Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa ensiasunto nyt asp-lainalla?

Vierailija
16.09.2011 |

Tämän vuoden puolella saisin asp-säästäjänä 3000 euron bonuksen asunnon ostosta.



Kannattaakohan ostaa nyt kämppä vaiko odotella, jos vaikka hinnat tippuisivat enemmän kuin tuo bonus on? Tiedän ettei kukaan voi muuta kuin arvuutella tulevaa hintakehitystä, mutta onko jollain argumentteja hintojen laskun puolesta/vastaan?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän