Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitsyyden taakka

Vierailija
25.09.2011 |

Hei, poikkeuksellisesti AV-mies kyselyvuorossa. :)

Hieman taustatietoa: olen 30 vuotias mies, jolla on ollut elämässään muutamia lyhyitä/kevyitä suhteita, mutta koskaan ei ole päästy niin pitkälle, että olisi voinut harkita seksin harrastamista. En harrasta irtosuhteita, joten siltäkään puolelta ei ole tullut mahdollisuuksia. Nyt olen tavannut erittäin ihanan, itseäni pari vuotta vanhemman naisen, johon olen kovaa vauhtia ihastumassa/rakastumassa. Hänen tunteet minua kohtaan ovat vähintäänkin yhtä voimakkaat. Hänellä on taustalla liki kymmenen vuoden suhde, joka päättyi alkuvuodesta eroon. Emme ole vielä keskustelleet vakavasti sänkypuuhista, mutta se on vain ajan kysymys. En ole kertonut olevani neitsyt.

Nyt sitten itse kysymykseen. Pelkään kovasti, että kokemattomuuteni aiheuttaa ongelmia, enkä missään tapauksessa haluaisi pilata muutoin hyvää suhdetta huonolla seksillä.

Siispä vaihtoehtoni ovat:

1) Kerron rehellisesti totuuden ennen ensimmäistä kertaa.

2) Valehtelen olevani kokenut ja kerron totuuden myöhemmin, jos se vaikuttaa tarpeelliselta/hyvältä idealta.

3) Pokaan (joka siis aika lailla täysin vasten normaalia käyttäytymismalliani) baarista yhden tai pari vapaamielistä neitoa, joita käytän harjoituskaverina ennen varsinaista ottelua.

Valinta on monelle varmaan itsestään selvyys, mutta oma mieli kamppailee tällä hetkellä melko tasavertaisesti kaikkien kolmen vaihtoehdon välillä.

Mielelläni kuulisin sinun valintasi perustelujen kera.

Kiitos!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli 30-vuotias, kun tietämättäni vein häneltä poikuuden. Hänellä oli ilmeisesti sama juttu, eli ei halunnut yhden yön juttuja eikä tarpeeksi vakavaa seurustelusuhdetta ollut aiemmin ollut.

Seksi oli minulle aivan poikkeuksellisen huonoa, naisen anatomia täysin hukassa, mies laukesi häpeillen ja salaillen ja sitten lopetti kehtaamatta sanoa, että tuli jo jne. Ajattelin, että tuskin tästä tulee seksin tasolla mitään. Myöhemmin sitten kyselin yleisesti jotain hänen seurusteluhistoriastaan (kiinnosti tietää, miten maailmassa kukaan ei ole häntä "kouluttanut"), jolloin selvisi, että oli hänen ensimmäinen kertansa.

Olin tosi huojentunut tiedosta. Sen jälkeen otimmekin leikillisen opettaja-oppilas-asetelman. Oppilas edistyi todella hyvin ja on nyt täysin mieleiseni rakastaja (ja aviomies). :) Mutta olisin kovasti halunnut tietää etukäteen poikuudesta, enkä tuollaista kummallista hämmentävää sotkemista, mitä se sitten meillä oli. Mieluummin sitten tietoista kömpelyyttä. :) Olisi se hauska ensimmäinen oppitunti voinut olla saman tien eikä sitten myöhemmin (melkein kävi, ettei koskaan, jos en olisi kuullut tunnustusta kokemattomuudesta jälkeenpäin).

Olin tosi imarreltu siitä, että minä sain olla ensimmäinen (ja viimeinen). Olisin vain tosiaan halunnut olla siitä tietoinen.

Ilman muuta siis A!

Vierailija
42/50 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo 45v mies suhteita naisiin on ollut vain 5kpl,mielestäni kannattaisi panostaa LAATUUN ei määrään kumppaneissa.

yhdenkin alkoholisti naisen kanssa kun olin ja tiesin hänellä olleen useita kumppaneita niin se myös hänestä näkyi,luulin että kun hän joutui suorittamaan tuomiotaan ja otin hänen asiansa hoitaakseen sillä aikaa että hän ryhdistäytyisi mutta ei ei tullut mitään,siihen loppui minun runteeni häntä kohtaan,eli itsekin olin haksahtanut väärään.

Nyt kun tuokin on koettu en edes suunnittele mitään kenenkään kanssa jos molemmat ei ole rehellisiä ei tule mitään,kokemukset tai kokemattomuus ei ole se pääasia vaan REHELLISYYS JA USKOLLISUUS,millään panohommilla en aio kehua enkä myöskään kuuntele naisen kehuja että monenko kanssa hän on jo ollu,kaikki tuollainen on huonoa itsetuntoa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni vetoaa siihen että miehessä olisi jotain vikaa, kun ei ole aijemmin päässyt saastuttamaan itseään kurppassa.

Poikkeuksellisesti (ilmeisesti havaitsivat provon) tämä on saanut positiivisia vastauksia. Usein provolle vastaillaan päinvastoin suhteessa 8/10.

T: 11cm mies

Vierailija
44/50 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet vaikka tuon ihastuksesi kanssa joskus naimisiin, voisi olla kiva, että on joskus kokeillut seksiä jonkun muunkin kanssa, ettei tarvitse myöhemmin miettiä että millaista se olisi. Ehkä pidät tätä tyhmänä ajatuksena, mutta oikeasti olen sitä mieltä. Samalla lievenisi jännitys ja tietäisit mitä tehdä, kokematon sä olisit silti, muttet enää neitsyt ;D

Vierailija
45/50 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna on kertoisi. (Enkä tosiaan lähtisi mitään harjoituspanoja etsimään, älytön idea!) Sano, että et ole kauhean kokenut ja että seksi uuden ihmisen kanssa jännittää sinua kovasti.

Olen vastaavan ikäinen nainen, myös neitsyt. Silloin joskus nuorena, kun olisi ollut luonnollinen ikä menettää neitsyys, ainoa poika, johon olin ihastunut, ei ollut kiinnostunut minusta, enkä halunnut mennä sänkyyn jonkun satunnaisen kanssa. Mutta vuodet kuluivat ja kun vihdoin löysin mieleiseni, jolle myös olisin kelvannut, olin 24 ja kun hän kuuli neitsyydestäni, hän sanoi kiitos, mutta ei kiitos. Sama toistui toisen miehen kanssa pari vuotta myöhemmin. Kai meidät ihmiset on ohjelmoitu pitämään aikuista neitsyttä jotenkin viallisena. Noiden jälkeen luovutin, mies huomaisi väkisinkin kokemattomuuteni sängyssä, joten ei jäänyt vaihtoehtoa.

Teidät miehet ehkä pelastaa se, että ainakaan kaverieni mukaan suurin osa miehistä ei mitään kovin loistavia ole, joten saat hyvin laitettua kokemattomuutesi jännityksen piikkiin.

Onnea suhteeseen ja kyllä se hyvin sujuu! :)

Vierailija
46/50 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyse ei ole siitä, ettenkö tietäisi seksistä tarpeeksi tai osaisi tyydyttää naista, vaan siitä, että pilaako sen ensimmäisen kerran jännitys koko homman. Siis että saako seisomaan, kestääkö pidempään kuin 10 sekuntia, pystyykö tuottamaan naiselle yhtään nautintoa jne.

Tämä olisi perustelu vaihtoehto 3:lle.

Vierailija
47/50 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tunnusta etukäteen. Paitsi jos nainen kysyy etkä halua suoraan valehdella. Naiset pitävät 30-vuotiaita kokemattomia miehiä epäilyttävinä.

Älä puhu mitään seksuaalisesta menneisyydestäsi. Kertomatta jättäminen ei ole sama kuin valehtelu.

Vierailija
48/50 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä sitten opit kun pääset harjoitteleen:) Älä ota tästä mitään isoa juttua itsellesi ettei tule erektio-ongelmia. Toisin sanoen älä kasaa liikaa odotuksia tai paineita, kun sen aika tulee.

Vierailija
49/50 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitävät ihan yhtälailla kokemattomia aikuisia naisia epäilyttävinä ja harva huolisi.

Vierailija
50/50 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti vaihtoehto 2.

Eli et kerro totuutta (tuskin se nyt tulee edes keskustelunaiheeksi), ainakaan vielä. Jos jutustanne tulee jotakin enemmän, ehkä sit jonkin ajan kuluttua voit paljastaa todellisen tilanteen. En tiedä miten itse suhtautuisin, jos kohtaisin 30-v. miehen jolla on poikuus tallella. Jotenkin kahtiajakoiset mietteet: ajatus on samanaikaisesti sekä suloinen että säälittävä. Toisaalta sympaattista, että kaveri on säästänyt itseään - toisaalta surullista, että on jäänyt ilman kokemuksia.

Sun AP kannattaa kuitenkin tutustua naisen anatomiaan ja harjoitella (mentaalisesti) ennen ekaa kertaanne, ettei siitä tule totaalista fiaskoa. Hyvin se menee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi