Itkettää.. 8 vuotta yritystä takana ja ensimmäinen
Plussa testissä... Nyt viikkoja 11 ja tänään alkoi kirkas veri vuoto ja menkkamainen särky... ;( Kättärille soitin ja käskettiin vaan odotta. Ultra vasta viikonpäästä.
Kommentit (97)
Aika surullisella aiheella sitten rupesi trollaamaan. Lapsettomuudella ja keskenmenoilla.
Ihmiset on joskus niin outoja.
Aika surullisella aiheella sitten rupesi trollaamaan. Lapsettomuudella ja keskenmenoilla. Ihmiset on joskus niin outoja.
T. aiemmin ketjussa sympannut :/
naistenklnikalle päivystysaikaan... Kättärilläkin on kyllä ihan ympärivuorokautinen päivystys.
Aika ikävää että tällaisella asialla joku haluaa provoilla.
Naistenklinikalle menosta. Silloin luulisi olevan mahdollista käydä myös jollain yksityisellä pääkaupunkiseudulla...
Naistenklinikalle menosta. Silloin luulisi olevan mahdollista käydä myös jollain yksityisellä pääkaupunkiseudulla...
Tämähän on jo provoksi todettu.
Yleensä sivuutan provot olankohautuksella, mutta tän kohdalla mä jäin oikein miettimään, että mikähän se oikein saa ihmisen rupeamaan johonkin tällaiseen. Oletan, että jonkinlasen vallantunteen siitä saa, kun onnistuu manipuloimaan vilpittömän empatiareaktion lukuisista ihmisistä. Miksi joku siihen tuntee tarvetta, on kyllä mulle mysteeri....
Palasin tänne kirjoittamaan kuulumisia ja sainkin huomata, että joku on leikkinyt kustannuksellani. Elikkä Oikea alkuperäinen AP ei ole tänne krjoittanut kuin viimeksi viestin 50.
Mutta jos siellä on vielä joku joka haluaa tietää missä mennään niin soittelin noita ykistyisiä silloin läpi ja minua lähimmissä oli ajat jo menny mutta sain ajan kauempaa. Sinne siis lähden. Jännittää ihan hirveästi. Tulen tänne sitten kertomaan jossain vaiheessa, että mikä oli tuomio.
Viimisessä kirjoittamassani viestissä kerroin että vuoto oli loppunut mutta sitä ei kuitenkaan pitkään kestänyt. Vuodan siis yhä edelleen mutta ilman kipuja.
Neuvolaan en soittanut kun tulin itse samaan tulokseen niinkuin täällä joku sanoikin että jos sydänääniä ei kuulukkaan niin siitä sitä vasta paniikki iskeekin. Enkä myöskään käynyt ostamassa raskaustestiä kun sanoitte että se näyttää automaattisesti plussaa. Kerroinkin jo aijemmin, että minulla ei ole raskausoireita paljoa ollut kuin tuo rintojen arkuus niin sitä on kyllä vielä.
Tällä hetkellä on myös päällimäisenä noussut pintaan ajatus siitä. että miten päästä eroon tunteesta, että on pettänyt myös oman puolisonsa kun hänestä ei isää tulekkaan? Siis jos näin on.
Toivottavasti ei kuitenkaan ole keskenmeno!
Voimia!
Pääsisitkö yksityiselle aiemmin?
mutta voinko sanoa että vaikka keskenmeno tulisikin niin ainakin tiedätte että toivoa kuitenkin on? Toivottavasti väärä hälytys kuitenkin.
niin yleensä on paljon helpompi tulla uudestaan raskaaksi aika pian keskenmenon jälkeen, jos ennen sitä ollut vaikeuksia raskautumisessa. Itsellänikin meni melkein kaksi vuotta, ennenkuin tulin raskaaksi. Sain sitten km, mutta tulin 2 kk sisällä uudelleen raskaaksi.
en mä osaa edes kuvitella, miten rankkaa se on ollut. Toivottavasti olisi nyt kuitenkin vaan väärä hälytys.
mutta kaikki meni hyvin raskauden loppuun saakka. Ja jos kuitenkin tämä tarina ei päättyisi onnellisesti, niin tuo alla kirjoittava on aivan oikeassa. Voimia raskaaseen yöhön.
niin yleensä on paljon helpompi tulla uudestaan raskaaksi aika pian keskenmenon jälkeen, jos ennen sitä ollut vaikeuksia raskautumisessa. Itsellänikin meni melkein kaksi vuotta, ennenkuin tulin raskaaksi. Sain sitten km, mutta tulin 2 kk sisällä uudelleen raskaaksi.
Mutta kaikki ajat koko loppu kuukaudelta varattuja .. Jos kivut nyt ja vuoto jatkuu tällaisena niin toivon että pääsisin huomenna naistenklinikalle tutkittavaksi. Ajattelin Kokoajan että ei voi mitään jos kaikki ei menekkään hyvin mutta en olisi arvannut että se kuitenkin näin pahalta tuntuu vaikka ei vielä tiedä edes totuutta.. Pelottaa ja itkettää.
Voi ei... Toivon sinulle kaikkea hyvää!
Aikaistettua.. Tuo viikkon odotus tuntuu tällähetkellä vuodelta. Te jotka olette keskenmenon kokeneet niin kun särky ja kivut alkaa niin helpottaako ne välillä? Mulla vuoto niukkeni nyt eli ei niin runsaasti kuin hetkisitten ja nyt lakkasi myös särky. Mitähän lie tarkoittaa. Mutta kiitos kaikille lohduttavista sanoista. Tulen tänne sitten kertomaan miten kävi jos jotakuta kiinnostaa. T.AP
ottivat Kättärille kyllä ultraan vaikka aika varhaisilla viikoillakin olin, paljon vähemmän kun sä.
En mä sinuna viikkoa rupeaisi missään tapauksessa odottamaan. Mitä jos menisit sinne vaikka huomenna ja pyytäisit nätisti, että voisiko sitä tilannetta jossain vaiheessa joku vilkaista. Kun sulla on noin pitkä toi lapsettomuustaustakin. Jospa ne säälisivät. Voimia!
epäilyttään josko on taas tää sama wannabe novellisti joka ei vaan tahdo uskoa ettei hänestä ole kirjailijaksi.=)
Siltä varalta ettei ole sama hyypiö niin on mahdollista et AP ei kehtaa myöntää täällä ettei hänellä ole rahaa yksityiseen.Kaikki kivittäis hänet koska eihän rahattoman pidä lapsia tekemän.
Kätilöopistolle pääsee 24/7 jos siltä tuntuu.Hänen tarvitsee vain mennä sinne,ilmoittautua asiansa kanssa ja odottaa vuoroa.Ei tarvitse edes soittaa joten on ihan turha väittää ettei saa aikaa.Höpöhöpöä.Tämä ihminen ei ole koskaan raskaana ollutkaan.!!!!!!!!