Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna tulossa pari kaveripariskuntaa iltaa istumaan, arvostelkaa mun menu:

Vierailija
16.09.2011 |

Suolaisena tarjottavana kinkku-vihannespiirakka, majoneesipohjainen makaronisalaatti, patonkeja ja tietysti sipsejä rouskuteltavaksi :)

Ja makealla puolella ihan perusrehellistä pullaa (on todella hyviä kookostäytteellä!) ja ehkä vielä joku omenapiirakka tms.. olisikohan sille tarvetta?

Omat juomat, veikkaisin että lähinnä siideriä, miehillä olutta :)

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen ruokalajin illallisen. Mutta ei sittenkään.

Vierailija
2/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en vaan ole piirakkaihminen ja makaroonisalaatti on jotain, mitä en myöskään söis.

pulla jälkiruokana patongin jälkeen on huono, eikö pelkkä omenapiirakka riittäis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eivät ole mitään kamalaia makean popsijoita.

Vierailija
4/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä teillä on tapana tarjoilujen suhteen mutta menuksi en tuota kutsuisi.

Vierailija
5/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaisena tarjottavana kinkku-vihannespiirakka, majoneesipohjainen makaronisalaatti, patonkeja ja tietysti sipsejä rouskuteltavaksi :)

Ja makealla puolella ihan perusrehellistä pullaa (on todella hyviä kookostäytteellä!) ja ehkä vielä joku omenapiirakka tms.. olisikohan sille tarvetta?

Omat juomat, veikkaisin että lähinnä siideriä, miehillä olutta :)

Vierailija
6/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö lihaa, enkä kylmää makaronia. Kookoskin tökkii. Omenapiirakka menisi kyllä.

Vierailija
7/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti erikseen mainita että miehillä olutta? Eikö sitä naiset saa juoda vai?

Vierailija
8/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotain raikasta tuoretta kaipaa. Nyt on aika raskas ja rasvainen tuo ateria.

Tee makaronisalaatin tilalle tai seuraksi ihan tuoresalaatti.

Hauskaa iltaa!

Vierailija
9/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin myös sen omenapiirakan, monet eivät tykkää kookoksesta, vaikka se olis kuinka hyvin tehty.

Vierailija
10/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pullaa.

Vierailija
11/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän nuo syötäviksi kelpaisi. Suolaisen piirakan kaveriksi haluaisin kyllä kevyempää salaattia enkä majoneeri-makarooni-yhdistelmää.

Vierailija
12/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä hiilarimättöä, vaikken karppaaja olekaan niin syön kyllä aika paljon terveellisemmin itse kun mitä ap:n "menu" sisältää.

Esim suolaisen piirakan kanssa vihersalaattia, jälkiruokaan paljon marjoja, ei todellakaan mitään sipsejä ikinä.

Vierailija
13/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tuoresalaatti, siis salaattia, kurkkua, tomaattia, ei enää tuollaista makaronisalaattia.

Vierailija
14/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laittaisin tuollaisen piiraan kanssa mielummin vaikka kreikkalaisen salaatin. Pulla patongin jälkeen tuntuu oudolta, eikö mielummin se omenapiirakka tai vaikka joku suklainen juttu, esim mudcake? Voisit myös hyödyntää kauden aineksia, kinkkupiiraan sijaan sienipiiras. Tulevatko vieraat oikeasti kalja/siiderikassien kanssa teille kylään, etkö edes viiniä tarjoa?

Vierailija
15/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laittaisin tuohon suolaiselle puolella jonkun vihreän salaatin lisäksi. Makaronisalaatti ja piirakka voi olla aika tunkkainen yhdistelmä keskenään.

Ja makealla puolella mä tekisin sen omenapiirakan myös, siksi kun kaikki ei tykkää pullasta vaikka hyvää olisikin. Ja vielä jonnkun vaniljakastikkeen tai muun perinteisen sörsselin sen piirkana kanssa.

Mut mä oonkin sellainen, joka aina säätää ruoan kanssa.

Illanistujaisiin ihan hyvät tarjottavat, ei illanistujaisissa mitään katettuja illallispöytämeinuita syödäkään.

Vierailija
16/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain vihersalaattia vois olla kevennykseksi:)

Vierailija
17/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronisalaatti kuulostaa hyvälle, kookospullat ovat oikeasti todella hyviä ja omenapiirakka namia. Ainoa mihin en koskisi on tuo kinkkupiirakka mutta tuskin sitä kasvissyöjille tarjoaisitkaan.

Vierailija
18/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla toisena salaattina ihan tuoresalaatti. Tai vaikka siis ainoana salattina. Salaattin lisukkein vois tarjota fetaa, raejuustoa, salaatinkastike/majoneesi erikseen jota saa laittaa jos mieli tekee.

Pullakahvit on hyvä :)

Sipseistä en itse niin välitä, mielummin napostelen vaikka kurkku ja porkkanatikkuja, juustopaloja, suolakeksejä...

Vierailija
19/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on fiiniä porukkaa palstalla, ei voi muuta sanoa!!!!

Vierailija
20/45 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullat on jo valmiina pakastimessa niin että niitä varmaan tarjoilen, mutta lisänä voisi olla vaikka juuri jäätelöä. Omenapiirakkaa ja valnijajäätelöä :)

Ja vihersalaatin voisin kyllä tehdä!

Ja olut miehille ihan vaan sen vuoksi, että kokemukseni mukaan nämä tänne tulevat miehet ovat nimenomaan kaljan perään ja naiset taas ottavat siideriä.