Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten huomio ahdistaa vaihdevuosissa

Vierailija
04.04.2026 |

Onko muille tuttua se että kun vaihdevuodet tulee, niin miesten ronskit, suorasukaiset ja tuhmat ehdotukset alkavat ahdistaa? En tarkoita että ärsyttää,  vaan että tulee paha mieli ja oikeasti ahdistunut olo. Nuorena ne ahdisti mutta ahdistus peittyi johonkin omaan innostukseen ja kiimaan ja sitten lähti juttuihin mukaan vaikka ei tuntunut aina 100 pros kivalta. Tulee mieleen kun HS kuukausiliitteessä Katarina Souri sanoi, että vaihdevuosissa tajusi että on tullut groomatuksi nuorena. Itsellä samoja tunteita ja kun sain vähän aikaa sitten aika suorasukaisia seksiehdotuksia niin tuli hyökyaaltona kaikkea kurjaa mieleen. 5 vuotta sitten tai 10 vuotta sitten olisi varmaan ollut valkkaamassa pitsipöksyjä että jaaha, joku mies on kiinnostunut, täytyypä sitten "antaa".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä ja kuka sulle tällaisia ehdottelee?

Vierailija
2/7 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ahdisti silloin nuorena. Nykyään enää ärsyttää. Sitä kyllä aika pahasti. Muttei enää ahdista, koska nyt tiedän voivani panna vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?! No ei.

Vierailija
4/7 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä ja kuka sulle tällaisia ehdottelee?

Mihin se nyt tähän asiaan liittyy? Tuttu mies laittoi viestejä puhelimellaan. Olen sellaisessa työssä jossa tapaan paljon ihmisiä ja vapaa-ajallakin tapaan. Olen kaunis ja ehkä siksi tulee tämän tapaista välillä.

Vierailija
5/7 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ahdisti silloin nuorena. Nykyään enää ärsyttää. Sitä kyllä aika pahasti. Muttei enää ahdista, koska nyt tiedän voivani panna vastaan.

Voit panna myös vihtaan. Ihan vapaasti.

Vierailija
6/7 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot vissiin vielä hyvännäkönen? Älä välitä, se menee ohi.

Vierailija
7/7 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot vissiin vielä hyvännäkönen? Älä välitä, se menee ohi.

Sitä tässä tavallaan odottaa. Ymmärrän nyt miksi monet naiset sanoo että on helpotus kun miesten huomio lakkaa. Nuorena en voinut uskoa että se olisi kenestäkään helpotus, nuorena miesten hyväksyntä oli tärkeää. Käy sääliksi nuoria naisia. Kunpa kaikki miehet olisivat heille hyviä ja lempeitä! Eivät ne nuoret naiset mitään voi sille, että se hyväksytyksi ja valituksi tuleminen on niin tärkeää, ja siksi tulee mentyä kurjiinkin juttuihin mukaan.