Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä LAPSEN mielestä tosi kivaa teitte tänään YHDESSÄ?

Vierailija
24.09.2011 |

Ja oliko sinullakin kivaa? Lapsen ikä myös...

Minä huomasin, että 1½-vuotiaani oli ihan onnessaan, kun jäin köllimään viltin päälle lattialle ja katsomaan hänen kanssaan eläinohjelmaa. Yleensä aina touhuan jotain, nytkin olin aikeissa silittää. Onneksi jäin köllimään! Lopuksi syötiin suklaakakkua.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aika kräntyllä päällä eikä oikein viihtynyt. Sen sijaan tykkäsi, kun mentiin puistosta ruokaostoksille lähikauppaan ja sai itse työntää pikku ostoskärryjä.

Vierailija
42/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmentajanakin eikä vain vanhempi. Anteeksi, oli pakko sanoa tämä.

Eikä siis tarvitse olla valmementaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kivaa kummallakin, hölmöiltiin ja naurettiin :)

Vierailija
44/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin hamppareilla(harvinaista herkkua meillä)ja viikon ruokaostokset tekemässä. Sitten syötiin lauantainameja, katottiin videota ja pelattiin lautapeliä. Vanhin teki keskimmäiselle "aarrekartan" ja sitten piti löytää mihin kartta vie. Lapset saivat uudet hammasharjat ja niistäkin nauttivat kun saivat itse valita minkälaiset...Pienistä asioista ne lapset yleensä tykkää.

Vierailija
45/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tein täytekakun kaikenmaailman sokerimassoilla ja koristeilla saunajäätelön tilalle, hyvin upposi poikiin 3 ja 5 :)

Vierailija
46/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävin lasten (2x4v ja 2v) kaupassa. Lapsista se on superkivaa. Tykkäävät hakea ruokatavaroita, painaa vaa'an nappeja ja nostella ostoksia kassahihnalle. Mullakin oli kivaa, kunnes loppumetreillä yksi sai itkupotkuraivarin, kun ei saanut mennä veljensä päälle istumaan autokärryyn.

Sitten tehtiin 4-vuotiaiden kanssa tehtäväkirjoja. Lapset rakastavat niitä, ja on kiva olla apuna ja seurata hommaa vierestä.

Päivän kruunasi metsäretki, joka sisälsi sienten keräämistä ja makkaranpaistoa.

Kaikin puolin hyvä päivä!

Vierailija
47/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini tuli klo 18 kaverilta ja veti välittömästi herneen nenään, koska suunnitelmat ensi viikolopulle menivät pieleen. Oli suunnitellut että menee bändimiittiin ja kaveri tulee yöksi. Etukäteen oli kyllä tiedossa että minä ja mieheni lähdetään mökille ja hän menee isälleen. Mutta kun isälle ei voi viedä kavereita (isä ei tykkää eikä lapsi halua), ja miehen kanssa ei ole päästy mökille moneen viikkoon. Ehdotin vielä mummolle menoa, mutta ei halua. Sinne saisi varmaan kaverinkin mukaan ja on tuossa naapurissa, mutta kun mummo hössöttää.

Vierailija
48/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kaikki valittaa täällä asioista, mutta näistä jutuista tuli niin ihana olo, että itkettää. (raskauden piikkiin...:) )

Vierailija
49/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perheen kanssa illalla pihasaunassa, mikä on lapsista aina tosi kivaa (toinen on 12-v). Saunan jälkeen syötiin Ben&Jerry's jätskiä ja pelattiin yhdessä pari tiukkaan kierrosta Ubongoa, aivan loistava lautapeli.

Vierailija
50/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pojista on niin hauskaa, kun äiti on huonoin futaaja!

Ketjua lukiessani ihmettelen, miten olette saaneet lapsenne nauttimaan autossa ja bussissa istumisesta tai kaupassa käymisestä? Meillä nämä ovat ikävimpien tekemisten listan kärjessä.

Vierailija
51/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saivat ottaa rakkaat potkulautansa ja mentiin koirien kanssa lähimetsään sieniretkelle. Siellä juotiin pillimehut ja syötiin muumikeksejä. Sitten etsittiin vähän sieniä. Lapsilla tuntui olevan tosi mukavaa.

Vierailija
52/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette olleet touhukkaita tänään. Valitettavasti itse en nähnyt lapsiani tänäänkään, olen sairaalassa. Luultavasti tyypillinen lauantai olisi mennyt metsässä tai tunturissa...

Vierailija
53/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäreni 23v., tuli tänään armejasta lomille ja söimme ihanan illallisen kotona.(isä,äiti ja tytär).

Illalla leireilystä väsyneenä "rapsutin" hänen päätään sohvalla, eli nukutin hänet ;);).

Niiiiin ylpeä äiti.

Vierailija
54/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kiitollinen pienestä pojastani ja siitä, miten ihanaa meillä on yhdessä! Poika täyttää siis kohta 3 vuotta.

Aamulla käytiin vähän kauempana leikkipuistossa ja isikin oli mukana. Ruokailun jälkeen lähettiin mummon synttäreille, missä oli tupa täynnä rakkaita ihmisiä. Sieltä mentiin pojan kanssa kahdestaan ostoskeskukseen. Käytiin mm.eläinkaupassa ihailemassa hurjia liskoja. Poika oli itsekin tosi iloinen, kun osasi tällä kertaa käyttäytyä hyvin. Kotona väriteltiin uutta värityskirjaa ja laulettiin monia lauluja. Tukkakin ehdittiin leikata. Laps totes nukkumaan mennessään: "Kiitos laulusta. Äiti on tosi kiva!"

Vierailija
55/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalamarkkinoilla loimulohta samalta lautaselta. Poika 2v. Tytön 4v. kanssa kävimme ekalla balettitunnila, hän oli niin söpö ja tärkeänä balettipuvussaan. Vauva 6kk. oli tyypillisen iloinen ja utelias yhteisellä metsäretkellä kantorepun kyydissä. Hyvä päivä :)

Vierailija
56/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.v ja 7.v olivat tosi innoissaan koko leffapäivästä. Varsinkin pienempi kun oli vielä ekaa kertaa elokuvateatterissa! Jätettiin karkit väliin mutta omat eväät mukana. Kotona hyräiltiin sitte koko ilta. Huomenna uimaan!

Vierailija
57/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittäkää huomiota, että tässä ketjussa tulee ilmi, että lasten mielestä hauskimmat päivät ja tekemiset on tosi yksinkertaisia, tyyliin "makoiltiin viltillä ja syötiin jäätelöä". Eli se kiireetön, yksinkertainen yhdessäolo on parasta. Siten opetatte lapsillenne sen onnellisuuden lähteen. Tehkää vaikka olohuoneen lattialle maja ja syökää siellä jotain eväitä ja höpötelkää hölmöjä juttuja.

Vierailija
58/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin kutitusmatsi.

Kaikilla oli mahdottoman hauskaa ja nauraa käkätettiin vedet silmissä :)

Vierailija
59/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla oli kuitenkin kivaa kun sai juosta ja pyöräillä pihalla ja sai jätskiä ym. mutta en minä juossut tai syönyt mukana vaan siivosin ja tein ruokaa ja pyykkäsin ym. ja sitten katsoivat telkkaria ja minä viikkasin pyykit. ja sitten piirsivät ja minä tein ruokaa. no jaa sellaista se on!

Vierailija
60/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa soittamaan Tuiki, tuiki tähtönen pianolla. Hämähämähäkki menee jo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi