Olen uupunut enkä jaksa keksiä lomalle mitään tekemistä
Kommentit (19)
Miksi lomalla pitäisi olla tekemistä? Loma on lomaa!
Siis et jaksa keksiä itsellesi mitään vai lapsille?
Jos kyse itsestäsi, miksi pitää mitään keksiä, jos ei huvita. Lapsille nyt varmaan täytyy tehdä ruoat jne, mutta kokemuksesta tiedän, että nauttivat siitä, että ei ole aikatauluja ja saa oikeasti olla lomalla. Ja tietenkin jos mahdollista, niin uimaan jonnekin lähelle.
Oon aika tavalla Juice Leskisen näköinen.
Rajataan , et Juice viimeisinä elinvuosinaan.
Aika tiukassa on naista enää saada, mut mukavia muistella riippumatossa.
Anna itsesi vain levätä ja muista pitää itsestäsi huolta.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ihan tylsää mennä töihin kun vaan katsonut netflixiä ja areenaa 🤔
Sama juttu mitään ei jaksaisi. Mulla vaan on kalenteri täynnä menoa ja väsyttää ajatuskin kaikista hommista.
Lomalla vaan on pakko jaksaa tehdä rästihommia ja nauttia kesästä, ei auta vaikka kuinka ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis et jaksa keksiä itsellesi mitään vai lapsille?
Jos kyse itsestäsi, miksi pitää mitään keksiä, jos ei huvita. Lapsille nyt varmaan täytyy tehdä ruoat jne, mutta kokemuksesta tiedän, että nauttivat siitä, että ei ole aikatauluja ja saa oikeasti olla lomalla. Ja tietenkin jos mahdollista, niin uimaan jonnekin lähelle.
Ihan itselle vaan.
Itsellä myös uupumusta taustalla ja jo kevään tein lyhennettyä työaikaa. Kesälomaa nyt kolmas viikko meneillään ja ihan tietoisesti en ole loman aikana "tehnyt mitään" ja voin paremmin kuin pitkään aikaan! Olen nukkunut niin pitkään kuin nukuttaa, treenannut salilla oman fiilksen mukaan, tehnyt pakolliset kotihommat ja vältellyt katsomasta edes kelloa. Nyt on ihana, rauhoittunut, fiilis ja kiva palata ensi viikolla töihin. Olen huomattavasti latautuneempi kuin aiempien kesälomien jälkeen, joiden aikana olen toiminut enemmän muiden mukaan/muita miellyttääkseni.
On muita, ei vaan jotenkin jalsa tänä vuonna, terveyhuolia ja kaikkea.
N41
Vierailija kirjoitti:
On muita, ei vaan jotenkin jalsa tänä vuonna, terveyhuolia ja kaikkea.
N41
Jalkasilsaakaan, mutta niin ei jaksa.
Meillä kans tarkoituksella suunniteltu niin, että ei mitään muuta "pakollista" tekemistä kuin yksi ennalta sovittu. Ollaan vaan möllötetty ja käyty vain uimassa, jos jaksettu ja on huvittanut. Harvemmin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakeutua työterveyteen. Voi olla työuupumus.
Dokausta, festareita, krapulassa futiskisoja, nukkumista.
Repeat for 5 weeks!
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimaan ja ulkoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä myös uupumusta taustalla ja jo kevään tein lyhennettyä työaikaa. Kesälomaa nyt kolmas viikko meneillään ja ihan tietoisesti en ole loman aikana "tehnyt mitään" ja voin paremmin kuin pitkään aikaan! Olen nukkunut niin pitkään kuin nukuttaa, treenannut salilla oman fiilksen mukaan, tehnyt pakolliset kotihommat ja vältellyt katsomasta edes kelloa. Nyt on ihana, rauhoittunut, fiilis ja kiva palata ensi viikolla töihin. Olen huomattavasti latautuneempi kuin aiempien kesälomien jälkeen, joiden aikana olen toiminut enemmän muiden mukaan/muita miellyttääkseni.
Mulla vähän sama. Oon kanssa aikalailla vain ollut, ja huomaan nyt, että ilahdun taas tosi paljon ihan pienistä jutuista, kuten vaikka jostain kauniista luonnossa, kaupassa siitä, kun marjanmyyjä kohta vanhuksen kauniisti, nätisti lapselleen puhuvasta vanhemmasta, kauniista auringon laskusta. Odotan nyt myös innolla reissuamme, jonka varasimmekin yllättäin. Tähän asti olin ajatellut etten kaipaa/jaksa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimaan ja ulkoilemaan.
Tää on kyllä tosi turha neuvo uupuneelle.
Vähän, kun sanoisi jalan katkaisseelle "Lenkille ja pituushyppyyn"
Vierailija kirjoitti:
Dokausta, festareita, krapulassa futiskisoja, nukkumista.
Repeat for 5 weeks!
M44
Ja löntystelijä töissä? Vai esimies kuka siirtää hommat muille?
Sit hyvä vaihtoehto on vaan lepo