Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on suurin murheesi nyt?

Vierailija
29.09.2011 |

Kaikilla tuntuu näennäisesti menevän hyvi. Ainakin normaalisti. Todellisuudessa perheissä kärsitään erilaisista murheista elämän aikana. Mikä murhe teillä on nyt päällimmäisenä. Meillä on minun vakava sairaus.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhkaava ulosotto huolestuttaa ja omaisen sairaus masentaa.

Vierailija
62/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi pikkuvelkaa ja rahaa tulee vasta lokakuussa. Toinen asia joka ahdistaa on kodin siivottomuus, jolle en koskaan saa tehtyä mitään. Ja alinomainen tappelu lasten kesken. Miten alipalkkaisen h:n elämä voisi muuttua ihanan seesteiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa viimeinenkin toivo mennä ja jokapuolella on vain teitä äitejä ja odottavia äitejä!

- Ja silti roikun vauvapalstalla, hassu minä.

Vierailija
64/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin saa jatkaa taivallusta vaik haluais jakaa elämänsä jonkun kanssa. Lapsestakaan ei kannata edes haaveilla.

Vierailija
65/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä murheita on, eron jälkeisaika, lasten suru ja murhe eron takia, uuden kodin säilytystilojen riittämättömyys, tylsä ja ankiahko työ.

Mutta suurin murheeni? Ihan oikeasti en ole varma. Ehkä pelko etten osaa käsitellä rahaa tarpeeksi oikein. Etten saakaan sitä riittämään.

Vierailija
66/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi mennä elämässä eteenpäin, mutta kun en tiedä yhtään mitä haluan. Ahdistaa, kun vuodet vaan kuluvat enkä käytä niitä "järkevästi". Ennen kuin huomaankaan, olen jo ties kuinka vanha ja sitten kumminkin kaduttaa, kun koko elämäni olen vain jahkaillut.

Lisäksi ahdistaa kaikki tulevaisuudessa väistämättä eteen tulevat surulliset asiat.

Vierailija
67/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni avioliitostamme sivuun tekemä äpärälapsi ahdistaa. Tai ei varsinaisesti lapsi vaan hänen tunnekylmä äitinsä. Pelottavaa ja ahdistavaa, kun ei voi yhtenäkään päivänä tästä elämänsä loppuun tietää, mitä lutka milloinkin aikoo.

Haluaisin suojella perhettäni, mutta en pysty siihen ja tunnen jatkuvaa riittämättömyyttä ja ahdistusta. Pääsisinpä tästä yli.

Vierailija
68/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ottaa aivoon: kumit on loppu. Tsemppiä muille oikeissa murheissanne, tän äipän murhe on kuitenkin ratkaistavissa heti huomenna kauppareissulla :)

Vierailija
69/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kaikki oikeastaan onkin ihan hyvin.

Vierailija
70/70 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat ihan finaalissa :( Lapsi menee onneksi huomenna koulun jälkeen kaverille niin saa ruokaa siellä... Mä oon niin masentunut, että jos en tietäis kuinka suunnattomasti mun lapsi kärsis, jos mua ei olis, niin ajaisin tahallani kolarin. Tää rahapula ei lopu koskaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi