Mitäs jos anoppisi
kysyisi että tarvitseeko lapselle tehdä sukkia, lapasia tms talveksi. Vastaisit, että sukille olisi kyllä käyttöä. Ja ennen kotiinlähtöään anoppi tulisi sinun ompelukoristasi löytämiensa lankakerien kanssa ja sanoisi, että voi varmaan tehdä näistä?
Kommentit (9)
Tosin olisin kyllä ehtinyt jo ennen lankakorin kaivamista sanoa, että toimitan hänelle langat.
mä ole anopille eräätkin langat ostanut. Kiva kun tekee miehelle ja lapsille sukkia sitten joululahjaksi. Kivahan se ois tietty itsekkin saada..
tai lasten kanssa ja ompelukorini on "piilossa". Anoppi ei ole koskaan kylässä käydessään tonkinut kaappeja, joten jäisin miettimään, että miksi nyt, mitä sille on tapahtumassa.
Kun kuitenin näkee sen valtaisan vaivan, että kutoo ne sukat. Vähintä mitä voin tehdä, on edes hankkia ne langat.
Ihmettelisin kovasti, mistä se löysi sukkalankoja? Mistä lankakorista? Minulla kun on vaan puuvillalankaa.
olisivatko ne jämälankoja (tai muuten joutavia ja tarkoitukseen sopivia) vai jotain mistä olen itse ajatellut tehdä jotain muuta.