Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kuinka varma olet prosentuaalisesti, ettei miehesi petä?

Vierailija
29.09.2011 |

Itse olen 98 % varma, ettei mieheni petä, koska hän on liian ujo ja konservatiivinen ja tosikko siihen.

Itse olen 50 % varma, että en ikinä pettäisi. Olen paria eksääni pettänytkin. Toki se olisi kamala takaisku liitollemme, mutta koskaan ei voi olla varma.

Millä todennäköisyydellä sinun miehesi ei sinua tule koskaan pettämään ja millä todennäköisyydellä sinä et koskaan tule pettämään häntä? Perustelut, kiitos.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa edes miettiä, että mitä jos uudestaan se tapahtuisi. Oikeastaan myös vähän ihan sama ja rehellisyyden nimissä haudon myös kostoa...

Vierailija
42/74 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oma valinta, miten haluaa elää. Haluaako epäillä koko ajan ja haluaako, että tuo toinen ei luota minuun.

Vai haluaako elää täysillä ja luottaa ja olla miettimättä ja kyttäämättä, että koskahan se pettää kun pettää se kuitenkin.

Minusta olisi kamalaa ihan oikeasti elää sillai, etten koskaan luottaisi mihinkään vaan aina kyynisesti epäilisin toisia. Itse asiassa, en haluaisi elää sellaisen miehenkään kanssa, joka ei luottaisi minuun.

itse olen noin 60 % varma että petän ja puolisoni pysyy uskollisena arvioni mukaan 95 % todennäköisyydellä.

Käsittämätöntä tuo naiivius, että ei olisi pettämistä muka olemassakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oma valinta, miten haluaa elää. Haluaako epäillä koko ajan ja haluaako, että tuo toinen ei luota minuun.

Vai haluaako elää täysillä ja luottaa ja olla miettimättä ja kyttäämättä, että koskahan se pettää kun pettää se kuitenkin.

Minusta olisi kamalaa ihan oikeasti elää sillai, etten koskaan luottaisi mihinkään vaan aina kyynisesti epäilisin toisia. Itse asiassa, en haluaisi elää sellaisen miehenkään kanssa, joka ei luottaisi minuun.

itse olen noin 60 % varma että petän ja puolisoni pysyy uskollisena arvioni mukaan 95 % todennäköisyydellä.

Käsittämätöntä tuo naiivius, että ei olisi pettämistä muka olemassakaan.

Nämä ovat asioita jotka eivät aina olen ihan täysin itsestä kiinni. En epäile, enkä vahtaa, enkä kyttää.

Jos toinen pettää, niin kunhan ei kerro minulle eikä paljastu mistään muualtakaan.

Pahinta olisi jos elämänsä käyttäisi epäilemiseen, sitä en tee. Enkä ole kyyninenkään.

43

Vierailija
44/74 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on nyt.

Vierailija
45/74 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on nyt.

40% varmana, että mieheni tulee käymään vieraissa ja itseni kohdalla pitäisin varmana 15%, että käyn vieraissa.

Tai miten päin ne prosentit nyt menikään kelläkin.

Minulla on ollut yksi mustasukkainen miesystävä, joka oli varmaan 30% varma, että hässin kaikki hänen kaverinsa ja hänen isäukkonsa yms. Silloin päätin, että en ikinä enää seurustele mustasukkaisen miehen kanssa ja sellaisen, joka epäilee koko ajan.

Kovin on epäileväisiä ja mustasukkaisia naisia täällä paikalla. Tutkitteko kenties puhelimet yms jos olette niin varmoja, että miehenne tulee pettämään teitä?

Vierailija
46/74 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettää niin se pettää ja silloin pettää mun luottamukseni. Siihen asti luotan kunnes toisin todistetaan.

Vierailija
47/74 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 % varmuudella mies ei tule minua koskaan pettämään. Sanoisin sata ellei se olisi jo naurettavaa. Perustelut: on ihastunut elämässään tosissaan kaksi kertaa, ensimmäinen oli ala-asteiässä ja toinen olin minä - tosin vasta lähes nelikymppisenä. Kaikki vähät suhteet siinä välissä olivat vähemmän intohimoisia ja syynä se, että halusi olla jonkun kanssa. Seksi ei koskaan ollut syynä ennen minua. Lisäksi mies on melkein pakonomaisen kunnollinen, ei ole tyyppiä joka valehtelisi omaksi mukavuudekseen.

85 % varmuudella en itse pettäisi häntä. Luku olisi korkeampi jos puhumme vain vaikkapa seuraavasta 10 vuodesta, mutta en osaa nähdä millaista elämämme on kovin kaukana tulevaisuudessa. Ehkä rakkaus loppuu? Ehkä rakkauden loppumisen jälkeen loppuu jossain vaiheessa välittäminen? Syyt miksi en pettäisi: tällä hetkellä tuntuu vaikealta kuvitella että ikinä edes haluaisi ketään muuta, miehelle se olisi aivan valtava haava jopa niin etten tiedä selviäisikö hän siitä, enkä myöskään kykene epärehellisyyteen joten jos pettäisin niin joutuisin tunnustamaan heti. Syyt miksi pettäisin.... no, jos se rakkaus loppuu. Tai jos juon aivan liikaa ja menee kaikki kontrolli. Täytyykin pysytellä selvin päin...

Vierailija
48/74 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 100% varma että ei petä nyt kun tehdään yhdessä töitä ja ollaan yhdessä 24/7. Ei myös käy juuri koskaan ulkona ilman mua.

Siitä ei siis koskaan tiedä voiko joskus pettää.. Ehkä olen 80% varma että ei koskaan pettäisi. Ei ole flirttailija tyyppi, eikä miehellä ollut mitään vakavaa suhdetta ennekö me alettiin seurustelemaan. Ei oikein osaa iskeä naista, ihmeettä sai munkin.. :)

Vierailija
49/74 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään epäilyksiä.

Minua on aiemmassa suhteessa petetty, samoin miestäni. Niitä kokemuksia emme halua toistaa.

Vierailija
50/74 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden mielestä oletusarvona on, että 100% varmasti kumpikaan meistä ei petä toista. Tietysti tilanne VOISI jatkossa muuttua, mutta turha maalata piruja seinälle.

Mies on kerran nuoruudessaan petetty ja siitä syystä tyttiksestä silloin eronnut, ja ollaan puhuttu aiheesta paljon. En jaksa uskoa, että hän pettäisi, koska tietää miten se sattuu. Eikä hänellä kyllä siihen ole aikaakaan, sillä vietämme aikaa yhdessä niin paljon.

Itse en pettäisi, varsinkaan tätä miestä, sillä olin noukkimassa palasia tuon edellisen tapauksen jälkeen ja en voisi tehdä niin toiselle. Ei sillä, että olisi kiinnostustakaan.

Kun olin ollut mieheni kanssa n. 3 vuotta, moni sanoi naureskeli sille, miten rakastuneita me olemme ja sanoivat, että odottakaas vaan kun yhteisiä vuosia on takana yli kymmenen, ei ole tuollaiset tunteet silloin enää. No, nyt yhteistä eloa on takana 14 vuoden ajan ja ihan samalla tapaa rakastamme. Ärsyttää itsevarma kyynisyys, jolla ei ole kuitenkaan mitään todellisuuspohjaa. Kyllä se on mahdollista elää rakastaen ja pettämättä, vaikkakin trendi näyttää muuttuvan enemmän ja enemmän kertakäyttösuhteisiin ja puolison vaihtamiseen vähintään 5 vuoden välein.

Vierailija
51/74 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei voi koskaan olla täysin varma. Elämä heittää eteen kaikenlaisia ongelmia ja huonoina hetkinä se kynnys voi olla alhaisempi. Se ei kuitenkaan tarkoita, että pelkäisin tai murehtisin niin käyvän. Pidän sitä epätodennäköisenä myös kriisin keskellä, muutamasta olemme jo kunnialla selvinneet :) Luottamus on suhteessamme hyvässä mallissa ja olemme onnellisia.

Vierailija
52/74 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä oisin sanonu 100%. Nyt 10 v myöhemmin ajattelen ettei moisesta voi olla satavarma mutta niin hyvin meillä on tähän asti mennyt että 99% varma, kummankin kohdalla. No, pelkästä suutelusta ehkä 93% varma.

Vierailija
53/74 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että tällainen ketju ylipäänsä on olemassa, ja miten tänne listaillaan jotain 60-95%, tulee vähän sellainen vaikutelma, että aika moni jollain tasolla pelkää tai ainakin miettii, että mahtaako mies pettää joskus. Minusta jo se, että joutuu pohtimaan toisen uskollisuutta, olisi syy olla olematta yhdessä. En halua elää sellaisessa suhteessa, jossa pettäminen "on ihan realistinen vaihtoehto". Mikä suhde se sellainen on?

Vierailija
54/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettänyt, monestikin. En luota häneen, vaan odotan että koska taas. Itse en ole pettänyt.

Vierailija
55/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 100% varma että ei petä nyt kun tehdään yhdessä töitä ja ollaan yhdessä 24/7. Ei myös käy juuri koskaan ulkona ilman mua. Siitä ei siis koskaan tiedä voiko joskus pettää.. Ehkä olen 80% varma että ei koskaan pettäisi. Ei ole flirttailija tyyppi, eikä miehellä ollut mitään vakavaa suhdetta ennekö me alettiin seurustelemaan. Ei oikein osaa iskeä naista, ihmeettä sai munkin.. :)

en muistanut numeroa, joten kopioin sen tähän. Oletteko kenties maaseudulta? Kirjoituksesi oli kuin omani! Mä olen vaan ehkä 100 varma, että mun mies ei petä mua

Vierailija
56/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei rakastu toiseen. Pettämisestä voi päästä vielä yli, mutta jos mies rakastuu toiseen olen sotajalalla lopun elämääni.

Vierailija
57/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on liian rehellinen pettääkseen. itsestäni olen ehkä 90% varma.

Vierailija
58/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se riittää minulle. Tällä hetkellä olen myös 100% varma että en itse petä miestäni.

Vierailija
59/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein jo suhteen alussa selväksi, että en ole mustasukkainen, ja minusta satunnaiset suhteet ovat ok kunhan ei tapahdu aina eikä suhde vakinaistu. Tein myös selväksi, että haluan kuulla mieheltä itseltään koska näin on käynyt.

Tuli niitä pari kolme tunnustusta suhteen alussa, en itse pannut pahakseni, mutta mies kärsi ilmiselvästi, joten ehdotin hienotunteisesti, että hän ehkä lopettaisi, ihan itsensä takia.

Naimisissa ollaan oltu 15 vuotta, eikä mieheni ole n.s. pettänyt ainakaan kymmeneen vuoteen.

Vierailija
60/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 vuotta sitten, että olen 99 % varma, ettei mieheni petä. Se yksi prosentti jäi uupumaan sillä perusteella, että never say never. Perusteluna se, että mies on selkärankainen ja luotettava ihminen, ei mikään tuuliviiri.

Aika pian tämän kirjoittamisen jälkeen kävi ilmi, että miehellä oli salasuhde, joka johti avioeroomme. Ei hän suhdetta tuuliviiriyden vuoksi aloittanutkaan. Hän aloitti sen erittäin tietoisesti.

Itse en koskaan pettänyt.