Meidän lapset eivät syö mitään makkarakastikkeita ja perunaa
Joka päivä me syömme oikeaa gourmee ruokaa. Tänään oli vuorossa syksyinen menu. Siihen kuului
Alkupalaksi siianmäti krutonkeja sekä omena-, chevre ja latva-artisokka terriiniä,
tuoreilla yrteillä maustettua salaattia
ja basilika-hunajavinegrettiä
Paistettua sorsanfileetä, maa-artisokkapyreetä,
ruusukaali, papu ja sokerihernepaistos, portviinikastiketta
Créme brûlée ja mustaherukkasorbettia
Ottakaapas oppia ja tarjotkaa perheellenne KUNNON ateria ;)
Kommentit (103)
Olette niin sivistyneitä että yhdys sanatkin on hallussa. :D
Toivottavasti kukaan ei ota oppia! :D
Syöttekö aina jonkun bileiden jämät?
Ja joka päivä samaa? Tämä taisi olla ainut syksyinen menyy.
En mä minään toisena oo esiintyny :) Pikku viaton ap vaan :)
Kermapersepikkurouva tilittää ens vuonna seiskassa, miten firma meni konkkaan! LOL!
Ruoat toki varmasti hyviä mutta pointti vesittyy siinä, että ap ei niitä itse tehnyt. Kyllä kuka vaan voi tilata ruoat kotiin (ap:lla tämä käy helposti).
Mitä ideaa siinä on brassailla gourmee ruualla, jos ei itse tarvitse nähdä vaivaa sen takia?
Kyllä minä arvostan paljon enemmän ihmistä joka tekee vaikka sen makkarakastikkeen ja perunat itse, eikä käytä valmiita.
Kun puhutaan yrityksen näkyvyydestä verkossa, edelleen keskitytään usein keskustelemaan aiheesta, kuin tämä olisi yksin omaan yrityksen oman viestinnän hallittavissa oleva asia.
Saatetaan siis edelleen hieman naivisti ajatella, että yhtiön julkisuuskuvaa voidaan kontrolloida pelkästään ylläpitämällä yrityksen verkkosivuilla julkaistua sisältöä, sekä lähettämällä maailmalle haluttuun muotoon puettuja tiedotteita.
Totuus kuitenkin on, että myös negatiiviset mielipiteet ja kokemukset yrityksestä kiertävät netissä, halusi yritys sitä tai ei.
Nyt tämä kaikki on jo täällä, eikä sitä saa pois!
tai kilpailija bongaa niin vähänkö ala on pieni ja kuulee nopeasti, että Rouvalle kävi pieni lipsahdus ja nyt ne kehuskelee jo netissäkin kuinka niiden ipanat syö vaan gourmeta ja rouvaa kivitettiin tunti turpaan. Ajatella!
Voi olla vaikeaa palkata kohta huipputekijöitä, kun maine on ylimielinen ja asiaton, sekä asiakkaita loukkaava että ehdottomasti karkoittava.
Nyt mä toivon, että Rouva tulee pyytämään nätisti anteeksi ja tajuaa, että tämän keskustelun nettijalanjälki vain kasvaa minuutti minuutilta ja poishan tämä ei lähde täältä ikinä.
Kokit keittiöön ja nettiammattilaiset apuun.
Nyt pitää jättää linja ;) Lähdemme salille ja lapset pianotunnille. Tulen illalla takasin!
Bon voyage!
Tai avasi Veuve Cliquetin gourmet-harmitukseensa.
Ja ketkä me lähdemme salille? Eikös Andersilla keikkaa pukkaa?
Minä ja siskoni lähdemme. Mies töissä :)
Minä ja siskoni lähdemme. Mies töissä :)
Ja täydelliset lapset myös! Maestro!
teidän listasta ei kelpais mikään
sillä aikaa kun muija on joutessaan tuhonnut firman maineen. Tunteeko joku tuon einsteinin?
koettakaa saatteko sp memeen läpi. Vaihdoin kyllä ne oudot (a) jutut @:ksi, muttei silti menny ykskään perille? HMM...?
Ei tarvitse olla huolissaan, että Rouvalta loppuu tekeminen kesken.
Ylimielisyys usein saa ihmiset suuttumaan ja sitten selitetään sitä kateudella.
Ja miten se liittyy ap:n elämään?
Ja miten se liittyy ap:n elämään?
Et kai vain oikeasti lähettänyt postia?