Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä (sokerittoman) maapähkinävoin käyttöön? Millaisiin kastikkeisiin ja keittoihin voisi lisätä?

Vierailija
05.11.2005 |

Olen itse laittanut esim. linssikeittoon, olisiko jollakulla muita hyviä reseptejä (ostin ison tynnyrillisen niin johonkinhan sitä on käytettävä ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laittaisin kiinalaisiin wok-ruokiin. ihan keittokirjoissakin mainittu moiseen ainesosana. toiseksi tekisin jotain isoja jenkkikeksejä siitä. ja hillo-maapähkinävoileipiä.

Vierailija
2/6 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan voi antaa reseptiä, kun en sitä tiedä. Oli peräisin jostain Afrikan valtiosta, tästä on niin pitkä aika etten muista, joku jassa-kana tai sinne päin. Mutta todella hyvää oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mausteeksi inkivääri, valkosipuli, chili

aineksina esim. kana, kiinankaali, paprika, purjo, sienet

Vierailija
4/6 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina syon sita sellaisenaan purkista, mutta menestyksekkaasti olen kayttanyt sita myos kasvispihveihin joskus.

Vierailija
5/6 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudutetaan ja ripaus chiliä. Nam...

Vierailija
6/6 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuorepastaa, juustotäytteisiä ravioleja tms. Sitten kastikkeeseen maapähkinävoita, mieluiten sitä crunchy-versiota, tai sitten erikseen vielä pähkinärouhetta. Pohjaksi kermaa, sitten soijaa tai suolaa ja maun mukaan muita mausteita. On muuten hyvää, lapsetkin tykkää! Idea tuli muistaakseni ravintola Teatterista (Helsingissä), jossa samanlainen pasta oli ammoin listalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän