Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
Kävisi vielä niin, että ko. kirjoittaja ei enää olisikaan niin tunnistettavissa. ;D
no, ole ystävällinen ja nimeä muutama viestinumero, jotka ovat yhden ja saman kirjoittajan kirjoittamia =)
mä ainakin kirjoitan tänne koko ajan samalla tyylillä, en yritäkään esittää että olisin joka kerta eri henkilö. Vastapuolella on yhtälailla samoja vastaajia, eikö se ole ihan itsestäänselvää?
Miksi täällä pitää kuitenkin haukkua niiden lasten ulkonäköä, vaikka toimisivatkin mielestänne väärin?
Miksi täällä pitää kuitenkin haukkua niiden lasten ulkonäköä, vaikka toimisivatkin mielestänne väärin?
, vai oliko niitä nyt kaksikin, pystyy satapros. sanomaan, mitkä ovat saman henkilön kirjoittamia. Ärsyttää, kun hän on ollut täällä useastikin itse "lesoamassa", että tunnistaa jonkun tietyn tyypin, mutta ei ole kuitenkaan koskaan antanut esimerkkejä. Itse ainakin olen kirjoittanut tänne melko usein /silloin tällöin, niin kiinnostaa, että tunnistaako esim. juuri minut. Minä en ole kyllä se, joka tätä itse aktiivisesti nostelee, mutta heti jos joku muu on nostanut, niin kommentoin kyllä jotain, jos täällä jotain kommentoimisen arvoista on.
En nyt tietenkään voi sanoa, että 100% varmuudella tunnistan KAIKKI viestisi, mutta ainakin tietyn osan niistä.
, vai oliko niitä nyt kaksikin, pystyy satapros. sanomaan, mitkä ovat saman henkilön kirjoittamia. Ärsyttää, kun hän on ollut täällä useastikin itse "lesoamassa", että tunnistaa jonkun tietyn tyypin, mutta ei ole kuitenkaan koskaan antanut esimerkkejä. Itse ainakin olen kirjoittanut tänne melko usein /silloin tällöin, niin kiinnostaa, että tunnistaako esim. juuri minut. Minä en ole kyllä se, joka tätä itse aktiivisesti nostelee, mutta heti jos joku muu on nostanut, niin kommentoin kyllä jotain, jos täällä jotain kommentoimisen arvoista on.
siis kun vaikka olenkin useita viestejä kirjoittanut niin ne on kaikki ihan aiheesta eikä mitään olematonta haukkumista mitä monet toki tekee. Ehkä näissä haukkujissa on niitä, jotka
-ohimennen katsovat ja sen kummemmin ajattelematta heittävät jotain ilkeää
-niitä jotka on pitkään noita blogeja seuranneet ja ehkä oikeasti ovatkin jostain kateellisia. Ennemminkin näitä kateellisia on todennäköisesti juuri niissä kanssablogaajissa, ei satunnaisissa seurailijoissa. Heille ei tule mitään niin suurta syytä edes olla kateellinen. Minäkin perehdyin näihin vasta tämän ketjun takia ja todellakin; järkytyin.
Kyllähän se yksi Gantin huppari irtoaa helposti, mutta osta niitä värisuora, pino Po.ppia, seitsämät vk.vaatteet, 60 kpl pipoja, 20 paria kenkiä, mekkotakit, peruslindexit, bodenin ja mayoralin kesätilaukset, tiksun outlet shoppaukset, parit burberryt yms yms Ei ole halpaa, mutta lukija, eli minä, eli lastenvaateaddikti tykkää :)
Vai johonkin blogiinko viittaat? Huh huh!
NO HUH huh HUH huu! Oi kauheeta, jos jollain on rahulia ja vielä sitä kehtaa käyttää moiseen turhuuteen, ja vielä julkisesti kertoo siitä, ai kauhiata. Ja vielä lastensuojelun nimissä tätä päivitellään.
:D Voi tätä moraalin katoa! :D
eniten häititsee Tyylisuuntauksia blogissa se, että minusta Jarna yrittää nykyään olla jotain mitä hän ei ole. Blogin aluksi Jarna oli rempseästi oma itsensä eikä lähtenyt mihinkään kilpajuoksuun siitä kenellä on kallein mekko tai hienoimman kuulloisen ranskalaismerkin farkut. Minusta blogi olisi huomattavasti parempi, jos se palaisi juurilleen.
Onneksi ainakin Hanna vaikuttaa pysyneen omana itsenään tässä parin kolme vuoden aikana.
En nyt tietenkään voi sanoa, että 100% varmuudella tunnistan KAIKKI viestisi, mutta ainakin tietyn osan niistä.
.
Juuri näin: "Älä lue, jos aihe ei kiinnosta. Ethän lue verkkokalastus- tai moottoripyöräilyblogejakaan, jos aiheet ei kiinnosta. Eikä niissäkään kerrota muusta kuin yhdestä aiheesta!"
Noloa että tuttusi haukkuu siellä yhteisiä tuttujanne, mutta mitä siitä että olette löytäneet hänen bloginsa ja luette sitä? Suomalsiet on ihme kyräilijöitä! Monessa muussa maassa blogia lukeva tulsii innoissan jutulle, kun näkisi blogistin kaupassa tai jossain tapahtumassa, mutta mitä tekee suomalainen? Kyräilee tolpan takana, rekisteröi onko blogistilla mahamakkaraa tai meikkiä, miten lapset käyttäytyvät...Tulee av:lle ja intoa piukassa kirjoittaa tänne kuinka huikea kokemus oli nähdä kahden metrin päästä pirjoannika gant-hupparisine lapsineen ja kuinka pirjoannika ei ollenkaan tajunnut että hän ei ole tavallinen marketissa piipahtaja, vaan blogin lukija, vautsi vau! Että kuinka hän nyt tietää että vaaleanpunainen gantin huppari olikin nyt kotona ja yllä Lindexiä, mites nyt suu pannaan pirjoannnika! Varmaan ei pidetä ganttia kuin kuvissa ja muuten säilytellään henkarissa! (Oikeesti tietenkin huppari on pesussa, mutta urvelo kyrääjä ei tajua että vaikka blogisti ei kirjoita kuvien kera pyykkäävänsä, hän niin tekee) Ollaan sitä nyt niin anonyymiä että!
siis sä et nyt tajunnut. Mä vertasin tässä sitä asiaa, että mä ihan livenä siis TUNNEN nämä blogistit. Me ihan nähdään muutenkin elämässä. He siis kirjoittavat blogissa mm. riitelystään joidenkin tuntemieni ihmisten kanssa, arvostelevat ihmisten tekemiä valintoja (tyyliin "ihmettelen sisareni käytöstä..").
Tiedän siis kyllä millaisia vaatteita käyttävät ja paljon muutakin elämästään. Mutta nämä ihmeelliset kommentit ja muiden ihmisten asioiden kertominen + se, että tunnen henkilöt on arveluttavaa.
Mikäs siinä jos blogaisivat vain vaateostoksistaan. Mä siis kirjoitin tuosta tuntemisesta varoituksena blogisteille, jotka eivät tajua että myös nämä tutut ja tutuntutut lukevat usein, vaikka eivät kerrokaan. En minäkään kehtaa kertoa, koska tuntuu kuin lukisin päiväkirjaansa vaikka luvallista onkin kun kerran julkinen blogi on.
Mikä siinä nyt on niin arveluttavaa? En usko että kovin moni kirjottaa suoraan loukkaavaa tekstiä tutuistaan. Tuliko mieleesi, että jotkut blogistit eivät ehkä välitä vaikka tutut lukevat heidän blogiaan. Ei sen pitäisi olla sinun päänsärkysi, niin kauan kuin ketään ei törkeästi loukata, satuteta tai lakia ei rikota tai kirjottaja ei ole alaikäinen, holhouksen alainen tms. Älä lue jos häiritsee. Turha moralisointi se vasta omituista onkin, ja kertoo vain sinusta, ei blogistista.
Juuri näin: "Älä lue, jos aihe ei kiinnosta. Ethän lue verkkokalastus- tai moottoripyöräilyblogejakaan, jos aiheet ei kiinnosta. Eikä niissäkään kerrota muusta kuin yhdestä aiheesta!"
samoin kalat, vaikka toki eläviä ovatkin, eivät ole ihmisiä emmekä me ihmiset pysty kaloja yksilöimään.
Lapset ovat, ihan kokonaisia ihmisiä. Pahoittelen, mutta tässä asiassa olet väärässä.
Ja kyllä, voin olla lukematta, mutta valitettavasti edelleenkin tuntemani ihmiset näitä myös kirjoittavat. Eivät niin läheiset että voisin asiasta mainita, vaan toisten kautta tuntemia. Erästä lasta näen työni puolesta, mutta koska en tapaa hänen vanhempaansa koskaan, en voi mainita että olen lukenut blogia ja että se on mielestäni liian avoin. Epäreilua, että tunnistan lapsen! Tiedän mitä hänelle on ostettu välikaudeksi jo ensi syksyksi ja mitä äitinsä hänelle vielä etsii. Voisin jopa nähdä kuvia hänen allergiastaan! Ja kaikki eivät halua pelkkää hyvää. Minä haluaisin suojella lapsia tuollaiselta ja herättelen siksi täällä sinuakin. Ja nytkin sinä vain ajattelet; minä en anna periksi. Etkä vieläkään ymmärrä, ettei kyse ole sinusta ja sinun tahdostasi vaan siitä että käytät sitä tahtoa väärin.
Mihin perustat analyysisi? Rytmiin, lauseisiin, virheisiin, sanoihin, välimerkkeihin...? Oletko ammattilainen (minkä alan)?
Kuulostaa niin kivalta toi analytics, että piti asentaa tuo omaan blogiin. Näin alkuun voin todeta, että tuskin onnistuu ihan jokaiselta html:n lisääminen oikeaan paikkaan, että tuon saa käyttöönsä. Nyt sitten odotellaan kävijöitä ja katsotaan huomenna, mitä tietoja tuonne jää.
Kuulostaa niin kivalta toi analytics, että piti asentaa tuo omaan blogiin. Näin alkuun voin todeta, että tuskin onnistuu ihan jokaiselta html:n lisääminen oikeaan paikkaan, että tuon saa käyttöönsä. Nyt sitten odotellaan kävijöitä ja katsotaan huomenna, mitä tietoja tuonne jää.
katsos nyt kukaan täällä kirjoittelija ei enää uskalla käydä blogissasi :) Mutta vaikka naapurisi voi silti käydä ja se ex-luokkakaveri sieltä Laihialta. Toi analytics ilmoittaa mm. meidän taloyhtiön toisesta rakennuksesta kävijät eri paikkakunnalle kuin meidän talosta käynnit. Aikaraudan kanssa testattu juttu. Toki voit yhdistää jonkun jos tiedän mihin kellonaikaan hän on blogissasi käynyt. Mutta sun täytyy sitten tietää myös se paikka oikein. Siis jos nyt ymmärsit mitä tarkoitin?
lukijoidensa henk.koht fb-sivuja!! (?)
Vai onko joku seurantaohjelmainen saanut?
Onko Statcounter ja Analytics eri asia? Kummalla saa enemmän tietoa? Ovatko vaikeat asentaa?
Yks, jolla itsellään on viileä ja pidättyväinen tyyli?
Google analyticsillä tai jollain muulla seurantaohjelmalla et todellakaan pääse käsiksi jonkun yksityishenkilön ip-osoitteeseen saati hänen henkilötietoihinsa saati siihen mitä hän jossain av palstalla nimettömänä jakaa. JOssain blogipalvelussa ei todellakaan ole automaationa mitään sellaista palvelua että jos nimettömänä kommentoit saisi joku blogaaja automaationa sun yhteystiedot nettiliikenteineen. Ei todellakaan. Täysin yksityisyydentietosuojan vastaista.
Kaikki netissä oleva on hakkeroitavissa ja mihinkä tahansa tietokantoihin pääsee taitava tyyppi murtautumaan.
Näissä lastenvaatenarsistiblogeissa vaan sitten kysmys kuuluuu että: Kun ihan itse kirjoittaa ja kuvaan kaikelle maailmalle jakamassaan blogissa meidän Novastaariin (39,99 €) mun mielestä tosi kivasti puetusta neuvolan yläkäyrällä kulkevasta, puheenviivästymästä ja atooppisesta ihottumasta kärsivästä tavallisesta tallaajasta ja joku sitten kommentoi että no joo, onhan hän vähän pullea ja en kyllä tykkää tuosta asukokonaisuudesta jne jne niin ihan lähtee lakia rikkomaan ja hakkeroimaan jotain tietoja.
Eikö ois helpompaa pitää ihan ne kasvukäyrät sun muut jutut Ganteineen ja Novastareineen ihan omassa perhepiirissä? Rusinoita ei voi poimia pullasta. Ja se hakkeroija on taatusti isompi rikollinen kuin julkisesti netissä esiteltyä lasta pullukaksi haukkunut.
et tiedä paskan vertaa mistään ;)