Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on suurin murheesi nyt?

Vierailija
29.09.2011 |

Kaikilla tuntuu näennäisesti menevän hyvi. Ainakin normaalisti. Todellisuudessa perheissä kärsitään erilaisista murheista elämän aikana. Mikä murhe teillä on nyt päällimmäisenä. Meillä on minun vakava sairaus.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenjäsenen psyykkinen sairastuminen ja itsemurha-alttius on se ykkönen. Muita murheita on sitten mm se, että näin kolmekymppisenä opiskelijana en edelleenkään tiedä olenko ehkä aivan väärällä alalla. Kovasti olisi myös tällä hetkellä hommia tekemättä, mutta kun ei etenkään tähän aikaan vuodesta saa itsestään irti mitään. Pitäisi päästä talviunille...

Vierailija
22/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän suunta hukassa

Ja esikoisen käytösongelmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitelen taaperoa kotona, ja se on niin tylsää. Pää hajoo, mutta en halua viedä hoitoon vielä. Ensi keväällä alan etsiä duunia.

Vierailija
24/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitelen taaperoa kotona, ja se on niin tylsää. Pää hajoo, mutta en halua viedä hoitoon vielä. Ensi keväällä alan etsiä duunia.

Vierailija
25/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsen käytösongelmat koulussa ja muutenkin.

Niiden ansiosta minusta on tullut jokseenkin itseensä kyllästynyt erakko.

Vierailija
26/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ei tiedätä selviääkö hän tai mitä pysyviä vammoja onnettomuudesta jää. Ajattelen häntä koko ajan.

muut murheet tuntuu nyt tosi pieniltä.

Vierailija
27/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt eniten ajatuksissa pyörii vain koiranpennun värin valitseminen... Eli ilmeisen hyvin mulla on asiat kun ei tuon isompaa murhetta ole.

Vierailija
28/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen kuulovamma ja miehen mystinen sairaus.

Vierailija
29/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuttopäivästä epätietoisuus + saadaanko ketään avuksi.

Vierailija
30/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni murhe mulla verrattuna muihin, mutta työn etsiminen. Kuopus täyttää 3 vuotta tammikuussa ja mun pitäisi alkaa etsiä töitä. Ja pelottaa siis se, etten löydä...

Vierailija
31/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omassa elämässä ahdistaa aikuisen lapsipuolen viikottainen kämppäys meillä...mä olen pari kertaa viikossa aika kireä ja pelkään, että alkaa vaikuttamaan avioliittoon.

Vierailija
32/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluyhteyttä ei oikein ole ja pelkään että juominen riistäytyy käsistä ja alkaa haitata työasioiden hoitamista. Apua hän ei halua koska mitään ongelmaa ei ole..

Vierailija
33/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työttömyyden mukanaan tuomat rahattomuus, turhautuminen, tylsistyminen ja toivottomuus.

Vierailija
34/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin muuttaa takaisin suomeen, mut se ei onnistu :(

Murehdituttaa myös kipeä käsi. koto-suomessa olisin jo käynyt lääkärissä, täällä se on niin hankalaa et en ole saanut aikaiseksi.

Vierailija
35/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko viikonpäästä rakenneultrassa kaikki ok.. esikoista odottaessa ei ollut..

Vierailija
36/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sai hymyilemään. Kiitos!

Meillä asiat myös hyvin. Ainoana murheena tällä hetkellä jatkuvat supistukset, kuukauden vuodelepo ja taaperon oireilu tilanteen vuoksi -me kun olemme aina eläneet hauskaa, hellyydentäyteistä ja aktiivista elämää yhdessä ja nyt yhtäkkiä äiti vain makaa ja varoo mahaansa (tai häipyy sairaalaan) ja isä stressaa, kuinka pitää huolta samaan aikaan lapsesta, tehdä kotityöt ja työskennellä (tekee nyt töitä kotoa käsin) :/

mutta nyt eniten ajatuksissa pyörii vain koiranpennun värin valitseminen... Eli ilmeisen hyvin mulla on asiat kun ei tuon isompaa murhetta ole.

Vierailija
37/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tuntuu jo pelkkä hammaslääkärissä käynti melkin ylivoimaiselta. Terveydenhoidon taso on...sanonko mistä.

Mä haluaisin muuttaa takaisin suomeen, mut se ei onnistu :(

Murehdituttaa myös kipeä käsi. koto-suomessa olisin jo käynyt lääkärissä, täällä se on niin hankalaa et en ole saanut aikaiseksi.

Vierailija
38/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeudet, stressityö (uusia haasteita jatkuvasti), lapsen parantumaton sairaus. Kaikkiaan kuormitusta elämässä. Moni olisi jo päättänyt päivänsä.

Vierailija
39/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenjäsenen psyykkinen sairastuminen ja itsemurha-alttius on se ykkönen. Muita murheita on sitten mm se, että näin kolmekymppisenä opiskelijana en edelleenkään tiedä olenko ehkä aivan väärällä alalla. Kovasti olisi myös tällä hetkellä hommia tekemättä, mutta kun ei etenkään tähän aikaan vuodesta saa itsestään irti mitään. Pitäisi päästä talviunille...

Vierailija
40/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oma haikailuni sellaisen ihmisen perään, jota en voi koskaan saada :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän