Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idiootit autoilijat, AAARGGHHH

Vierailija
16.09.2011 |

Tänään taas sain todistaa miten idiootteja on auotilijat. Olin menossa markettiin ja jäin odottaan että parkkipiakalta pääsee pois auto jaoka oli siis lähdössä pois parkkipaikalta.

Eikön mun takaa tuuppaa joku akka auotllaan ja tukki kaikkien tien!!!

Pois lähdössä oleva autoilija ei päässyt oikein mihinkään koska mun takaa tuleva tukki sen tien kokonaan. Mä en ollut pois lähtevän tiellä mutta en päässyt väistäänkään koska eteenpäin ajaessani olisin tukkinut kapean väylän ja pakittaan en ensin päässyt kun takaa tullut idiootti ei älynnyt väistää.

Lopulta kun odotin peruutusvalo päällä niin takana oleva idiootti anto sen verran tilaa että lähdin kokonaan pois jotta parkista poislähtevä pääsisi mun kohdalta pois parkkipaikalta.

Avauduin idiootille hätähousulle sanoen että mikä ihmeen kiire sulla oli ja miks tukit koko sen kohdan parkista ja sit akka räpätti mulle jotain huonolla suomella.

Mistä jokut on saaneet korttinsa? Bingostako???? Mä en voi käsittää miten joku ei anna tilaa ensin muiden poistua vaan änkee ja änkee autonsa nokan niin että on suma.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyden nimissä on pakko tietysti myöntää, etteivät kaikki audikuskit ole kusipäitä, mutta kusipäät autoilijat ovat kyllä melkein aina olleet oman kokemukseni mukaan audilla liikkeellä...

Vierailija
42/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuskit niin kovin usein ajavat juuri audia tai bemaria?

ihan itse tekevät kaikkensa ollakseen liikenteessä mahdollisimman kusipäisiä. Eivät tietenkään kaikki, mutta kyllä mun kokemuksen perusteella se perseessäroikkuja on yhdeksässä tapauksessa kymmenestä joko audi tai bemari.

Kaiken huipuksi haukutaan tiettyjen autojen kuljettajat kusipäiksi.

Ei se edes ole niin, vaan se audin tai bemarin logo jää helpommin mieleen, koska monella naisilla (kuten tekin) on ennakko-asenne. Ei se auto siinä perässä kiinni roiku vaan se kuski, autosta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyden nimissä on pakko tietysti myöntää, etteivät kaikki audikuskit ole kusipäitä, mutta kusipäät autoilijat ovat kyllä melkein aina olleet oman kokemukseni mukaan audilla liikkeellä...

vituttaa niin körötellä sillä Kialla, vai? Kateus vie kalatkin vedestä, etenkin Suomessa.

Vierailija
44/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa niin körötellä sillä Kialla, vai? Kateus vie kalatkin vedestä, etenkin Suomessa.

joten tuohon kateus-korttiin on turha vedota. Meille ei kuitenkaan autoa ole hankittu peniksenjatkeeksi, vaan kulkupeliksi. Tietyntyyppisiä autoja ostavat tietyntyyppiset ihmiset, keskimäärin siis. Onko se sinulle joku uutinen?

Vierailija
45/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tunnista muita merkkejä kuin audin, bemarin ja mersun. Mulla on monta kaveria ja varsinkin n. 60 vuotiaat naisihmiset eivät tiedä automerkkejä. Puhuvat vain, että naapurikin oli ostanut uuden auton, se on musta. Esim. mersunmerkkiä on vaikea olla huomaamatta, kun se kiiltelee peilissä.

Vierailija
46/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tuli se kuuluisa haastattelu, jossa mieshenkilö vertasi naista ja autoa. Kaveri oli audilla töissä. Nykyään audi on muodostunut pahimmaksi autoksi bemarin rinnalle.

Kaikkie ruokkii teidän mielikuvaanne. Sama asia kuin se että raskaana olessaan näkee useimmin muista raskaana olevia katukuvassa.

Siksi tuntuu siltä että ne perässä ajavat ovat audilla tai bmw:llä liikkeellä.

Vierailija
47/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse teen äkkijarrutuksen jos joku takana ajava on takapuskurissa kiinni. onneksi se kolari on AINA peräänajajan syy

selviää että jarrutit ilma syytä vaan kiusaa tehdäksesi... niin arvaapa uudelleen! :)

Vierailija
48/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemareita vissiin myydään vaan sillä ehdolla, että kuski joko osoittaa testeissä olevansa täysmulkku tai sitten käy jonkin kurssin, jossa oppii sellaiseksi.

Voiko säälittävämpää olla kuin kehuskella sillä, että tästä pelistä kyllä lähtee? Että pois alta vaan koko maailma, täältä tullaan! Viis siitä, onko liikennesäännöistä mitään käsitystä, kunhan herra tai rouva bemarikuski vaan saa mennä just niin kuin itse haluaa.

Mä yleensä noissa tapauksissa hidastan vielä vähän ja pidän huolen ettet pääse ohi.

autoni on BMW. Voit kuule yrittää, ihan vapaasti. Jos ei allasi ole joku yli 500hv Supra tai Skyline niin yritykseksi todellkakin jää.

miten vaan.

Mutta jos nusväät, päästä muut ohi.

Toivottavasti menetät joskus korttis enenkuin tapat ketään...

Vierailija
49/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tuli se kuuluisa haastattelu, jossa mieshenkilö vertasi naista ja autoa. Kaveri oli audilla töissä. Nykyään audi on muodostunut pahimmaksi autoksi bemarin rinnalle. Kaikkie ruokkii teidän mielikuvaanne. Sama asia kuin se että raskaana olessaan näkee useimmin muista raskaana olevia katukuvassa. Siksi tuntuu siltä että ne perässä ajavat ovat audilla tai bmw:llä liikkeellä.

kun alla on MB AMG. En kyllä Suomessa kenenkään perässä roiku enkä täälläkään.

Miettisitte ennemmin, mikä asennevamma Suomen liikennekulttuurissa on kuin noita automerkkejä. Koska kyllä se siellä kammottavaa paikoin on.

t. 32

Vierailija
50/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tuli se kuuluisa haastattelu, jossa mieshenkilö vertasi naista ja autoa. Kaveri oli audilla töissä. Nykyään audi on muodostunut pahimmaksi autoksi bemarin rinnalle. Kaikkie ruokkii teidän mielikuvaanne. Sama asia kuin se että raskaana olessaan näkee useimmin muista raskaana olevia katukuvassa. Siksi tuntuu siltä että ne perässä ajavat ovat audilla tai bmw:llä liikkeellä.

että bemari/audikuskit olisivat pahimpia kaahareita? ;-)))))

Olet hassu. Totta kai se on mutua, johon vaikuttaa kunkin automerkin maine.

Tosiasia on, että eniten kaahataan halvoilla toyotan ritsoilla, koska niilla ajavat vastikään kortin saaneet sällit, joilla on raskas kaasujalka ja minimaalisesti ajokokemusta.

Mutta se ei poista sitä, että jos joku kaahaa ohitseni 40 km ylinopeutta törkeästi vilkkua näyttämättä, niin sellainen on 80% tapauksissa ollut audikuski! Olkoon mutua, mutta pahimmat kaupparatsu-tyypit kyllä ostavat juurikin näyttäviä autoja, joilla sitten kuljetaan tiellä kuin euroopanomistajat. Ja tätä mieltä olin paaaaljon ennen Kiesiä.

-autokuskina jo v. 1986 lähtien-

Vierailija
51/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemareita vissiin myydään vaan sillä ehdolla, että kuski joko osoittaa testeissä olevansa täysmulkku tai sitten käy jonkin kurssin, jossa oppii sellaiseksi.

Voiko säälittävämpää olla kuin kehuskella sillä, että tästä pelistä kyllä lähtee? Että pois alta vaan koko maailma, täältä tullaan! Viis siitä, onko liikennesäännöistä mitään käsitystä, kunhan herra tai rouva bemarikuski vaan saa mennä just niin kuin itse haluaa.

Mä yleensä noissa tapauksissa hidastan vielä vähän ja pidän huolen ettet pääse ohi.

autoni on BMW. Voit kuule yrittää, ihan vapaasti. Jos ei allasi ole joku yli 500hv Supra tai Skyline niin yritykseksi todellkakin jää.

miten vaan.

Mutta jos nusväät, päästä muut ohi.

Toivottavasti menetät joskus korttis enenkuin tapat ketään...

hätää, katson kyllä sopivan paikan kun ohitan edessäni nysväävän.

Vierailija
52/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuteenkymppiin ja tunnistan mainitsemiesi lisäksi lukuisia muitakin automerkkejä. Väitän edelleen että suurin osa perässäroikkujista on audeja tai bemareita.

ei tunnista muita merkkejä kuin audin, bemarin ja mersun. Mulla on monta kaveria ja varsinkin n. 60 vuotiaat naisihmiset eivät tiedä automerkkejä. Puhuvat vain, että naapurikin oli ostanut uuden auton, se on musta. Esim. mersunmerkkiä on vaikea olla huomaamatta, kun se kiiltelee peilissä.

Vierailija
53/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuteenkymppiin ja tunnistan mainitsemiesi lisäksi lukuisia muitakin automerkkejä. Väitän edelleen että suurin osa perässäroikkujista on audeja tai bemareita.

samaa mieltä. Lisätään listaan vielä Volvon V70.

Vierailija
54/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, ikinä roiku kenenkään "perseessä" liikenteessä. Enkä siedä jos joku roikkuu ihan takana. En halua jonkun vähä-älysen takia saattaa lapsiani turhaan vaaraan eli viisainta kun ei roiku mun perässä. Jätän tilaa mun ja edessä ajavan väliin jos joku haluaa ohittaa.

En ikinä nutaa vasemmanpuoleisella kaistalla sillon kun kaistoja on 2/suunta. Jos haluan ajaa hiljempaa niin menen automaattisesti ajeleen oikeenpuoleiselle.

Oon ajanut paljon muuallakin kuin suomessa (Ruotsi, Tanska, Norja, Saksa, Sveitsi) ja siellä liikenne sujuu ihan erilailla.

Ja sit tää: HUHHUH mikä naiivi ja selkeesti nuori minä-minä-minä-tyyppi!

autoni on BMW.

Voit kuule yrittää, ihan vapaasti. Jos ei allasi ole joku yli 500hv Supra tai Skyline niin yritykseksi todellkakin jää.

Vierailija
55/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, ikinä roiku kenenkään "perseessä" liikenteessä. Enkä siedä jos joku roikkuu ihan takana. En halua jonkun vähä-älysen takia saattaa lapsiani turhaan vaaraan eli viisainta kun ei roiku mun perässä. Jätän tilaa mun ja edessä ajavan väliin jos joku haluaa ohittaa.

En ikinä nutaa vasemmanpuoleisella kaistalla sillon kun kaistoja on 2/suunta. Jos haluan ajaa hiljempaa niin menen automaattisesti ajeleen oikeenpuoleiselle.

Oon ajanut paljon muuallakin kuin suomessa (Ruotsi, Tanska, Norja, Saksa, Sveitsi) ja siellä liikenne sujuu ihan erilailla.

Ja sit tää: HUHHUH mikä naiivi ja selkeesti nuori minä-minä-minä-tyyppi!

autoni on BMW.

Voit kuule yrittää, ihan vapaasti. Jos ei allasi ole joku yli 500hv Supra tai Skyline niin yritykseksi todellkakin jää.

mitä mieltä olet siitä kun ketjun aloittaja kertoi yrittävänsä nopeutta lisäämällä estää ohituksen?

Kukaan ei ole vielä tähän tarttunut.

Vierailija
56/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

WW-kuskit oli pahimpia, että sellasta.

Vierailija
57/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vilkuitta kaistaa vaihtelevat autoilijat, mitä isompi ja hienompi auto, sitä varmemmin vaan livutaan kaistalta toiselle oli nopeus mikä tahansa (motarilla)

- moottoritiellä 120 vauhdissa turvavälittä ohituskaistalla ajajat. Ihan suosiolla jään köröttelemään oikealle kaistalle ja yritän pitää turvaväliä edelliseen ja seurata MILLOIN rysähtää ohituskaistalla. Nimittäin ei mene päivääkään niin ettei PK-seudulla kehällä tai motarilla rysähdä...

- autoilijat, jotka eivät piittaa sääolosuhteista. Eräänkin kerran 80 alueella kehällä oli tosi tiheä sumu. Hiljensin 60:iin, koska tuli mieleen, että en saisi autoa pysähtymään, jos edessä olisi vaikka kolari. Joku hullu kuorma-auto lähtee ohittamaan minua... ja kas, sumun alta paljastuu tien kaiteeseen törmännyt auto ja poliiseja tiellä... Rekka sai juuri sohaistua itsensä mun eteen... Olisi muuten tullut ruumiita...

- hengenvaarallisia ohituksia tekevät tyypit, jotka lähtevät mutkassa kieltoviivan yli ohittamaan kamikaze-tyyliin... kerranhan sitä vaan eletään, mutta kuinka pitkään...?

Kannatan rauhallista ja harkitsevaa ajotyyliä. Edessä ajavaa / jarruttavaa ei voi syyttää peräänajosta, koska takana tulijan on varauduttava siihen riittävällä turvavälillä joka tilanteessa.

Vierailija
58/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä ajavaa / jarruttavaa ei voi syyttää peräänajosta, koska takana tulijan on varauduttava siihen riittävällä turvavälillä joka tilanteessa.

kun laki ei mene noin.

Tahallaan jos jarrutat aiheuttaaksesi peräänajon niin maksamaan joudut.

Toki syyllisyys voidaan myös jakaa.

Vierailija
59/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

VW-kuskin ymmärrän, mutta WW?

Vierailija
60/70 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

VW-kuskin ymmärrän, mutta WW?

VW-kuski siis. Rautalangasta väännettynä volgswagen-kuski. Ymmärsitkö nyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi