Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet omasta kodistasi kun luet Kaunis Pieni elämä -blogia?

Vierailija
27.09.2011 |

Mä ajattelen, että pitäisi alkaa siivoamaan. :(

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi, kun mulla ei ole just nyt rahaa hankkia niitä pieniä sisustusjuttuja, mitä meidän koti kaipaisi. Eli se saa mussa aikaiseksi sisustusinnon! :)

Rakastan ko. blogia, niin kauniit kuvat!

Vierailija
2/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis halua samanlaista tyyliä, mutta olisi kivaa jos olisi jo saanut vaihdettua kaikki ties mistä kauan sitten haalitut huonekalut mieleisiksi ja rempattua keittiön ja kylppärin :P

Hiljaa hyvä tulee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "meillä on aika läävä"... ja "pitäiskö alkaa sisustaan valkosella", mutta sitten tipahdan maan pinnalle.

meillä on ihan kiva koti, eikä kaikilla tarvi olla koti ku sisustuslehdestä, tosiaankaan. :)

Vierailija
4/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. pohjalainen

Vierailija
5/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten niillä on varaa ylläpitää tuota kaikkea ja että miten tämä Anne on niin nuori ja kolmen lapsen äiti.

ap

Vierailija
6/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse laittaa sisustustauluja. :)

Vierailija
7/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ajattelen. En ole kateellinen heidän kodistaan ja hienosti puetuistaan lapsistaan. Olen vain sitämieltä että kyllä sielläkin on välillä sekaista ja äiti huutaa lapsille väsymystään, kuravaatteet on kasassa eteisen lattialla ja hiekkaa ympäri kämppää. Kodin pitää olla koti eikä kuva sisustuslehdestä.

Ajattelen aina että meillä on kodikkaan sotkuista :)

Vierailija
8/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä olen tyytyväisempi oman kotini sisustukseen, sillä pidän ks. blogistin kotia jotenkin ankean näköisenä, vaikka muutoin kaunis koti hänellä onkin.

Vierailija
9/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aluks ollu kateellinen kauniista vaatteista. mutta nyt olen älynny, että nehän on ihan juhlavaatteissa niissä kuvissa, omassa kodissa arkena. Eikä juhlavaatteet varmaan ole niin mukavia päällä. lisäksi en ole mikään merkkivaatefriikki, joten en osaa enää ollakkaan kateellinen juhlavaatteista.

kauniimman kodin haluaisin ja siihen onkin pyrkimys. niillä on kiva sisustus, mutta nyt on alkanu ihmetyttää se juhlavaatteissa olo.

Vierailija
10/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi minä

pidän itse enemmän modernimmista tyylistä ja väreistä

meillä käy siivooja, ei herätä siivousmielihaluja

Vierailija
11/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotini on yksityinen paikka, jota ei esitellä netissä kaikkien arvosteltavana.

Vierailija
12/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotini on yksityinen paikka, jota ei esitellä netissä kaikkien arvosteltavana.

Meillä töissäkin pitäisivät varmaan hulluna, jos pitäisi tuollaista blogia. :P

Vierailija
13/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä on oikeastaan juuri sellainen koti kuin haluaisinkin. Tarpeeksi suuri, mutta ei turhaa tilaa. 2-vuotta sitten remontoitu ja kalustettu ja edelleen juuri sellainen kuin haluankin. Makuuhuoneemme yhteydessä olevan kylpyhuoneen haluaisin vielä remontoida, mutta ei sekään mikään pakollinen juttu ole. On siinä blogissakin todella kaunis koti! Täysin erilainen kuin omani.

Vierailija
14/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa mainostaa täällä.

Vierailija
15/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onpa meillä kiva koti ja rento tunnelma :)

Vierailija
16/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut toisena tulee ajatus et missä koomassa sen lapset on kun on noin siistiä?

Tajuan kyllä,et kuviin on siivottu,mutta ei meillä olisi toivoakaan valkoisesta sohvasta esim. tai sit joutuisin pesemään ne päälyset joka ilta :D

t: kolmen sottapytyn äiti :)

Vierailija
17/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut toisena tulee ajatus et missä koomassa sen lapset on kun on noin siistiä?

Tajuan kyllä,et kuviin on siivottu,mutta ei meillä olisi toivoakaan valkoisesta sohvasta esim. tai sit joutuisin pesemään ne päälyset joka ilta :D

t: kolmen sottapytyn äiti :)

liat ja tahrat, pyyhkimättömät pölyt ja lattioiden pesemättömyys ei vain näy valokuvissa. testattu on.

Vierailija
18/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa mainostaa täällä.

Kävin tänään ensimmäistä kertaa blogissa ja ihmettelin, että alkoipa oma ympäristö näyttää siltä, että se kaipaisi kunnon puunausta. Toiseksi, osaan yhdyssanat, joita Anne ei aina osaa. ;)

Vierailija
19/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea Likanen Läävä

Vierailija
20/37 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aluks ollu kateellinen kauniista vaatteista. mutta nyt olen älynny, että nehän on ihan juhlavaatteissa niissä kuvissa, omassa kodissa arkena. Eikä juhlavaatteet varmaan ole niin mukavia päällä. lisäksi en ole mikään merkkivaatefriikki, joten en osaa enää ollakkaan kateellinen juhlavaatteista.

kauniimman kodin haluaisin ja siihen onkin pyrkimys. niillä on kiva sisustus, mutta nyt on alkanu ihmetyttää se juhlavaatteissa olo.

joutuuko ne lapset tosiaan oleen ulkona nätisti ja onko heillä kurahousuja yms. jotta normaalit leikit sujuu...