Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä LAPSEN mielestä tosi kivaa teitte tänään YHDESSÄ?

Vierailija
24.09.2011 |

Ja oliko sinullakin kivaa? Lapsen ikä myös...

Minä huomasin, että 1½-vuotiaani oli ihan onnessaan, kun jäin köllimään viltin päälle lattialle ja katsomaan hänen kanssaan eläinohjelmaa. Yleensä aina touhuan jotain, nytkin olin aikeissa silittää. Onneksi jäin köllimään! Lopuksi syötiin suklaakakkua.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tänään leivoin aamulla lasten kanssa muffinsseja tai neuvoin vain ja lapset sai itse leipoa :) Olivat ihan innoissaan kun löysivät kirjasta ohjeen ja lukivat sitä. lapset 9 8 ja 3

Vierailija
2/69 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tänään käytiin sieniretkellä. Iltapäivällä leivotaan. Yksi lapsista ei tykkää kummastakaan, vaan tahtoi olla mieluummin isän kanssa kaksin kotona. Ehkä teen jotain Vain Hänen kanssaan illemmalla, vaikka luen hänen lempikirjansa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ulkonakin, mutta kivempaa taisi olla kun vähän kutiteltiin ja "painittiin" matolla 2v.n kanssa. Yleensä isi on se joka riehuu, joten kai se oli erikosen hauskaa kun äitikin välillä innostuu...!

Vierailija
4/69 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samalla "suunnistettiin". Lapset 6v. ja 8v.

Heillä oli kompassi messissä ja isä opasti maastoa. Siinä samalla saatiin sieniä ja puolukoitakin 5 litraa.

Oli tosi kivaa yhdessäoloa. Eivät olisi millään halunneet lähteä kotia kohti. Tietty myös nautittiin lounaseväät metsän siimeksessä.

Vierailija
5/69 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan ihan oikeasti ihmettelen, että jonkun lapsista nuo asiat ovat kivoja :).

esim. kaupassakäynnin kivuus taitaa johtua ensinnäkin siitä, että menen kauppaan yksin aina kun mahdollista. Nyt se ei ole ollut mahdollista, mutta käydään vain n.1xvko kaupassa- harvinaista herkkua siis.

Huippuelämys syntyy siitä, jos joku pääsee kauppaan kahdestaan äidin tai isän kanssa!!

Kai ne on raukat niin vähään tottuneet ;)

Vierailija
6/69 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennettiin kolmen lapsen (3v,4v. ja 8v) kanssa 6m autorata ja ajettiin muutaman tunti yhdessä.

Lasten toiveesta käytiin myös metsässä kävelemässä.

Mukava päivä.

Meillä yleensä tehdään päivittäin asioita jotka ovat lasten mielestä mukavia.

Vierailija
7/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökykyläkaveri niin en viitsi tunkea mukaan mutta eilen oltiin suunnistamassa ;) Oli kivaa molemmilla, lapsi on 9v.

Vierailija
8/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katottiin leffa. Kivaa oli.

Vierailija
9/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten saunassa ja saunan jälkeen teimme yhdessä pizzaa. Nyt on keittiö sotkuinen mutta kivaa oli.

Lapsi 3 v.

Vierailija
10/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikittiin autoilla ja piilosta. Lapset 3 ja 4.

Vierailija
11/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iältään 4v, 2v ja 1,5v ja puistossa käytiin keinumassa päivällä, 2v polki sinne itse pyörällä ja on uudesta taidostaan kovin ylpeä. Esikoinen pääsi isin pakettiauton kyytiin, kävivät pikaisella työkeikalla. Illalla pelasin lasten kanssa pelikorteilla, keksin aivan älyvapaan pelin, mutta lasten riemulla ei ollut rajaa. Ja saunassa lapsen kävivät isin kanssa. Tässä nyt muutama yhteinen kiva tapahtuma meidän perheen päivästä..

Vierailija
12/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi 2v Chihuahua, itsellänikin oli kivaa.

Vierailija
13/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa se oli itse sankarista, muut sisarukset kun pääsi sen jälkeen valkosuklaajätskeille ja -pirtelölle, sankari itse tuli isin kanssa kotiin nukkumaan.

Mut sai pieni mies sentään äidin päiväunille seuraksi, kun normaalisti on arjesssa ollut iskän kaa viimeaikoina. Tissitelty, se on aina kivaa!

Vierailija
14/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselin lapselta illalla että oliko hänellä kivaa.. Kuulemma ihan älyttömän kiva päivä. Piirrettiin ja askarreltiin, käytiin keinumassa. Tehtiin omenapiirakkaa ja käytiin kaupasta ostamassa maitoa. Lapsella ikää 5v

Vierailija
15/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa se oli itse sankarista, muut sisarukset kun pääsi sen jälkeen valkosuklaajätskeille ja -pirtelölle, sankari itse tuli isin kanssa kotiin nukkumaan.

Mut sai pieni mies sentään äidin päiväunille seuraksi, kun normaalisti on arjesssa ollut iskän kaa viimeaikoina. Tissitelty, se on aina kivaa!

Vierailija
16/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilattiin sille uusi nettipeli Steamilta.

Vierailija
17/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella ikää vajaan 5v. ja halusi kuunnella mitä mamma on aikoinaan kuunellut jne.

Vierailija
18/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmentajanakin eikä vain vanhempi. Anteeksi, oli pakko sanoa tämä.

Vierailija
19/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin eväitä kannonnokassa ja nautittiin muutenkin kivasta päivästä. Poika on 10v ja meillä oli kivaa koko sakilla, vaikka poika olisikin aamulla jäänyt mielummin pelaamaan pleikkaa. Oltiin lopulta liikenteessä iltaan asti eikä ehditty kauppaan, vaan "jouduttiin" käymään Mäkkärissä syömässä.

Vierailija
20/69 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa oli molemmilla sekä iskällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän