Siis ei jumalauta, mitä helvettiä tuon lapsen opettaja on sössinyt???
2-luokkalaisella oli tänään sisällä jumppasalissa temppurataa ja ulkona koko koulun sukkulaviestiä.
Asteita +14 ja kova tuuli sekä sadekuuroja.
Nyt lapsi tuli kotiin niissä sisäjumppakamoissa eli ei edes polvet peittävissä sortseissa, sukissa ja t-paidassa, takki sentään påäällä.
Opetttaja oli kuulema sanonut liikkasalitouhujen jälk että vaihdettava ne sortsit päälle, niillä lapsi oli sitten tuolla ulkona juossut sukkulaviestinsä, mennyt ruokailuun ja tuli kotiin!!
Siis MITÄH???!!!!!
Mitä helvettiä opettaja ajatteli, siis sortseilla ulkona tässä syyssäässä ja tuulessa ja loppukoulupäivänkin ajan ja kotimatka!!
Käyn ihan helvetin hiilenä ja ennenkaikkea olen TOD äimistynyt että mikä logiikka tuossa nyt oli???
Kommentit (116)
Tai sen puoleen minuakaan. Lapsella oli sisliikkakamat mukana joita EI ollutkaan aikaa vaihgtaa sisäliikunnasta huolimatta! Ja sitten jostakin syystä sen sisäliikunna JÄLKEEN opettaja oli komentanut lapseni vaihtamaan sortsti verkkahousujen tilalle. Ja siitä ulos sukkulaviestiin. Ja sieltä sisälle ja suoraan syömään ja suoraan oppitunnille ja ei mahdollisuutta vaihtaa takaisin pitkiä housuja. Ja kotimatkalle. ap*väänsinkö tarpeeksi rautalankaa*?
mukamas mahdollisuutta vetää pitkiä housuja jalkaan. Eihän siihen mene kuin puoli minuuttia korkeintaan. Ja minkä ihmeen takia opettaja olisi sanonut että kotimatkalle ei saa laittaa pitkiä housuja? Ei siinä kohtaa ainakaan kellään ole kiire mihinkään.
aijemminkin valitti liikuntakamoista ja vaati opea ennustamaan säänmukaisen vaatetuksen ;)
Sekä sit valitti et ope ei vastaa wilman kysymyksiin heti sekunnissa :D
Ap toivottavasti jatkat näitä provoja koko syksyn, niin kaikki loputkin tajuaa et sä oot se sama provo.
homma ei aina ole oikeasti mennyt ihan niin kuin se oma kullannuppu kertoo!
Jos on poika, menee todennäköisesti armeijaan. Voin kuvitella sinut soittamassa komppanianpäällikölle, kuinka "se poika joutui kantamaan metsässä niin painavaa reppua sateessa ja kylmässä..."
En minä väitä, ettei opettajallekin virheitä voi sattua, mutta ei se opettaja varmaan ainakaan KIELTÄNYT lastasi laittamasta pitkiä housuja juoksun jälkeen.
syy on lapseni tyhmyyden ja minun idioottimaisuuteni, opetajalle ei ole vastuuta tuollaisesta kun onhan hällä "reppanalla" sentään 17 lasta siinä kaitsettavana, jos lapsia olisi vain muutama niin sittenhän voisi odottaa että opettajan katse ja huomio edes tällaisissa asioissa kiinnittyisi jokaiseen pariksi sekunniksi.
Soitin opettajalle, oli erittäin tympeä ja papatti lauseitteni päälle, totesi juurikin tuon että "ei tullut katsoneeksi jokaisen perään" ja että "olisihan ne housut voinut vaihtaa siinä jossakin kohti" yms. Ja kiva tokaisu tämäkin "täytyypä jatkossa kuunnella lasta paremmin", häh??
Mulla on erittäin paska maku tästä asiasta nyt ja sen oikeutuksene en onneksi teidän "puolellani oloa" tarvitse, minusta opettaja ei hoitanut vastuutaan ja toimi täysin perselogiikalla kun vetosi siihen että "oli siellä ulkona muillakin sortseja ja jopa t-paitoja":O
Nojooo, minun lapseni ei ulkoile +14 asteessa kovassa tuulessa ja vesikuuroissa sortseilla, siksi hällä oli erikseen sisäliikkakamat ja nuo verskat tuohon sukkulaviestiin.
VITUTTAA!!!!!!!!!!!!!!
ap
mitkä vermeet lapsella sitten oli varattuna sitä ULKOliikuntaa varten? Kouluvaatteissako se oli tarkoitus tehdä?
Ja miksei lapsi vaihtanut takaisin kouluvaatteisiin, ei kai sitä kukaan olisi kieltänyt. Kyllä tuon ikäisen pitää jo itse ymmärtää jotain. Ehkei lapsella ollut edes kylmä?
tuossa ole ihan joku muu sössinyt kuin opettaja...
Olen aivan varma siitä!:)
Opettajalla ei siellä koulussa ole velvollisuutta seurata, mitä lapset päälleen panevat...ne velvollisuudet jäivät sinne päiväkotiin! Voi joillekin tosiaan tulla yllärinä, että nyt sen lapsen pitää ihan oikeasti osata käyttää omaa järkeään (tai vaihtoehtoisesti kärsiä seurauksista, kuten esim. palelemisesta). MISSÄÄN tapauksessa en usko, että opettaja olisi käskenyt lähteä esim. kotiin shortseissa ;).
Todellakaan tuossa tuulisessa 14 asteen säässä ei ole asiallista pukeutua shortseihin. Tuuli lisää kylmyyttä vielä muutaman asteen.
syy on lapseni tyhmyyden ja minun idioottimaisuuteni, opetajalle ei ole vastuuta tuollaisesta kun onhan hällä "reppanalla" sentään 17 lasta siinä kaitsettavana, jos lapsia olisi vain muutama niin sittenhän voisi odottaa että opettajan katse ja huomio edes tällaisissa asioissa kiinnittyisi jokaiseen pariksi sekunniksi.
Soitin opettajalle, oli erittäin tympeä ja papatti lauseitteni päälle, totesi juurikin tuon että "ei tullut katsoneeksi jokaisen perään" ja että "olisihan ne housut voinut vaihtaa siinä jossakin kohti" yms. Ja kiva tokaisu tämäkin "täytyypä jatkossa kuunnella lasta paremmin", häh??
Mulla on erittäin paska maku tästä asiasta nyt ja sen oikeutuksene en onneksi teidän "puolellani oloa" tarvitse, minusta opettaja ei hoitanut vastuutaan ja toimi täysin perselogiikalla kun vetosi siihen että "oli siellä ulkona muillakin sortseja ja jopa t-paitoja":O
Nojooo, minun lapseni ei ulkoile +14 asteessa kovassa tuulessa ja vesikuuroissa sortseilla, siksi hällä oli erikseen sisäliikkakamat ja nuo verskat tuohon sukkulaviestiin.VITUTTAA!!!!!!!!!!!!!!
ap
ehkä hänelle kannattaa ehdottaa että jatkossa pukisi ulos mennessään enemmän vaatteita vaikka opettaja ei käskisikään.
syy on lapseni tyhmyyden ja minun idioottimaisuuteni, opetajalle ei ole vastuuta tuollaisesta kun onhan hällä "reppanalla" sentään 17 lasta siinä kaitsettavana, jos lapsia olisi vain muutama niin sittenhän voisi odottaa että opettajan katse ja huomio edes tällaisissa asioissa kiinnittyisi jokaiseen pariksi sekunniksi. Soitin opettajalle, oli erittäin tympeä ja papatti lauseitteni päälle, totesi juurikin tuon että "ei tullut katsoneeksi jokaisen perään" ja että "olisihan ne housut voinut vaihtaa siinä jossakin kohti" yms. Ja kiva tokaisu tämäkin "täytyypä jatkossa kuunnella lasta paremmin", häh?? Mulla on erittäin paska maku tästä asiasta nyt ja sen oikeutuksene en onneksi teidän "puolellani oloa" tarvitse, minusta opettaja ei hoitanut vastuutaan ja toimi täysin perselogiikalla kun vetosi siihen että "oli siellä ulkona muillakin sortseja ja jopa t-paitoja":O Nojooo, minun lapseni ei ulkoile +14 asteessa kovassa tuulessa ja vesikuuroissa sortseilla, siksi hällä oli erikseen sisäliikkakamat ja nuo verskat tuohon sukkulaviestiin. VITUTTAA!!!!!!!!!!!!!! ap
Suliko se sokerista tehty pilttisi sinne pihalle?
joskus ihmettelen sitä opettajien logiikkaa. Eli liikkatunnilla piti olla verkkarit jalassa. Mutta lapsille ei oltu sanottu, että kun on ulkoliikuntaa, ei ole paikkaa, missä vaihtaa ne verkkarit jalkaan. Lasten olisi pitänyt itse oivaltaa, että ulkoliikuntapäivänä pannaan verkkarit jalkaan jo kotona ja pidetään koko päivä niitä jalassa.
Ja sitten toiset opettajat jätti valituksia kun lapsilla oli verkkarit tunneilla.
Opettajilla ei oikein tiedotus pelannut, että lapsilla ei ollut mahdollisuutta vaihtaa missään niitä liikuntavaatteita. Ja todellakaan 2 luokkalainen tyttö ei riisu kentän laidalla pikkarisilleen poikien näkösillä ja vaihda siinä verkkareita jalkaan.
Monia muitakin omituisuuksia on nähty ja toisten vanhempien kanssa ihmetelty.
Heti kouluun mentyä aamulla olivat menneet sinne jumppasaliin jossa alkoi heti touhut, ei siis saanut vaihtaa sisäliikkakamoja vaikka ne siis lapsella oli mukana. Touhujen päätyttyä opettaja oli sanonut lapselle, että vaihdapas ne sortsit nyt jalkaan ja siitä sitten ulos sukkulaviestiin! Sen jälk takaisin sisälle, syömään ja 1 oppitunti ja kotiin. Ja lapsi siis niillä sortseilla siellä ulkona, kouluajan loppuun ja kotimatkalla! ap
mitkä vermeet lapsella sitten oli varattuna sitä ULKOliikuntaa varten? Kouluvaatteissako se oli tarkoitus tehdä?
Ja miksei lapsi vaihtanut takaisin kouluvaatteisiin, ei kai sitä kukaan olisi kieltänyt. Kyllä tuon ikäisen pitää jo itse ymmärtää jotain. Ehkei lapsella ollut edes kylmä?
oli vaan sun lapselle sanonut, että pitää vaihtaa verkkarit pois ja sortsit tilalle, kun lähtivät sinne ulos? Ei taida tykätä sun lapsesta?
Pakko vielä jatkaa sen verran, että meille ainakin jo ekaluokan alussa painotettiin sitä, että koulu (=opettaja) ei enää huolehdi lasten vaatteista tms. Lasten täytyy itse tietää, mitä he pukevat päälleen ulos jne. Se ei ole enää päiväkoti. Nyt musta kovasti tuntuu siltä, että ap:ltä on tämä unohtunut. Itse en ikinä kehtaisi (EN ikinä!) soittaa tuollaisesta asiasta lasteni opeille.
logiikalla, idiotismia siis käyttänyt.
lapsi olisi ylipäänsä tarvinnut sisäliikuntavarusteen jos oli jo verkkarit? Ja mistähän ope tiesi, että on shortsitkin jos nuppusi ei ole sitä erikseen maininnut. Ihan sama, sun lapsestasi tulee varmasti uusavutonamisääliö eikä noilla geeneillä voi paljon muuta odottaakaan. Ehkä paska maku suussasi johtuu siitä, että pääsi on täynnä tätä ulostetta? Voi vittu, ei käy kateeksi lapsesi opettajaa. Olisihan lapsi voinut vaihtaa ne housut jalkaan vaikka koulun pihalla. Vai saattoiko ope kotiovelle ja koko matkan soi mantra "älä pue verkkareita". Oikeesti haloo!
aijemminkin valitti liikuntakamoista ja vaati opea ennustamaan säänmukaisen vaatetuksen ;)
Sekä sit valitti et ope ei vastaa wilman kysymyksiin heti sekunnissa :D
Ap toivottavasti jatkat näitä provoja koko syksyn, niin kaikki loputkin tajuaa et sä oot se sama provo.
Älä unohda sitä kun ope myöhästyi ja ap joutui valittamaan rehtorille äläkä sitä kun luokka meni Korkeasaareen ja jostain syystä sekin meni ihan päin v...ua open takia.
Aina sama kirjoitustyyli :)
Parin muun luokan "nopeimman" juoksijan kanssa.
Olivat siis aiemmin tällä vkolla "testanneet" kys rataosuuden ja siitä valikoitui 3 juoksijaa+3 varajuoksijaa tälle päivälle.
Ei voi mitään mutta minulla on nyt niin lähtenyt maku tuosta opettajasta, ns viimeinen niitti tämä, että haluaisin pojan jollekin toiselle luokalle.
Ja tekisi mieli laittaa reksille sähköpostia mutta tiedä vaikka sekin jotenkin "kostautuisi" lapselle tuon opettajan tietäen:/
ap
Siellä se p
oli vaan sun lapselle sanonut, että pitää vaihtaa verkkarit pois ja sortsit tilalle, kun lähtivät sinne ulos? Ei taida tykätä sun lapsesta?
keksinyt, että voisi vaihtaa tavalliset vaatteet, kun oli juoksut hoidettu? Voisi opekin kyllä vähän seurata, millä tamineilla oppilas liikkuu. Mutta onhan se niin, että on koululaisen omallakin vastuulla huolehtia noista. Laita opelle viestiä ja kysäise asiasta.