G: Kirja, jonka lukeminen on järkyttänyt sinua? Miksi vaikutti niin voimakkaasti?
Kommentit (210)
Teiniahdistuksessa Humiseva harju
Ja aikuisena Donna Tarttin Jumalat juhlivat öisin
Minusta Nancy oli vain silkkaa pahuutta. Syntymäpaha, jonka olisi suonut jääneen syntymättä.
Minusta Nancy oli vain silkkaa pahuutta. Syntymäpaha, jonka olisi suonut jääneen syntymättä.
Luin ton kirjan joskus myöhäisteininä ja ärsytti ihan hemmetisti se akka.
Toi setä on kirjoittanut useamman masentavan kirjan, miks? Tai miks mä olen lukenut niitä?
Kazuo Ishiguron Never let me go (Ole luonani aina), järkyttävä dystopia tulevaisuuden Britanniasta. Päähenkilöt ovat klooneja, jotka ovat olemassa vain elimiensä vuoksi. En lukisi uudestaan.
Kazuo Ishiguron Never let me go (Ole luonani aina), järkyttävä dystopia tulevaisuuden Britanniasta. Päähenkilöt ovat klooneja, jotka ovat olemassa vain elimiensä vuoksi. En lukisi uudestaan.
Tästä on tehty suht tuore leffa, en tiennytkään että pohjaa kirjaan. http://www.imdb.com/title/tt1334260/
Harmi, olisin ennemmin lukenut kirjana.
Juoppohullun päiväkirja. Järkytyin suuresti siitä, että se on niin suosittu. Käsittämätöntä mukahauskaa mökellystä, jota voisi kirjoittaa kuka tahansa.
J. Vuorisella on kyllä meriittinään se, että näillä Juoppiksillaan hän on saanut BB-, liimatukka-, meikkipussi- ja biletyssegmenttiin identifioituvan kansanosan lukemaan edes sen yhden kirjan aikuisiällään. Sinänsä saavutushan sekin.
Thousand splendid suns saattaisi olla kakkosena. Khaleid Hosseinin kirjat isekvät herkkyydellään ja traagisuudellaan mun syvimpiin syövereihin. Upeita kokemuksia.
Kalle Päätalo: Vikke Nilon tarina ja yleensä koko Päätalon elämänkerta
Siksi, että ymmärsin millaista kamppailua omien isovanhempieni elämä juuri samaan aikaan samoilla selkosilla on ollut.
WASSMO: Lasi maitoa, kiitos. Tätä ei helposti unohda.
Toinen samaa aihepiiriä käsittelevä on "Lokero 21" (ruotsalainen - tekijää en nyt muista, olisko Roslund tms???)