Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

elokuva pöllöistä Legend suojelijoista

Vierailija
26.09.2011 |

Eikö olekkin ihana elokuva? ootteko nähneet..



omasta mielestä laadukkain animaatio mitä on tehty tähän mennessä. harmittelin pitkään ku piirrettyjen tuotanto on lopetettu ja animaatiot tulleet tilalle mutta tää oli ihana



siis tosi hienot tehosteet ja hyvä toimiva grafiikka. ei varsinaisesti perheen pienemmille ku k 11 mutta mun mielestä voi jo ainakin 6 vuotias katsoa..ite oon 24 ja olin haltioissani

musiikkia ois voinut ehkä vähän parantaa :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se oli AIVAN HIRVEÄ. Lapsetkin inhosivat, 8-vuotias itki vuolaasti sitä loppua. Synkkä, sekava, iloton, pöllöt näytti kaikki toisiltaan, väkivalta oli raakaa...



Näin sitä vaan ollaan makuaisoista ihan eri mieltä. :D

Vierailija
2/4 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se omaksi ostaa :D



Minäkin olen 24v :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se ikäraja on ok..



jotenkin vaan kaunis tarina. ^^



ap

Vierailija
4/4 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottava ja synkkä alle 10vuotiaalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi