Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku kehtaa?!

Vierailija
27.07.2011 |

Miehen veli perheineen (5 lasta) käyttää anoppia ihan törkeästi hyväkseen lastenhoitoapuna. Lähes joka viikonloppu ja jopa arkenakin 1-2 lasta on anopilla yökylässä. Nyt vanhemmat lähtivät yli viikon reissuun ja veivät kaikki lapsensa anopille.



Anoppi kilttinä ihmisenä ei kehtaa sanoa ei, vaikka tosiaan pitäisi. Meille sitten valittaa uupuneisuuttaan, mutta kieltää sanomasta mitään tälle perheelle. Omien lapsien puolesta harmittaa, kun heitä ei viitsi "tyrkyttää" mummolle yökylään, vaikka lapset siitä nauttisivatkin varmasti.



Onko teillä kokemusta tällaisista hyväksikäyttäjistä? Miten voisi toimia? Anoppi on jäämässä vielä eläkkeellekin, joten tiedän, että tämä puuhastelu vaan lisääntyy sitten.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos anoppi ei sano mitään niin sitten eipä voi mitään.

Vierailija
2/8 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin oma häpeä, jos ei tajua sanoa Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voisi puhua veljelleen.

Vierailija
4/8 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut isovanhemmilla hoidossa joskus jopa päivittäin, tosin harvoin yötä. Yleensä vain koulun jälkeen kunnes vanhemmat pääsivät töistä. Nyt myöhemmin koen että tämä on ollut minulle valtava rikkaus. Ja nyt aikuisena hoidan isoäitini lääkäri/apteekki asiat ja käyn edelleen heidän luonaan 2 kertaa viikossa. Asialla on siis myös kääntöpuoli. Lapsille on rikkaus viettää paljon aikaa isovanhempien kanssa.

Vierailija
5/8 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin oma häpeä, jos ei tajua sanoa Ei.

Vierailija
6/8 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidetaan ja sitten muualle naristaan , että ei jaksa. AVATKAA SE SANAINEN ARKKUNNE, niille asianosaisille! Yksinkertainen sana ,EI, myös käyttöön.



Jos aikuinen ihminen ei osaa sanoa asiasta mitään, niin oma on häpeensä ja tyhmyydestä sakotetaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 6 lasta ja en oikein ymmärrä miten se 1-2 lapsen laittaminen mihkään hoitoon muka mitään helpottaa, en usko että kukaan hoitoavun toivossa niitä lapsia mummolle laittaa kun toiset kuitenkin kotona. Ehkä muuten vaan vierailulle haluavat mennä? Ihan samaa se elämä on kuitenkin on niitä lapsia kotona 3, 4 tai 5.

Vierailija
8/8 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä tosin yksin lapsi (+joskus miehensä lapsi). Isovanhemmat eivät kylläkään valita asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi