Huomenna tulossa pari kaveripariskuntaa iltaa istumaan, arvostelkaa mun menu:
Suolaisena tarjottavana kinkku-vihannespiirakka, majoneesipohjainen makaronisalaatti, patonkeja ja tietysti sipsejä rouskuteltavaksi :)
Ja makealla puolella ihan perusrehellistä pullaa (on todella hyviä kookostäytteellä!) ja ehkä vielä joku omenapiirakka tms.. olisikohan sille tarvetta?
Omat juomat, veikkaisin että lähinnä siideriä, miehillä olutta :)
Kommentit (45)
enkä tykkäisi syödä lihapiirasta + lihasalaattia (kun jotkut ehdottivat makaroonisalattiin metukkaa). Eli jommasta kummasta tekisin kasvis-juustopohjaisen.
Jos olemme luvanneet tarjota jotain iltapalaa, niin selvitän kyllä etukäteen, jos on jotain allergioita tai pahoja nirsouksia. Niin ja oman miehen nirsoilutkin pitää ottaa huomioon :) Ei siis mitään kovin eksoottista meillä tarjota.
Ei siis pahalla, mutta itse en ole tarjoilussa tuolla linjalla.
TOki noita voisi tehdä fiinimminkin (piirakka quiche-tyylisenä, sipuli-ilmakuivattu kinkku-salvia jne), mutta jos osaat maustaa ja piirakka on rakenteeltaan miellyttävä - ei mitään lötköjä vetisiä pussivihanneksia, fine. jälkkäri ei ole mitenkään välttämätön, jos illan teema on tissuttelu. Tai sitten keität kahvit vähän myöhemmin sen omenapiirakan (ja jätskin/vaniljakastikkeen) kanssa.
Kuten joku sanoikin, tuoreutta voisi lisätä, eikä mullekaan tuollaisen piirakan kanssa oikein majoneesisalaatti nappaisi. Oletan, että piirakassakin on joku vaalea täyte juusto/kerma tms pohjaisena? Kreikkalainen salaatti olisi kiva
Jos piirakassa olisi paprikaa, multa jäisi se pahan allergian takia syömättä.
Makaroni salaatti on ok, jos siinä ei ole paprikaa, yleensä on.. Ja en tykkää majoneesipohjaisista ruuista (huonot kokemukset yksistä häistä, jossa puolet vieraista sai pahan ruokamyrkytyksen majoonesipohjaisesta ruuasta).
Patonkeja NAM, sipsit ok.
En ole pullan ystävä, voin kyllä ootta normi pullaa, mutta kookos on YÖK, ihan oikeasti, miksi sitä pitää tunkea joka paikkaan?
Omenapiirakkaa en voi syödä allergian takia.
Mutta mä kyllä pärjäisin noilla patongeilla ja sipseillä..