Huomenna tulossa pari kaveripariskuntaa iltaa istumaan, arvostelkaa mun menu:
Suolaisena tarjottavana kinkku-vihannespiirakka, majoneesipohjainen makaronisalaatti, patonkeja ja tietysti sipsejä rouskuteltavaksi :)
Ja makealla puolella ihan perusrehellistä pullaa (on todella hyviä kookostäytteellä!) ja ehkä vielä joku omenapiirakka tms.. olisikohan sille tarvetta?
Omat juomat, veikkaisin että lähinnä siideriä, miehillä olutta :)
Kommentit (45)
mä en vaan ole piirakkaihminen ja makaroonisalaatti on jotain, mitä en myöskään söis.
pulla jälkiruokana patongin jälkeen on huono, eikö pelkkä omenapiirakka riittäis?
jos eivät ole mitään kamalaia makean popsijoita.
En tiedä, mikä teillä on tapana tarjoilujen suhteen mutta menuksi en tuota kutsuisi.
Suolaisena tarjottavana kinkku-vihannespiirakka, majoneesipohjainen makaronisalaatti, patonkeja ja tietysti sipsejä rouskuteltavaksi :)
Ja makealla puolella ihan perusrehellistä pullaa (on todella hyviä kookostäytteellä!) ja ehkä vielä joku omenapiirakka tms.. olisikohan sille tarvetta?
Omat juomat, veikkaisin että lähinnä siideriä, miehillä olutta :)
En syö lihaa, enkä kylmää makaronia. Kookoskin tökkii. Omenapiirakka menisi kyllä.
Miksi piti erikseen mainita että miehillä olutta? Eikö sitä naiset saa juoda vai?
mutta jotain raikasta tuoretta kaipaa. Nyt on aika raskas ja rasvainen tuo ateria.
Tee makaronisalaatin tilalle tai seuraksi ihan tuoresalaatti.
Hauskaa iltaa!
Mä tekisin myös sen omenapiirakan, monet eivät tykkää kookoksesta, vaikka se olis kuinka hyvin tehty.
mutta kyllähän nuo syötäviksi kelpaisi. Suolaisen piirakan kaveriksi haluaisin kyllä kevyempää salaattia enkä majoneeri-makarooni-yhdistelmää.
Hirveetä hiilarimättöä, vaikken karppaaja olekaan niin syön kyllä aika paljon terveellisemmin itse kun mitä ap:n "menu" sisältää.
Esim suolaisen piirakan kanssa vihersalaattia, jälkiruokaan paljon marjoja, ei todellakaan mitään sipsejä ikinä.
ihan tuoresalaatti, siis salaattia, kurkkua, tomaattia, ei enää tuollaista makaronisalaattia.
itse laittaisin tuollaisen piiraan kanssa mielummin vaikka kreikkalaisen salaatin. Pulla patongin jälkeen tuntuu oudolta, eikö mielummin se omenapiirakka tai vaikka joku suklainen juttu, esim mudcake? Voisit myös hyödyntää kauden aineksia, kinkkupiiraan sijaan sienipiiras. Tulevatko vieraat oikeasti kalja/siiderikassien kanssa teille kylään, etkö edes viiniä tarjoa?
mä laittaisin tuohon suolaiselle puolella jonkun vihreän salaatin lisäksi. Makaronisalaatti ja piirakka voi olla aika tunkkainen yhdistelmä keskenään.
Ja makealla puolella mä tekisin sen omenapiirakan myös, siksi kun kaikki ei tykkää pullasta vaikka hyvää olisikin. Ja vielä jonnkun vaniljakastikkeen tai muun perinteisen sörsselin sen piirkana kanssa.
Mut mä oonkin sellainen, joka aina säätää ruoan kanssa.
Illanistujaisiin ihan hyvät tarjottavat, ei illanistujaisissa mitään katettuja illallispöytämeinuita syödäkään.
Ehkä jotain vihersalaattia vois olla kevennykseksi:)
Makaronisalaatti kuulostaa hyvälle, kookospullat ovat oikeasti todella hyviä ja omenapiirakka namia. Ainoa mihin en koskisi on tuo kinkkupiirakka mutta tuskin sitä kasvissyöjille tarjoaisitkaan.
olla toisena salaattina ihan tuoresalaatti. Tai vaikka siis ainoana salattina. Salaattin lisukkein vois tarjota fetaa, raejuustoa, salaatinkastike/majoneesi erikseen jota saa laittaa jos mieli tekee.
Pullakahvit on hyvä :)
Sipseistä en itse niin välitä, mielummin napostelen vaikka kurkku ja porkkanatikkuja, juustopaloja, suolakeksejä...
Kyllä on fiiniä porukkaa palstalla, ei voi muuta sanoa!!!!
Pullat on jo valmiina pakastimessa niin että niitä varmaan tarjoilen, mutta lisänä voisi olla vaikka juuri jäätelöä. Omenapiirakkaa ja valnijajäätelöä :)
Ja vihersalaatin voisin kyllä tehdä!
Ja olut miehille ihan vaan sen vuoksi, että kokemukseni mukaan nämä tänne tulevat miehet ovat nimenomaan kaljan perään ja naiset taas ottavat siideriä.
kolmen ruokalajin illallisen. Mutta ei sittenkään.