Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän lapset eivät syö mitään makkarakastikkeita ja perunaa

Vierailija
17.09.2011 |

Joka päivä me syömme oikeaa gourmee ruokaa. Tänään oli vuorossa syksyinen menu. Siihen kuului

Alkupalaksi siianmäti krutonkeja sekä omena-, chevre ja latva-artisokka terriiniä,

tuoreilla yrteillä maustettua salaattia

ja basilika-hunajavinegrettiä

Paistettua sorsanfileetä, maa-artisokkapyreetä,

ruusukaali, papu ja sokerihernepaistos, portviinikastiketta

Créme brûlée ja mustaherukkasorbettia

Ottakaapas oppia ja tarjotkaa perheellenne KUNNON ateria ;)

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa googlausta... ravintolaa AP ei koskaan myöntänyt tai kieltänyt.

Vierailija
82/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ketju, pälli!

Ja miten se liittyy ap:n elämään?

Joku siis edellisellä sivulla kirjoitti, että Anders olisi tämä ap:n ravintoloitsijamies. Mutta ainakaan tuon linkin takaa löytyvän yrityksen sivuilla ei häntä mainita. Siellä on yhteystiedoissa Kimmo ja Axel. Eli missä on Anders? Töissä?

P.S. Pälli sulla on housuissas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n laittama menu on yksi yhteen tuon Chefsgourmetin menun kanssa. Siitä ei ole epäilystäkään, etteikö kyseessä olisi kyseisen pulju pöperöt.

Joku muu veti hatusta Andersin, en minä.

t. Sherlock

Vierailija
84/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ap

Valitettavasti en voi antaa reseptejä sillä kaikki ovat minun mieheni ravintolasta, joten ne ovat sinne kuuluvia, mutta ihmeessä tulkaa maistamaan, jos tänne asti pääsette :)"

Sitten kehui että ilmaista mainosta meidän yritykselle, että kyllä myönsi, että silleen.

Vierailija
85/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka älykkö laittaa tänne miehensä ravintolan menun ja kehuu, että meillä syödään näin hienosti? Mä ymmärtäisin jos olisi seitsemältä aamulla aloittanut itse väsäämään rembryleitään, mutta nehän on sen miehen ravintolan ylijäämää tai sitten AP on nero ja tilasi ruuat ravintolasta, mutta unohti kertoa.

Ylimielisyys on puistattava ominaisuus ihmisessä.

Vierailija
86/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta just äsken syötiin illallinen, joka oli perunoita, pippurimaustettua porsaanfileetä uunissa, punaviinikastiketta, kanttarellimuhennosta, salaattia ranskalaisella kastikkeella, itsetehtyä maalaispatonkia suoraan uunista sekä punaviiniä. Jälkkäriksi on vielä omenapiirakkaa ja kahvia, kunhan jaksamme.

Ei kaikki syö kuule ap pelkkää jauhelihakastiketta joka päivä.

Vierailija
87/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pässi nainen olisi todella kauhistus olla kotijoukoissa tukemassa miehen aherrusta, huhuh.

Vierailija
88/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta just äsken syötiin illallinen, joka oli perunoita, pippurimaustettua porsaanfileetä uunissa, punaviinikastiketta, kanttarellimuhennosta, salaattia ranskalaisella kastikkeella, itsetehtyä maalaispatonkia suoraan uunista sekä punaviiniä. Jälkkäriksi on vielä omenapiirakkaa ja kahvia, kunhan jaksamme.

Ei kaikki syö kuule ap pelkkää jauhelihakastiketta joka päivä.

Pisteet sinulle ITSE tehdystä ruoasta! Ap sen sijaan ottaa kunnian miehensä tekemisistä eikä itse saa ilmeisesti aikaiseksi mitään.

Vierailija
89/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä minään toisena oo esiintyny :) Pikku viaton ap vaan :)

Vierailija
90/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla noin hölmö, että tekisi hallaa miehensä cateringille laukomalla täällä kuinka heidän potentiaaliset asiakkaansa ovat pohjasakkaa? Eihän ap?

Vierailija
91/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla noin hölmö, että tekisi hallaa miehensä cateringille laukomalla täällä kuinka heidän potentiaaliset asiakkaansa ovat pohjasakkaa? Eihän ap?

ylemmyyden tunteessaan on noin hölmö.lipsauttii vahingossa enemmän kuin piti.

jäis multakin käymättä tuolla raflassa.

Vierailija
92/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamalaa kun mies varmaan kelpuuttaisi kaikki jotka maksaa ruoasta ja vaimo sitten laittaa kapuloita rattaisiin :(

Vierailija
93/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök! Ei sitä tarvitse makkarakastiketta tarjota, koska siinä on lisäaineita, mutta teidän ruoka menisi itsellänikin roskiin, koska tuskin koirammekaan siihen koskisi.

Vierailija
94/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset on kaikkiruokaisia. Lällällää. Ne syö makkaraperunoita ja gourmeta. Siitä mä olisin ylpeämpi kuin mieheni ravintolasta tilatusta ruuista.

Enkä mä todellakaan usko, että AP:n mies kokkaa ensin töissä noita ja sitten tulee kotiin kokkaamaan samoja ruokia. Eiköhän se kokkaa kotona jotain ihan muuta.

Ketjun on pakko siis olla ihan puppua!

Vierailija
95/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä joskus on juhlan aika mutta arkiruoka on ihan yhtä hyvää ruokaa ja eipä tule nirso lapsi ja syö päiväkodissakin niitä. normaaleja, tylsiä ruokia =)

Vierailija
96/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

GOURMET-koulussa?

Vierailija
97/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oppivat gourmeeta ;))

Vierailija
98/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mitä kurmeeta olet ihan ITSE kokannut lapsillesi viime aikoina? Ihan vaan mielenkiinnosta tiedustelen kun tuli mieleen että syödäänkö teillä mitään muuta kuin ravintolan jämiä...?

Vierailija
99/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi miehesi ravintola ja jos on, tajuatko mitä hallaa teet heille?

Ehkä psykis on palannut lääkityksessä?

Vierailija
100/103 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ei muista, olivatko kengät jalassa*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan