Mikä oli konfirmaatiolaulusi?
Laulu jonka lauloitte siis konfirmaatiotilaisuudessa "yleisölle"?
Kommentit (22)
ehkä tulee mieleen jos joku muu sanoo sen
" Sylihisi Jeesus rakas, nukkua mun taasen suo, enkelisi kaitsijaksi, käske vuoteheni luo" kaanonissa.
Ei mitään aavistusta laulettiinko edes jotakin konfirmaatiolaulua.
Luin tilaisuudessa Raamatusta pari jaetta, voi olla että se jännitti niin paljon etten muuta muista. Muuta kuin sen söpön isosen halauksen.. ;)
mitään hajua.
Ja kirkosta olen eronnut ajat sitten. Mikai olin niin vitun tyhmä että jonnekin riparille edes menin? Aarrgh!
En ole löytänyt sitä youtubesta... Olisi kiva kuunnella.
Youtubelta kuunneltavaksi näitä aloin teiltä kyselemään, kun muistan vain joitan eniten laulettuja riparilta:)
vuonna 1986. Se oli ainut kappale, jonka pojatkin osasi laulaa, kun oli matalalta.
Siinä ryhmässä kun ei oikein kukaan tainnut laulaa. Ja kyseessä päivärippikoulu.
koko riparikin oli jonkin sortin pakkopullaa. Ihan menin vanhempia miellyttääkseni.
Eronnut kirkosta ajat sitten. Riparilta jäi mieleen lähinnä ihana luonto ja aurinko, ystävät. "Sanomasta" ei mitään...
ja rippivirtenä "Jeesus sinä huomaat meistä jokaisen..." - virren numerosta ei kyllä aavistustakaan.
en muista, virren kylläkin. Se oli "Tie valmis on..."
Tuskin muistin edes seuraavalla viikolla. Pitikö laulun olla jotenkin merkityksellinen tapahtuma?
Me laulettiin kyllä monta muutakin ja moniäänisesti kun oli musaripari, mutta se "virallinen konfirmaatiolaulu" oli tuo, jota en oikein muista.
Tuulien teitä ja konfirmoitu -03