Onko teillä enää tallessa opinnäytetyötä tai gradua?
Minä olen totaalisesti hukannut graduni yliopiston ajalta.
En laittanut sitä mihinkään julkaisupalveluun, kun ei ollut pakollista enkä paskaa gradua muutenkaan viitsinyt mainostella kenellekään. Kaikki oheismateriaalit, tiedosto jne on kadonnut jo bittiavaruuteen :D.
Nyt tuli ajankohtainen tutkimushanke ja muistin, etä gradussani olisi tähän loistavat lähtökohdat ja pohjataustat valmiina.
Nooh ei kun tietopyyntönä yliopistolta kyselemään...
Kommentit (14)
Mun opinnäytetyöstä ole koskaan ollutkaan paperiversiota ja siellä se on Theseuksessa edelleen sähköisenä.
Onhan tuo netissä. Vuodelta 2022. Viimeksi kun katsoin, oltiin ladattu noin 2000 kertaa. Nykyään ei enää näy latausmäärä jostain syystä. Kiva kuitenkin, että on luettu aika paljonkin.
Kadoksissa on. Eipä sen tallessa olemisesta enää mitään hyötyä olisikaan.
Tässähän se on:
On kai se jossain koneella ja muistitikulla vielä tallessa. Lisäksi Heldasta löydettävissä.
On sekä ammattikoulun että ammattikorkeakoulun opinnäytetyöt paperiversiona työhuoneessa kaapissa. Saattaa löytyä bitteinäkin, olen ollut aikanaan tehokas ottamaan varmuuskopioita. Nykyään laiskempi, kun tiedostot menee suoraan pilveen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo netissä. Vuodelta 2022. Viimeksi kun katsoin, oltiin ladattu noin 2000 kertaa. Nykyään ei enää näy latausmäärä jostain syystä. Kiva kuitenkin, että on luettu aika paljonkin.
Mun opparia on käytetty jopa lähteenä muissa oppareissa.
Gradu ja kaikki materiaalit edelleen sähköisesti tallessa vuodelta 2013. Paperiversiokin vielä löytyy.
Löytyy omasta kirjahyllystä, yliopiston kirjahyllystä ja verkosta. 2010 jälkeen olen valmistunut.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän se on:
Gradujen rickroll 😄
Kaikki pitäisi löytyä Finnasta. Myös 1990-luvun graduni on siellä.
Onhan se tuolla kirjahyllyssä. Biteistä ei ole tietoakaan.