Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdota uutta ammattia

Vierailija
22.09.2011 |

Antakaapas mulle ehdotuksia, mikä voisi olla sellainen ammatti, jossa viihtyisin seuraavat 35 vuotta.

Olen erittäin onneton nykyisessä työssäni, maisteritason asiantuntijatehtävissä. Työni on yksinäistä ja tämä ahdistaa minua paljon. On päiviä, joina en puhu työpaikalla sanaakaan kenellekään.

Minulla on jo AMK ja maisteritutkinnot, mutta olisin valmis menemään jopa uudelleen koulun penkille että saisin vihdoin ammatin, jossa viihdyn. 5 vuotta opintoihin on mielestäni pieni hinta siitä, että saisi tehdä lopun elämää sellaista työtä, joka on itselle antoisaa ja merkityksellistä.

Kriteereitä työlle on:

- palkka noin 3000e/kk

- viikottainen työmäärä "normaali", mutta saa vaihdella

- maisteritason työtä

- mutta kuitenkin tarpeeksi konkreettista, että oman työn merkityksen näkee melko välittömästi

- ei fyysistä työtä

- ei ulkotyötä

- ei matkatyötä (joitain reissuja per vuosi ok)

- Työ voi olla yksintyötäkin, mutta sosiaalisia kontakteja pitää olla päivittäin

- työ voi olla myös ihmisten auttamista tai ihmisten parissa tapahtuvaa

- etenemismahdollisuuksilla ei ole väliä, mutta mahdollisuus kehittyä on tärkeää

- ei matemaattista työtä

Olen 32-vuotias kahden lapsen perheellinen nainen. Sosiaaliset suhteet ovat minulle kaikki kaikessa ja ahdistun "umpiossa". Olen hyvä tulkitsemaan ihmisiä ja keskustelemaan/kuuntelemaan. Ilmaisen itseäni taitavasti verbaalisesti, kirjallinen puoli on kehittynyt nykyisessä työssä ihan hyvälle tasolle. Osaan eritellä, analysoida, tarkastella asioita monelta kantilta ja olen objektiivinen.

Ehdotuksia???

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso opekorkea.fi

Vierailija
22/22 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuttavapiirissä lakimies, sosiaalityöntekijä ja psykologi... pitääpä vähän kysellä heidän työstä ja siitä, luulevatko minun soveltuvan ko. alalle.

Amis-open tehtävät eivät myöskään ole poissuljettuja, koulutus olisi ainakin aika kätevää työn ohessa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme