Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hemmetin tympeää kun ei vaivauduta vastaamaan txt-viestiin!!!

Vierailija
20.09.2011 |

Oikeasti, onko niin kamalan ylivoimainen asia vastata saamaansa tekstiviestiin EDES 2-3vrk sisällä??

Mua ottaa ihan hitosti kupoliin parin kaverini tyyli vastata ties milloin jos lainkaan, minusta se on tosi huonoa käytöstä ja töykeää!!

Nytkin odotan kommenttia 2 eri hlölle lähettämääni viestiin ja he sai ne viestit viime pe!!

Tulee sellainen haista sinä paska-olo, en ole edes vastausviestin väärti://

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiltä ahneilta teleoperaattoreilta. Palvelu sen kun huononee ja henkilökuntaa vähennetään.

Paljonko se tekstiviestin välitys maksaa teleoperaattoreille? Alle sentin? Ja porukka maksaa siitä useita senttejä.

Täällä parjataan jatkuvasti yhteyksiä, nettitikkuja ym. ja eikö Sonera veloita heti siitä ajasta kun valitset soita-näppäimen, mutta silti näille syydetään kiitokseksi enemmän ja enemmän rahaa.

Sitä saa mitä pyytää...

kassoja. Lähetä sähköpostia niin saat vastauksen. Tai soita, jos asia on kiireellinen.

Vierailija
2/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita jatkossa, saat vastauksenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harvoin vastaan tekstareihin, soitan jos on asiaa.

Vierailija
4/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua ainakaan kiinnosta näpytellä mitään viestejä.

Vierailija
5/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut sen enmpää soittoja kuin txt-viestinä kommentteja.

ap

Mä harvoin vastaan tekstareihin, soitan jos on asiaa.

Vierailija
6/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etä tekstiviestit on yksi perustoiminto kännyköissä.

Ja ei, mulla ei ole enää asiaa koska esitin sen tuossa viestissäni, nyt kaipaan siihen vastauksia!

ap

Vierailija
7/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vasta persiistä olette, ette osaa tekstata, saatikka sähköpostia kirjoittaa. Töissä vastaatte heti puheluihin, vaikka edessänne seisoisi ihminen joka on varannut teiltä ajan. Jos tarvitsette itse jotain, soitatte heti, vaikka asialla olisi 2 kk aikaa hoitaa ja sen voisi laittaa kiireettömänä sähköpostiin. Tykkäätte myöskin, että toiset kirjoittaa teidän asianne ylös paperille, kun ihan hyvin voisitte itse kirjoittaa sen valmiiksi sähköpostiin.

Vierailija
8/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on epäkohteliasta maksattaa toisella puhrlut/viestit.

Vierailija
9/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa vastauksen heti

tekstareita en välttämättä lue moneen päivään jos en sattumalta kuule sitä merkkiääntä kun viesti tulee

Vierailija
10/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo onkin hiton hieno logiikka kun huomioi sen etä tekstiviestit on yksi perustoiminto kännyköissä.

Ja ei, mulla ei ole enää asiaa koska esitin sen tuossa viestissäni, nyt kaipaan siihen vastauksia!

ap

Vierailija
11/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita hyvä ihminen.

Vierailija
12/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän sen txt-viestiasiani olen laittanut eli maksanutkkin! jos jonkun budjetti ei kestä vastata 1 viestiin niin oliskohan aika jättää puhelin pois käytöstä..

ap

Vierailija
13/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah :DD Minähän sen txt-viestiasiani olen laittanut eli maksanutkkin! jos jonkun budjetti ei kestä vastata 1 viestiin niin oliskohan aika jättää puhelin pois käytöstä..

ap

Vierailija
14/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee ainakin vartti, jos yritän kirjoittaa paukaloilla ja sommitella ymmärrettävää ja kohteliasta vastausta 140 merkkiin. Siksi vastaus yleensä jää kesken ja sitten unohtuu. Mikseivät aikuiset voi käyttäytyä kuin aikuiset ja SOITTAA puhelimella? Kaikissa puhelimissa on sellainen toiminto. Tekstiviesti on sopiva silloin, kun haluaa tiedottaa lyhyesti eikä odota vastausta.

Vierailija
15/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sun budjetti ei kestä yhtä soittoa niin mikset luovu itse puhelimesta?

jos haluaa vastauksen, niin senkus soittaa.

Vierailija
16/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekstariinkin vastaus tulee kahden-kolmen päivän viipeellä. En tietysti tiedä vastaavatko sitten niille "vähän tärkeämmille" ihmisille nopeammin...

Vierailija
17/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sun kysymys on kun siihen on niin kiire vastata?

Laitatko viestin loppuun, vastaa mahdollisimman pian?

Vierailija
18/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit mulla on myös yks kaveri joka ei välttämättä vastaa puhelimeenkaan, kun on muka niin kamala kiire.

Vierailija
19/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole kyse todella tärkeästä asiasta, vaan sellaisesta, johon voi vastata muutaman tunnin sisällä. Sellaiset ihmiset ovat ärsyttäviä, jotka soittavat kaikki pienetkin asiat esimerkiksi klo 22 aikaan illalla kun toiset saattavat olla jo nukkumassa. Miksei voi tekstata kun siihen ei yleensä herää.

Vierailija
20/67 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviesti häiritsee vähemmän kuin puhelu jos ei ole kyse todella tärkeästä asiasta, vaan sellaisesta, johon voi vastata muutaman tunnin sisällä. Sellaiset ihmiset ovat ärsyttäviä, jotka soittavat kaikki pienetkin asiat esimerkiksi klo 22 aikaan illalla kun toiset saattavat olla jo nukkumassa. Miksei voi tekstata kun siihen ei yleensä herää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän