Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on kaikki aina niin helppoa, edes vauva-aika ei ollut rankkaa ollenkaan.

Vierailija
25.09.2011 |

Nukkui 3vk ikäsestä lähtien lähestulkoon kaikki yöt ja pitkiä unia, tutista luopuminen kävi kädenkäänteessä oppii kaikki asiat tuosta vaan, vaipattomaksi oppi yhtäkkiä vaan. Odotan joka aamu että voi kunpa poikamme jo heräisi. :)

Saanko olla iloinen vai pitääkö "oota vaan kun..." :D:D

Tätä olen nyt kuullut nämä ekat vuodet eikä vieläkään ole nämä manaukset toteutuneet. ;)

Saanko olla ylpeä itsestäni että olen myös ehkä pikkuisen hyvä ja onnistunut äiti? ;)

Vai onko kaikki vain köh köh aina tuuria että on helppo, kiltti ja kohtelias lapsi? ;)

Välillä tuntuu että olemme täydellinen perhe, ulkoisesti ja sisäisesti. :) Kaikki on niin hyvin.

Onnellisuuskohtauksia!!! :D

Kommentit (173)

Vierailija
61/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei siis ylpeillyt hyvällä äitiydellään, koska lapsi on helppo? Ei ollut sitä mieltä (kun joku kaverikin olisanonut) että osa koliikista johtuu turvattomuudesta? Ap ei kiittänyt vain häntä onnitelleita, ei kiittänyt niitä jotka eivät marisseet? Ei kutsunut lapsen menettäneen viestiä ilkeäksi ja pahansuovaksi? Ei kieltäytynyt keskustelemasta tämän kanssa? Ei ollut ymmärtämättä että suruun voi liittyä myös kielteisiä tunteita?

Ihanaa, jos on kumottu nämä kaikki asiat. Voitko vielä ystävällisesti kumota jokaisen yksityiskohtaisesti?

Vierailija
62/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei siis ylpeillyt hyvällä äitiydellään, koska lapsi on helppo? Ei ollut sitä mieltä (kun joku kaverikin olisanonut) että osa koliikista johtuu turvattomuudesta? Ap ei kiittänyt vain häntä onnitelleita, ei kiittänyt niitä jotka eivät marisseet? Ei kutsunut lapsen menettäneen viestiä ilkeäksi ja pahansuovaksi? Ei kieltäytynyt keskustelemasta tämän kanssa? Ei ollut ymmärtämättä että suruun voi liittyä myös kielteisiä tunteita?

Ihanaa, jos on kumottu nämä kaikki asiat. Voitko vielä ystävällisesti kumota jokaisen yksityiskohtaisesti?

Nyt kirjoititkin jo ihan eri tavalla hahhaha :D

Vääristelet ensin sanoja ja sitten kun kyselet raivoissasi niin jo on muuttunut. Lopeta jo, mene nukkumaan, olet liian katkera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue sinä ap sanakirjasta mitä tarkoittavat "naivi" ja "temperamentti".

Myönnä pois, että sisimmässäsi pidät täysin omana ansionasi helppoa lasta. Koliikin puuttuminenkin johtuu pelkästään sinun loistavasta äitiydestäsi ja kasvatuksesta. Taidat olla niitä, jotka luulevat itse vaikuttavansa jokaiseen elämän osa-alueeseen ja irvivät muita huonosta elämänhallinasta onnettomuuden sattuessa.

Vierailija
64/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue sinä ap sanakirjasta mitä tarkoittavat "naivi" ja "temperamentti".

Myönnä pois, että sisimmässäsi pidät täysin omana ansionasi helppoa lasta. Koliikin puuttuminenkin johtuu pelkästään sinun loistavasta äitiydestäsi ja kasvatuksesta. Taidat olla niitä, jotka luulevat itse vaikuttavansa jokaiseen elämän osa-alueeseen ja irvivät muita huonosta elämänhallinasta onnettomuuden sattuessa.

Lässynlää

Vierailija
65/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 4 lasta, joista olen erityisen onnellinen. Onneni on kasvanutaina sitä myöten kun lapsia syntynyt, olen neljä kertaa onnellisempi kun yhden lapsen äidit. Myönnän, olen onnistunut synnyttämään ja kasvattamaan lapseni helpoiksi, suloisiksi, menestyviksi. Onneni kulminoituu teinini syntymäpäivään, jolloin hän osoitti kaikki kiitokset menestymisestään ja täydellisestä lapsuudesta ja nuoruudesta minulle. Olihan se vähän häkellyttävää, kaikkien tuttujen ja sukulaisten edessä, mutta totta. Kaikki tahtoiät, eskari-iän uhmat, murrosiät on oikeasti vain oire huonosta vanhemmuudesta, otan kaiken kunnian itselleni, että olemme päässeet niistä ilman hämminkiä ohi. Rakkauteni on niin vahvaa, että mikään ei horjuta perheemme onnellista ja täydellistä elämää.

Ap.lle toivotan yhtä menestyksellistä tulevaisuutta!

Vierailija
66/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai raivoissani? Kuvitteletko, että olen elämääni jotenkin tyytymätön? Tai kateellinen ap:lle? Ihan tiedoksesi minulla on itselläni 4 helppoa lasta, mukava, kiltti ym aviomies, omaisuutta, koulutusta, terveyttä, läheisiä sukulaisia, ystäviä jne.

Ap:n tapa kohdella ja vastata niille, joilla on vaikeampaa on hävytön.

Sinua suosittelisin menemään lukutaitokurssille, jos et todellakaan löydä mainitsemiani asioita ap:n viesteistä. odotan vielä, että voisit asiat kumota. Olen nimittäin aina ollut suruissani siitä, jos joku ei ymmärrä niitä, joilla ei mene elämässään kovin hyvin tai helposti.

Vääristelet ensin sanoja ja sitten kun kyselet raivoissasi niin jo on muuttunut. Lopeta jo, mene nukkumaan, olet liian katkera.

Vierailija
67/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 4 lasta, joista olen erityisen onnellinen. Onneni on kasvanutaina sitä myöten kun lapsia syntynyt, olen neljä kertaa onnellisempi kun yhden lapsen äidit. Myönnän, olen onnistunut synnyttämään ja kasvattamaan lapseni helpoiksi, suloisiksi, menestyviksi. Onneni kulminoituu teinini syntymäpäivään, jolloin hän osoitti kaikki kiitokset menestymisestään ja täydellisestä lapsuudesta ja nuoruudesta minulle. Olihan se vähän häkellyttävää, kaikkien tuttujen ja sukulaisten edessä, mutta totta. Kaikki tahtoiät, eskari-iän uhmat, murrosiät on oikeasti vain oire huonosta vanhemmuudesta, otan kaiken kunnian itselleni, että olemme päässeet niistä ilman hämminkiä ohi. Rakkauteni on niin vahvaa, että mikään ei horjuta perheemme onnellista ja täydellistä elämää.

Ap.lle toivotan yhtä menestyksellistä tulevaisuutta!

Vierailija
68/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai raivoissani? Kuvitteletko, että olen elämääni jotenkin tyytymätön? Tai kateellinen ap:lle? Ihan tiedoksesi minulla on itselläni 4 helppoa lasta, mukava, kiltti ym aviomies, omaisuutta, koulutusta, terveyttä, läheisiä sukulaisia, ystäviä jne.

Ap:n tapa kohdella ja vastata niille, joilla on vaikeampaa on hävytön.

Sinua suosittelisin menemään lukutaitokurssille, jos et todellakaan löydä mainitsemiani asioita ap:n viesteistä. odotan vielä, että voisit asiat kumota. Olen nimittäin aina ollut suruissani siitä, jos joku ei ymmärrä niitä, joilla ei mene elämässään kovin hyvin tai helposti.

Ok, luetunymmärtämisesi on niin alhaista että en jaksa keskustella tämän enempää, käy tutkituttamassa tuo ja lopeta se asioiden vääristeleminen ja sitten yhtäkkiä taas korjaaminen, nolaat itsesi.

Vierailija
69/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tuo typo, kirjoitan liian nopeasti. :D

Vierailija
70/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsensä nolaaminen.

Ensinnäkin käytähän järkeäsi. Täällä ei nimettömänä voi nolata itseään, et edes sinä, joka et kykene perustelemaan kantaasi. Väitteitä sinulla kyllä riittää, mutta et voi perustella niitä. sitten kun toinen on argumentoinut ja osoittanut, mistä on perustelunsa löytänyt, niin osaat vain sanoa kerta toisensa jälkeen, että hän on vääristellyt sanomisiaan. Jos olisin, niin mikset korjaa niitä näyttämällä esim ap:n kommentit. Se, ettet tätä viitsi edes yrittää, vain korostaa, että olet väärässä.

Vierailija
71/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä lapsista on vakavia ruoka-allergioita, toisella lukihäiriöitä ja yksi kuoli taistelumme jälkeenkin syöpään.

Myönnän, että olemme luusereita.

En missään kohtaa sanonut mitään siitä että teidänlaisenne on luusereita, en todellakaan.

Tämä viestisi on vakavalla tavalla todella ilkeä ja pahansuopa, en keskustele kanssasi.

Ikävää että noin kävi, todella kauheaa, mutta ei liity ketjuun lainkaan.

Ap:n kommentti ei ole millään tavalla asiallinen. Oikeasti onnellisella ja tasapainoisella ihmisellä ei ole tarvetta kommentoida kellekään näin.

Vierailija
72/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä lapsista on vakavia ruoka-allergioita, toisella lukihäiriöitä ja yksi kuoli taistelumme jälkeenkin syöpään.

En missään kohtaa sanonut mitään siitä että teidänlaisenne on luusereita, en todellakaan.

Tämä viestisi on vakavalla tavalla todella ilkeä ja pahansuopa, en keskustele kanssasi.

Ap:n kommentti ei ole millään tavalla asiallinen. Oikeasti onnellisella ja tasapainoisella ihmisellä ei ole tarvetta kommentoida kellekään näin.

No sarkastiseen kommenttiin vastataan yleensä kuten kommentti ansaitsee.

Vierailija
73/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen suruun, oli suru ilmaistu miten tahansa. Loppujen lopuksi ei tiedä, että ketä säälii eniten: lapsensa menettänyttä vai ap:ta, joka ei omaa minkäänlaisia tapoja tai sydämen sivistystä.

Vierailija
74/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsensä nolaaminen.

Ensinnäkin käytähän järkeäsi. Täällä ei nimettömänä voi nolata itseään, et edes sinä, joka et kykene perustelemaan kantaasi. Väitteitä sinulla kyllä riittää, mutta et voi perustella niitä. sitten kun toinen on argumentoinut ja osoittanut, mistä on perustelunsa löytänyt, niin osaat vain sanoa kerta toisensa jälkeen, että hän on vääristellyt sanomisiaan. Jos olisin, niin mikset korjaa niitä näyttämällä esim ap:n kommentit. Se, ettet tätä viitsi edes yrittää, vain korostaa, että olet väärässä.

Ensiksi kitisit että "ap sanoi sitä yhtä pahansuovaksi ja ilkeäksi, sanoi että kaikkien koliikki johtuu huonoista vanhemmista" Sitten sulle sanottiin kuinka ap ei sanonut todellakaan noin ja vääristeöet asioista ja aloit riehumaan, mutta yhtäkkiä asiat olivatkin näin "ai ei ap sanonut kommentin olevan ilkeä, ai ei sanonut osan koliikeista johtuvan huonoista vanhemmista"

ymmärrätkö, pitääkö tosiaan selittää, sori luulin että tajusin omillakin aivoillasi.

Vieläkö jaksat jatkaa? :D

Vierailija
75/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen suruun, oli suru ilmaistu miten tahansa. Loppujen lopuksi ei tiedä, että ketä säälii eniten: lapsensa menettänyttä vai ap:ta, joka ei omaa minkäänlaisia tapoja tai sydämen sivistystä.

Sanoi että on todella kamalaa joten eipä mitään ilkeää siitä, itse kommentin sävyyn ja aiheen sopimattomuuteen vastasi. :) Säälittää marisijat täällä. Eivät vain kestä toisten onnea.

Vierailija
76/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sarkastiseen kommenttiin vastataan yleensä kuten kommentti ansaitsee.

Vierailija
77/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
78/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi käytät ilmaisuja kuten kitistä, riehua, ym, jotka eivät ainakaan korota arvoasi.

Jokainen, joka on lukenut ap.n viestit, kyllä tietää minun olevan oikeassa.

Sinä muuten taidat olla ap:n haamu, joka ei mennyt nukkumaan ap:n kanssa. Teksti ja sanamuodot paljastavat aika paljon.

Vierailija
79/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi käytät ilmaisuja kuten kitistä, riehua, ym, jotka eivät ainakaan korota arvoasi.

Jokainen, joka on lukenut ap.n viestit, kyllä tietää minun olevan oikeassa.

Sinä muuten taidat olla ap:n haamu, joka ei mennyt nukkumaan ap:n kanssa. Teksti ja sanamuodot paljastavat aika paljon.

Juu varmasti lisäilin sanoja, en jaksanut lähteä lainailemaan, mutta pointti oli täysin sama. Eli väitit muuta, sitten kun sinulle siitä huomautettiin korjasit muka huomaamattomasti asiat ja kysyit EIKÖ NÄIN OLE?! No on juuri noin, mutta et sinä sitä väittänyt alunperin.

Vierailija
80/173 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustaa koliikkivauvan äitiä ja lapsena menettänyttä? Se ei tarkoita etteikö kestäisi toisen onnellisuutta? Kyse on siitä kestätkö sinä ap toisen suruja?

Sanoi että on todella kamalaa joten eipä mitään ilkeää siitä, itse kommentin sävyyn ja aiheen sopimattomuuteen vastasi. :) Säälittää marisijat täällä. Eivät vain kestä toisten onnea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi