Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimesin vaimoni Aatuksi

Vierailija
15.09.2011 |

Mun vaimo on vakavasti sairas, enkä enää jaksa häntä vain ymmärtää. Hänen mielestään on normaalia tutkia esim. minun henkilökohtaiset kirjeeni ja esim. puhelinlaskut. Tänään hän itse sensijaan sanoi menevänsä hammaslääkäriin. Tuolta tultuaan kysyin mitä tekivät, niin sanoikin olleensa psykiatrilla. Hyvä, että käy, ei tässä muuta voi todeta. Jäin vain miettimään, että miksi häpeää koko asiaa. Onko hän tiedostanut oman tapansa urkkia kaikki toisista ja surutta sitten käyttää mitä henkilökohtaisempiakin asioita näitä vastaan sopivan riidan sattuessa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle. Minun äitini oli tuollainen. Nyt aikuisena en pidä yhteyttä.

Vierailija
2/2 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita sopivia: Stalin, Stasi, KGB ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan