Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kuinka varma olet prosentuaalisesti, ettei miehesi petä?

Vierailija
29.09.2011 |

Itse olen 98 % varma, ettei mieheni petä, koska hän on liian ujo ja konservatiivinen ja tosikko siihen.

Itse olen 50 % varma, että en ikinä pettäisi. Olen paria eksääni pettänytkin. Toki se olisi kamala takaisku liitollemme, mutta koskaan ei voi olla varma.

Millä todennäköisyydellä sinun miehesi ei sinua tule koskaan pettämään ja millä todennäköisyydellä sinä et koskaan tule pettämään häntä? Perustelut, kiitos.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 100%. Suhteessa ei kyllä ole mitään sellaista mikä pistäisi epäilemään. Siltikin mietin,että koskaan ei voi olla varma. Hassu juttu muuten,itse en tunne yhtäkään miestä tai naista joka pettäisi tai olisi pettänyt puolisoaan. Tosin ystäväpiiri koostuu pääosin n.30-kymppisistä. Löystyykö moraali keski-ikää lähestyttäessä?

Vierailija
62/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

50%.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 98 %. En epäile yhtään että pettäisi, mutta mistäs sitä koskaan tietää, kun emme asu samalla paikkakunnalla eikä siis tiedä kaikista tekemisistä.

Vierailija
64/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mielestäni päivässä ole sellaista hetkeä että puoliso voisi pettää. Ja että ruokkiksella menisi ja niin tekisi? En oikeastaan halua alkaa sentään vainoharhaiseksi ja sellaista miettimään.

Olen joskus pettänyt. Syy siihen oli tosi rankka ja mieheni tietää mitä menin tekemään. Silti olemme yhdessä ja asian paljastumisen jälkeen vasta kihlauduttiin ja mentiin naimisiin.

Nykyään liitto tuntuu tosi raskaalta ja ongelmia kahlataan oikein pohjamutia myöten, mutta itsestäni olen 100% varma etten enää petä. Mieluummin lopetan koko suhteen kuin sitä peetä ja syyllisyyttä tähän enää lisäksi ottaisin.

Miehestäni en ole varma kuin ehkä 95%.

Hän on miehisiltä mitoiltaan niin, hmm...runsas, ettei ole onnitunut yhdyntään kuin minun kanssani (yrityksen puutteesta ei nuorena voinut ainakaan syyttää :), joten se voi myös olla rajoittavat tekijä. Siis se ettei halua taas nolata itseään, kun kotona kerran piparia on tarjolla ja se maistuu.

Mutta on niin monessa muussa asiassa vetänyt maton alta ja suoraan valehdellutkin, etten sen vuoksi luota häneen täysin. Jos muissakin asioissa vetää maton alta, niin miksei sitten pettäisikin?

Vierailija
65/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mies on kuollut.

Vierailija
66/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin hyvä seksielämä(kummatkin ollaan tyytyväisiä) ja muutenkin ollaan vielä 15v. jälkeen niin rakastuneita ja onnellisia, että en usko pettämiseen kummaltakaan puolelta.

Vierailija
67/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 110% koska olen hänen ainoa seksikumppani ja hänele avioliitto on pyhä ja hänen omatuntonsa on liian voimakas, hän on myös naivi hyvällä tavalla.

itse saman verran koska en ole kiinnostunut muista, tiedän että Jumala toi meidät yhteen niin erilainen koko kokemus on ollut. Minulla on aiemmin ollut huonoja miehiä ja kukaan ei ole minulle parempi kuin oma mies. Ongelmat ratkotaan jollain muulla tavalla.

Vierailija
68/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan 100%, koska olen varma, että mieheni ei petä minua. Ja vastaan myös, että en ole 20 eikä suhteemme ole alkuvaiheessa ;). Olemme molemmat riittävästi nähneet elämää, tehneet virheitäkin ja oppineet. Parisuhteessa olemme olleet kohta 12 vuotta, siitä naimisissa 9 ja lapsia 3. Tässä elämäntilanteessa olen varma, että mieheni ei petä minua.

Vierailija
69/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olenko varma ettei mies koskaan petä, vai ettei petä tällä hetkellä? Olen 99,9% varma ettei petä nyt. Olen 70%varma ettei petä tulevaisuudessa.

Olen myös 70% varma etten itse petä.

Elämä on sellaista, ettei sitä ihan tiedä mihin se heittää. Jos jostain syystä olemme tulevaisuudessa onnettomia, ehkä sitten päätyisimme sellaiseen.

Vierailija
70/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä tuo naiivius, että ei olisi pettämistä muka olemassakaan.

Voi höpölöpö, naiivi olet itse. Jos toisilla ihmisillä nyt sattuu olemaan luja usko itseensä ja parisuhteeseensa, niin ei se ole sinulta mitenkän pois.

Tottakai pettämistä on olemassa ja paljon muutakin sellaista mikä ei minun elämääni kuulu. Onneksi meitä ihmisiäkin on erilaisia ja jopa miehet ovat yksilöitä.

Vierailija
71/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

99%, koska hän vaan on niin luotettava. Lisöksi ei osaa valehdella yhtään, joten sekin auttaa. Mutta suurin syy on,että olemme äärimmäisen sitoutuneita toisiimme.

Itse en petä 99,9% varmuudella. Olen sitoutunut. Olen pettänyt kaikissa muissa liitoissani ja tässä en petä.

Vierailija
72/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria Milan toteutti laajan markkinatutkimuksen ennen lanseeraustaan Suomessa. Kysely osoitti, että palvelulle on Suomessa kysyntää jopa enemmän kuin muualla pohjoismaissa. Näyttää siltä, että suomalaiset ovat uskottomampia kuin naapurinsa ruotsalaiset ja norjalaiset. Myös suomalaiset naiset vaikuttavat hyvin avarakatseisilta. Yli 70 prosenttia parisuhteessa elävistä suomalaisnaisista vastasi voivansa harkita parisuhteen ulkopuolista suhdetta, mikäli he eivät jäisi kiinni.

Victoria Milanin perustaja ja toimitusjohtaja Sigurd Vedal kertoo, että Suomessa yli 35 prosenttia deittisivustojen jäsenistä on naimisissa tai avoliitossa.

– Tavoitteemme on saavuttaa 200 000 avioliitossa ja parisuhteessa elävää suomalaista jäsentä vuoden 2011 loppuun mennessä, Vedal kertoo.

Vierailija
73/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei petä nyt tässä tilanteessa. Just vähän aika sitten kertoi ihastumisestaa, ollaan puhuttu ja käyty terapiassa. nyt menee hyvin ja ei petä. Tulevaisuudesta en tietysti voi olla koskaan varama. Nyt kuitenkin asiat hyvin ja pystytään puhumaan kaikesta (ennen ei), joten en usko, että nyt on mitään tarvetta. Jos tilanne muuttuu, niin tarve voi tulla....

Vierailija
74/74 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi prosentti tulee siitä että ikinä en voi olla täysin varma, onko mieheni joku sekopää ja esittää minulle täysin toista ihmistä ja minä ruusunpunasten lasien läpi sen uskon. Me puhumme ihan tajuttoman paljon pettämisestä yleisesti, lähinnä minun pelkojen ja ahdistuksen takia. Tätyisi oikeasti olla hyvin jäätävä ihminen jos voisi noiden puheiden sivussa pettää. Ja jos niin tekisi, joutuisin todellakin myöntämään että olen seurustellut vain ihannemielikuvan kanssa.

Toinen miehen puolesta puhuva asia on että hän ei ole mikään häntäheikki. Hän ei ole helposti ihastuvaa tyyppiä, ja sinkkunakin on viettäny useita vuosia ilman seksiä. Tämä sama pätee itseenikin, minulla ei ole ikinä ollut tarvetta etsiä muista ihmisistä minkäänlaista "täyttöä" elämääni, en ihastu helposti, enkä juokse halujen perässä. Jos mies sairautensa vuoksi menettäisi kyvyn harrastaa seksiä, alkaisi minullakin selibaatti, se ei siis johtaisi eroon. Tämän vuoksi itsestäni olenkin 100%varma.

Kun tapasimme se oli oikeasti sitä jotain, minä olin viettänyt 9vuotta sinkkuna (nuoruuden heilan jälkeen ;) ja mies 8 vuotta. Noihin sinkkuvuosiin ei kummallakkaan ollut sisältynyt äärettömiä määriä seksikumppaneita, ja kummallakaan ei ole haluja takaisin sinkkuuteen. Koemme todellakin olevamme toistemme puoliskot, sielunkumppanit. Nämä kaikki ovat avoimesti puhuttuja juttuja, kuten sekin että emme aio pettää toisiamme. Itsestäni voin olla 100%varma, toisesta ei ikinä kuin siihen 99,99%.