Ihan hemmetin tympeää kun ei vaivauduta vastaamaan txt-viestiin!!!
Oikeasti, onko niin kamalan ylivoimainen asia vastata saamaansa tekstiviestiin EDES 2-3vrk sisällä??
Mua ottaa ihan hitosti kupoliin parin kaverini tyyli vastata ties milloin jos lainkaan, minusta se on tosi huonoa käytöstä ja töykeää!!
Nytkin odotan kommenttia 2 eri hlölle lähettämääni viestiin ja he sai ne viestit viime pe!!
Tulee sellainen haista sinä paska-olo, en ole edes vastausviestin väärti://
Kommentit (67)
ap on moukka kun ei viitsi soittaa. Niin se vain on.
Ei todellakaan kiinnosta vastata.
jää usein vastaamatta jos en ehdi silloin vastaamaan kun sen luen. usein viestimuisti on myös täynnä eikä ota viestejä vastaan, sit ne tulee kerralla joskus 3 viikon päästä kun puhelin huomaa ilmoittaa et pitäis tyhjentää muistia. Toinen on et puhelin on useinkin mulla häviksissä pari kolme päivää. Älä siis ota henkilökohtaisesti.
Muutamat kaverit laittavat viestejä, joihin ei oikeasti tarvitsisi vastata yhtään mitään, mutta silti vastausta toivovat.
"Ajattelin päivittää tietokoneeni plaa plaa" tai "Katsoin eilen elokuvan X, oli tosi hyvä". Okei, kiitos tiedosta, mutta mulla ei ole yhtään mielenkiintoa käyttää aikaa ja rahaa siihen, että näpyttelen näihin jonkun täysin turhan "Joo"-tason vastauksen.
Jos on ihan oikeasti helvetin tärkeää ja kiireellistä asiaa, niin soittakaa mieluummin.
minä sanoisinkin, että haista paska jos minulle joku lähettelisi alvariinsa tekstiviestejä.
Jos laittaa esim. jonkin ilmoituksen tori.fi foorumile tms. niin tekstiviestejä osataan lähetellä ja kysellä mittoja jne.
Myös huutonetissä tulee kyselyosioon usein kaikenlaista tiedustelua ja ne tiedustelijat eivät koskaan osta.
Vetäisisin kupoliin niitä jotka kyselee ja tekstittelee.
Muutamat kaverit laittavat viestejä, joihin ei oikeasti tarvitsisi vastata yhtään mitään, mutta silti vastausta toivovat.
"Ajattelin päivittää tietokoneeni plaa plaa" tai "Katsoin eilen elokuvan X, oli tosi hyvä". Okei, kiitos tiedosta, mutta mulla ei ole yhtään mielenkiintoa käyttää aikaa ja rahaa siihen, että näpyttelen näihin jonkun täysin turhan "Joo"-tason vastauksen.Jos on ihan oikeasti helvetin tärkeää ja kiireellistä asiaa, niin soittakaa mieluummin.
Juuri tuota samaa tarkoitan myös omassa kirjoituksessani jälkeesi.
Toiset on tottuneet tekstaamaan ja toiset soittamaan. Ei se ole merkki sivistyksestä tai sen puutteesta. Jos joku ei vastaa tesktariini ja mun on saatava vastaus, soitan enkä kiukuttele täällä.
Jos joku mulkvisti tekstaa tai soittaa, en vastaa. Kyllä, siitä tule haista sinä paska-olo mutta se on tavoitteenakin. Anoppini nimittäin ei koskaan soita tai tesktaa muuta kuin piikitelläkseen niin en todellakaan reagoi siihen.