Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko EMUt ja UGGit hinbtansa väärtit? Lämpimät kengät hakusessa talveksi ja...

Vierailija
26.09.2011 |

kun olen ainainen vilukissa, niin olisi kiva saada lämpimät ja pehmeät kengät. Viis siitä onko esim. UGGit so last season. Mutta ennemminkin kyssäri on se että kannattaako m niistä maksaa se 100-200 euroa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sonoisin, että Emut ovat hintansa väärttit ja Uggeissa samasta kamasta merkkilisä. Lisäksi Uggit ovat todellakin liukkaammat kuin Emut.

Kun sulla on kokemusta niistä, niin voitko kertoa millaisella ilmalla laitat ne jalkaasi? Nyt jo olen nähnyt monilla ainakin feikkjä jalassa, eivätkö ne tosiaan ole kuumat jos ei pakkastakaan ole?

t. Emujen onnellinen omistaja

Toki voin vetäistä ne vaikka paljaaseen jalkaan jo näillä keleillä jos käyn vaan esim. heittämässä lapset harkkoihin tms, mutta kyllä minä pääsääntöisesti pidän niitä vasta ehkä jostain nollakelistä lähtien. Kyllähän niitä mainostetaan, että lampaanvilla on niin hengittävää, että voisi käyttä lämpimilläkin keleillä ja näkeehän niitä lehtien kuvissa julkkiksilla kesällä shortsien kanssakin..

Suoraan sanoen ne "sämpylät" ovat mielestäni aika rumat, mutta viime talven pakkasille olivat ihan loistavat. Silloin olikin kysymys jo eloonjäämisestä! :-D

Vierailija
22/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todellakaan ole hintansa väärtti ainakaan liukkailla keleillä, jos et halua jalkaasi katkaista. Pidin omiani pari kuukautta ja myin kaverille. Parempiakin kenkiä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.natureshop.co.uk/

jotka näyttävät olevan samanlaisia kuin uggit ja emut. Onko näistä kenelläkään kokemusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi