lähes kaikki lähteneet, paitsi pieni alue jätetty kummulle.

Aiemmin ja nypin ja epiloinkin, ja otin ihan kaikki tuosta ylempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä