Yhteisen ystävän käytös, mitä mieltä?
Minulla on eräsnaispuolinen ystävätär neiti X, josta on tullut minun ja mieheni yhteinen ystävä.
Miehelläni on miespuolinen ystävä herra Y, josta on myös tullut yhteinen ystävämme.
Ajan mittaan nämä X ja Y alkoivat seurustella. Nyt heillä on kuitenkin kriisi menossa. Eilen yöllä tämä Herra Y alkoi lähetellä minun kännykkääni viestejä, joissa hän haukkui X:ää huoraksi.
Neiti X on minulle erittäin läheinen ja rakas ystävä. Mitä minun pitäisi tehdä? Otanko yhteyttä ja kerron, että Y haukkui häntä huoraksi ja myös muita sanoja käytettiin.
Myös minua loukkaa Y:n käytös ja se, että hän haukkuu minulle rakasta henkilöä. Tilanne on täynnä päättömiä yksityiskohtia, mutta tässä olivat pääkohdat.
Kerronko siis neiti X:lle hänen poikaystävänsä käytöksestä?
Kommentit (11)
yhdestä kerrasta kertoisi, mutta Y:lle sanoisin, että jättää sinut näistä ulkopuolelle, kiitos.
Neiti X on minulle erittäin läheinen ja rakas ystävä. Mitä minun pitäisi tehdä? Otanko yhteyttä ja kerron, että Y haukkui häntä huoraksi ja myös muita sanoja käytettiin.
no et todellakaan. Sen sijaan sä voit sanoa herrä Y:lle että et pidä ystävääsi huorana etkä halua kuulla sellaisia syyttelyjä ja että sellaisten juttujen levittäminen muutenkin on asiatonta.
X:ää sun ei tällä kannata rasittaa. Todennäköisesti hän tietääkin jo, mutta sen ei tarvi mennä pahentamaan asiaa hinkaamalla sitä hänen kasvoihinsa.
Seuraavan kerran kun näet tämän herra Y:n, voit sanoa hänelle ettet halua kuulla tuollaisia juttuja ystävästäsi.
etenkin kun itse olen hermolomalla.
Noh, herra Y tulistui ja haukkui minut pataluhaksi.
t. ap
ja siitä, että mua käytetään paskojen tunteiden kaatopaikkana kun itse olen heikossa kunnossa.
ja siitä, että mua käytetään paskojen tunteiden kaatopaikkana kun itse olen heikossa kunnossa.
unohda se y
Jos puutut asiaan, joudut mukaan riitaan, jonka rakastavaiset sopivat ehkä hetkessä ja sinä olet sitten se tilanteen k*sipää, näin se menee. Älä reagoi mitenkään.
Onko av:laisten mielipide se, että pitää ottaa paskaa niskaan ja kantaa sitä yksin, jos se pelastaa muiden parisuhteen???
Onko av:laisten mielipide se, että pitää ottaa paskaa niskaan ja kantaa sitä yksin, jos se pelastaa muiden parisuhteen???
Se vain pahentaa toisen mieltä. Mutta minusta tuollaisen ihmisen kanssa ei kyllä kannattaisi olla missään tekemisissä, siis aikuisen ihmisen, joka käyttää toisesta ihmisestä tuollaisia sanoja.
eikö kannattaisi paremminkin tukea teidän yhdessä heitä kumpaakin, mitä mennä sekottamaan vaan pahemmaksi heidän elämäänsä..