Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä jännittää mennä synnyttämään JKL:n Keskussairaalaan

Vierailija
21.09.2011 |

Olen jo pitkään seurannut lehdistä, että siellä on homeongelmia ja osasto pitäisi siirtää parakkeihin. Henkilökuntaa on paljon sairaslomalla, koska eivät pysty työskentelemään homeisessa paikassa.

Nyt sitten kuulin, että eräs äiti oli maannut sängyllä synnytyksen jälkeen ja kätilö oli tokaissut: "Kannattaisko mennä suihkuun, kun olet niin likainen?" Tämä äiti oli sitten noussut sängystä ja veret läjähtäny lattialle. Kätilö heittänyt pyyhkeen ja tokaissut: "Siivoa nyt edes jälkesi!" :/

Eipä siellä esikoisen kohdalla ainakaan tuollaista väkeä ollut...olisiko ollut kiireinen sijainen, joka ei sovellu kyseiseen ammattiin?

Parakit äkkiä, että osaavat kätilöt pääsisivät töihin! Itselläni laskettuaika joulukuussa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen synnyttänyt useaan kertaan siellä ja kukin kätilö on omanlaisensa. Pääsääntöisesti kuitenkin positiivisia kokemuksia.

Vierailija
2/5 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis positiivinen kokemus esikoisen kohdalta :)

Mutta eihän tuollaista kohtelua pitäisi kenenkään joutua kokemaan :/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin se menee

Vierailija
4/5 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulosta. En uskoisi asioiden sentään noin huonosti olevan.. Tosin jotain mieltä pahoittavaa voi totta kai tapahtua, mutta ei siellä ketään tahallaan kiusata. :)

Vierailija
5/5 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla menen jälleen.Suurin ongelma synnyttäjän kannalta taitaa olla ruuhka.Homeesta en ole oireillut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi