Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 36 vuotiaan miehen ja 24 vuotiaan naisen suhteesta?

Vierailija
04.09.2012 |

Minä ajattelen, että mies käyttää hyväkseen nuorta ja kokematonta tyttöä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelen että molemmat ovat aikuisia ja saavat kyllä seurustella ihan vapaasti.

Vierailija
2/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusipusi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tyypeistä, eihän tossa ole ikäeroa kuin 12vee

Vierailija
4/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli 37v. ja äitini 24v., kun alkoivat olemaan yhdessä ja elivät ihan onnellisina kunnes isäni kuoli hieman yli 70:senä. Meitä lapsia on kolme.

Vierailija
5/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että jos mies on "hyvä mies", pari voi olla aivan unelma.

Vierailija
6/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelen, että 24 vuotialta jää nuori aikuisuus kokematta jos mies on tyypillinen 36-vuotias. Mutta eihän siinä mitään jos järjestely sopii molemmille, mutta jonkun verran tuo parin ikä ohjaa sitä minkälaiset kuviot parilla on, ystäväpiiri yms.

Vierailija
7/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtainen kokemus: Olin 25v ja mieheni 38v ku alettiin seurustelemaan. Nyt ollaan oltu yli 8-vuotta yhdessä ja meillä on kolme lasta. En olisi ikänä uskonut et mun tuleva mies olisi mua paljon vanhempi mut näin kävi : ). Isompia haittoja ikäerosta ei ole ollut, mutta kyllähän se omat haasteensa joissakin asioissa tuo mutta jokaisessa parisuhteessahan jotaki haastetta.

Toisaalta minusta ollu oikeenki hyvä juttu, että mies on jo elämää enempi nähny ja osaa suhtautua asioihin rauhallisemmin. Meillä ainaski menny aika helekkarin hyvin tämä eläminen yhessä : )

Vierailija
8/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan kuin minä ja ihana mieheni, yhdessä nyt jo 15 vuotta ja ihanat lapset, koti ja elämä. :-)

Oletko ap, kenties tuon 36v miehen exä?

Vierailija
9/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että minulle tulee mieleen, että mies on lapsellinen tai nuori nainen tavallista kypsempi ehkä. Tilanne voi olla ok tai sitten sairas. Itselleni en olisi toivonut enkä lapsilleni tuota toivoisi.

Vierailija
10/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on ottanut naisen hänen nuoren ikänsä takia. Ainakin osittain. Ja se ällöttää.

Vierailija
11/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on "kokematon neitsyt äidin helmoista" ja toinen vanha pelimies =pidän sairaana.

Jos taas molemmilla eleetyä elämää taustalla ja ns. suht koht samolla viivoilla, ajattelen siitä vaan.

Ihmisiä on erilaisia, ei voi ajatella vain sitä ikää, vaan myös elmänkokemusta. Joku 24-v (tai 37-v!) asuu vielä kotona, toinen 24-v on asunut omillaan jo 16-vuotiaasta. Eli riippuu AINA tilanteesta.

Vierailija
12/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehellä on aiemminkin nuorempia naisia niin...

Vierailija
13/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä kyllä sellaisiakin nuoria naisia, jotka nimenomaan haluavat vanhemman miehen. Esim. sellaisen, joka on valmis hankkimaan lapsia. Harva 24-vuotias mies on, mutta aika moni nainen on. Aika monessa samanikäisessä parisuhteessa nainen joutuu vastentahtoisesti odottelemaan kolmenkympin pahemmalle puolelle. Ja sitten jos oikein huonosti käy, mies siinä kohtaa heivaa "nuoruuden" suhteensa ja ottaa sen 25-vuotiaan, jonka kanssa ne lapset tehdään. Ja nainen jää epätoivoisena etsimään 35 vuoden kieppeillä miestä, joka olisi valmis lapsiin lyhyen tuntemisen jälkeen.

Vierailija
14/15 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin ihmisistä. Meillä about samanlainen ikäero miehen kanssa ja en todellakaan tavatessamme ollut kokematon, sanoisin että olin jo kokenut ihan liikaa.

Vielä ollaan yhdessä, 8 vuotta tulee pian täyteen eikä ole aietta vaihtaa. Miehellä on jo lapset tehtynä joten kiirettä niiden suhteen ei ole vaikka mies minunkin kanssani lapsia haluaisi.

Vierailija
15/15 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-v. ei ole mikään tyttö enää (yleensä), joten sinänsä varmasti ookoo.

Mutta jossain määrin jo maailmaa ja ihmissuhteita nähneenä miehenä sanon kyllä sen, että naiset eivät yleensä ymmärrä, mitä meidän miesten päässä liikkuu. Tasan varmasti 36-vuotiaan miehen motiivi tuollaisen suhteen aloittamiselle on 90-prosenttisesti liittynyt houkutukseen päästä nuoren lihan kimppuun. Joka ikinen mies ymmärtää ja tietää tämän, mutta naiset jostain syystä kieltäytyvät uskomasta totuutta.

Eli kyllä tuossa on minun mielestäni lähtökohtaisesti sellainen hyväksikäytön sivumaku: äijä haluaa päästä "työstämään" vasta äskettäin täysi-ikään ehtinyttä, suunnitelmissa todennäköisesti myös nuorempaan vaihto viiden vuoden päästä. Väitän, että tasapainoisimmat suhteet syntyvät aina suurin piirtein samanikäisten kumppaneiden välille.

Opiskeluaikoina meillä päin muuten pidettiin normaalina deittailla +-3 vuoden päässä omasta iästä olevaa tyttöä/naista. Kaikki muu vähän nostatti kulmia, mikä minusta on ihan oikein. Kaksikymppiset ihan oikeasti eivät kuulu nelikymppisten seuraksi, nuoruus menee hukkaan kiinteää nuorikkoa/nuorukaista himoitsevan äijän/tädin kanssa ja sitten kaduttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme