Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaisitteko valitsemaan vaatteet työhaastatteluun?

Vierailija
25.09.2011 |

Tämän kuvan nainen voisi olla minä:

http://1.bp.blogspot.com/-L4Zz5HtuTas/TkatK6AdZoI/AAAAAAAAAHc/G2eUvttwB…

Olen 166cm ja 79kg mittainen. Minulle sopii V-aukkoiset paidat. Olen värityypiltäni kevät.

Minulle ei sovi vihreät vaatteet lainkaan.

Nyt työhaastatteluun pitäisi löytää kiva asu.

Kaapista löytyy edustuskelpoinen musta polven alle päättyvä hame ja tyylikäs musta jakku (sopivat täysin toisiinsa muodoilta ja väreiltä - sama merkki, eri mallit).

Kengistä löytyisi pitkät konjakin väriset saapikkaat (tämän tyyppiset http://www.huuto.net/kohteet/ihanat-saappaat-konjakki-40-jsnf/187859725) ja saman tyyliset ja sävyiset mutta nilkkapituiset kengät. Samaa sävytystä löytyy myös tyylikäs ja laadukas laukku.

En haluaisi laittaa sekä mustaa jakkua että mustaa hametta vaan joko värikäs mekko ja siihen musta jakku (mutta pitäisikö silloin kuitenkin asusteet olla mustia?)

Lisäksi värit mietityttää. Kevät- tyypille pitäisi keltaisen sopia, mutta en omista keltaisi vaatteita juurikaan ja en osaa sanoa kuinka ne todella sopisivat. Fuksian punaisena löysin Mangolta ihanan mekon, mutta onko se värinä liian kylmä ja hyökkäävä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista työtä olet hakemassa?

Minkälainen yritys on kyseessä?

Tiedätkö miten yrityksessä yleensä pukeudutaan / miten alalla yleensä pukeututaan?

t. rekrytoija

Vierailija
2/6 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan näyttää nuorekkaalta ja edustavalta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kaapu tai teltta päälle olisi ihan jees ja meikkiä naama täyteen, paljon koruja isoja koruja ja kaulaketjuja, korvarenkaita nilkka renkaita, tosi tiukat housut jalkaan ja villapaita sinne kaapun alle.

Vierailija
4/6 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun olet hieman, hm, pullea. Et kai halua huomiota muodoillesi työhaastattelussa, oli ne minkälaiset tahansa, se kuullostaa minusta kummalliselta, mutta olen ehkä vanhanaikainen.

Laita se musta puku ja joku värikäs paita sen alle.

Tai sitten tuo, että värikäs ylä-tai alaosa ja toinen osa yksivärinen.

Ruskea ei käy mustan kanssa, mutta minusta työhaastattelu ei ole missikisa. paperit kuntoon, hiukset siististi ja huoliteltu yleisilme - ei väliä onko vaatteet viimeistä huutoa, kunhan ovat siedettävät.

Vierailija
5/6 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen löytänyt syksyn nuorekkaan tyylini: lyhyt kellomainen hame ja sen kanssa siisti v-aukkoinen neulos, jossa jotain kirjailua. Hame on minulla värikä, "nuorekas" ja paita konservatiivinen.

Vierailija
6/6 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan näyttää nuorekkaalta ja edustavalta.

ap

nimenomaan musta jakku ja hame, laadukkaat kengät ja laukku, mustat nimenomaan. Ellet sitten löydä jakun alle jotain kuviollista puseroa, jonka värit ikäänkuin kokoaa asun värit yhteen.

Todellakin, unohda kaikki keltaiset ja pinkit mekot yms. työhaastattelussa!