Mies on käynyt huorissa tai eroottisessa hieronnassa. Mitä vittua teen?
Tämä ei todellakaan ole provo. Aamulla selasin miehen kännykkää ja sieltä kävi edellinen asia ilmi (ajanvaraus ja sanamuodot sellaisia, ettei asiasta voi erehtyä). Tiedän, ettei kännykkää saa selata, mutta mulla se on jäänyt tavaksi edellisistä suhteista, joissa olen tullut petetyksi.
Kysyin sitten mieheltä, missä hän oli ollut, ja hän tietty yritti kääntää asiat itselleen suopiksi. En nyt viitsi alkaa selittämään täällä kaikkea sitä soopaa.
Fakta on nyt siis se, että mun mies pettää huorissa (mulle myös se hieronta on sitä), meillä on kaksi pientä lasta, minä kotona, eikä työpaikkaa odottamassa, paitsi osa-aikainen, jonka tuloilla ei elä millään. Mitä helvettiä mä teen? Mä oikeasti rakastan miestäni ja luulin hänenkin ihan oikeasti rakastavan minua (ja voihan se rakastaakin), ja nyt tuli tämä. Vitun vaikeaa olla nyt tämä päivä kotonakin lasten kanssa. Antakaa neuvoja, kiltit. Itkettää.
Kommentit (95)
eikä siis ymmärrä että nainen haluaa tarjota lapsilleen ehyen perheen. Miehen kanssa se harvemmin onnistuu :/
ap on selvästi tehnyt meille selväksi sen ettei hyväksy miehensä tekoja ja luultavasti nalkuttaisi jatkossakin miehen teoista menneisyydessä ( vaikka toki antoi jo anteeksi).
Tuo on niin syvä haava ja mätä. Ei tuosta parisuhdetta enää synny. Etenkin, kun ap on epävarma ja vainoharhainen miessuhteissaan, eikä ihme. Harvoinpa on noin huonoa tuuria parisuhteissa että aina törmäisi pettäjiin. Ellei sitten jotenkin hakeudu epäluotettavien vietäväksi.
Ap:n tulisi nyt lähteä ja pakata laukkunsa. Suhde on mätä kaikin puolin. Parempi lapselle että suhde loppuu heti.
T: 11cm mies
Miehenä samaistun väistämättä hieman aloittajan mieheen, vaikka hän onkin kiistatta tehnyt väärin. Paska ukko, sitä en kiellä. Itse miehenä todennäköisesti jättäisin naiseni, jos hän tekisi samoin.
Joskus on kuitenkin hyvä pohtia tilanteeseen johtaneita syitä. On aika helppo kuvitella, miltä tuntuu, kun ei saa kotona ollenkaan huomiota, vaan aina edelle menevät arki ja lapset.
Kotona olevalle äidille asia on sikäli hieman erilainen, että hän saa mieheltään ja vauvaltaan yllin kyllin huomiota. Tottakai vauvaa pitää hoitaa yhdessä ja tehdä kaikensa, jotta sillä olisi hyvä olla. Mutta kyllä sille parisuhteellekin on uhrattava aikaa.
Mielestäni sinulla on velvollisuus ottaa ero mikäli et enää koe voivasi rakastaa miestäsi. Toisen rahapussin takia parisuhteessa pysyminen on ihan samaa touhua, kuin mitä ne hierontapaikan naiset tekevät...
Miten niin minä saan automaattisesti mieheltäni huomiota ja mies ei minulta? Mistä ihmeestä sinä sen tiedät? Miehenikö niin on sinulle kertonut? Voin vakuuttaa, että niin asia ei ole. Mun miehelläni on alusta asti ollut ongelmia seksin kanssa, ja vaikka minä olen ollut halukas, hän ei. Varmaan hänellä naiset on jotenkin jakautuneet juuri huoriin ja madonnoihin, ja siksi yksien kanssa tehdään lapsia, mutta ei harrasteta seksiä sanan raadollisessa merkityksessä. Hellyttä kaipaan minäkin, se ei todellakaan ole mieheni ongelma. Olisin ollut enemmän kuin onnellinen, jos hän olisi tullut pyytämään minulta noita alastonhierontoja.
Siksi toisekseen minä en pysy tässä suhteessa mieheni rahapussin takia, sanoit tuon erityisen loukkaavasti, kiitos siitä. Minä hoidan lapsia kotona ja mieheni käy työssä, mutta työstä tämäkin homma käy. Suhteessa olen siksi, että rakastan miestäni, nyt en vaan tiedä, mitä ajtella, koska olen menettänyt luottamukseni. Mainitsin raha-asiasta alussa vain siksi, että tällaisessa tilanteessa oman asunnon hankkiminen ja itsenäiseksi tuleminen vie aikansa.
ap
...heittää sulle ap ilmassa vaikka puhelinnumeroni. Mulla olisi paljon sanoja, ajatuksia, kokemuksiakin joilla voisin sua auttaa. Uskon niin.
Näin julkisesti haluan kuitenkin sanoa edes seuraavat asiat:
Sä olet edelleen se kaunis, ihana ja arvokas nainen johon sun miehesi rakastui ja jonka kanssa halusi perustaa perheen.
Sillä, että tällä hetkellä ei tunnu siltä, ei ole tämän kanssa tekemistä. Ota tämä ihan suosiolla, ikään kuin annettuna. Sun huono ja "ruma" olosi menee ohi, kun saat mahdollisuuden hoitaa itseäsi ja uskallat ottaa sen askeleen.
Miehesi on ehdottomasti toiminut väärin sua kohtaan, mutta riveiltä ja rivien välistä luen, ettei hän kuitenkaan ole hyväksikäyttävä itsekäs sika ja peruspettäjä. Tapahtunut on osunut vain sun arimpaan paikkaan, mikä on valtava onnettomuus teidän suhteen kannalta. Kuitenkin tuntuu, että teillä on toisissanne ollut ja on edelleen jotain niin hyvää, että se kannattaa yrittää hoitaa kuntoon.
Asiat ovat korjattavissa ja uudelleen rakennettavissa. Ensi hätään hae apua itsellesi. Mä varmaan ottaisin yhteyttä seurakunnan parisuhdeneuvontaan, päästäkseni ensin alkuun yksin puhumaan asiasta jonkun kanssa. Se joku voisi olla tässä tilanteessa nimen omaan nainen, koska sun luottamus koko mieskuntaan on aika haavoilla. Vielä pikemmin voisit tarvita lääkärin apua, jos seuraavasta tunnistakin selviäminen on ihan taistelua.
Itsetunto-ongelmat, vastoinkäymiset menneisyydessä, luottamuspula, seksuaalisuus, parisuhde ja perhe ovat hirveän iso yhtälö ratkaistavaksi. Mutta jos uskallat yrittää, voit löytää itsestäsi niin vahvan ja hienon ihmisen, että et olis koskaan uskonutkaan.
Äkkiero tuossa tilanteessa ei mun mielestä olisi ratkaisu, joka lisäisi sun voimia ja itsesi arvostusta. Jos eroon päädyt, sun pitää voida tehdä vahvasti omilla jaloillasi. Ei katkerampana ja heikompana kuin ennestään olit.
Tosiaan harmittaa, että on niin monta asiaa, joita en voi tässä, julkisella areenalla sulle kertoa. Täytyy tyytyä näihin edellisiin, jättää oma elämänkokemukseni vain taustalle.
Mun ajatukseni ovat sun luona, tuntematon ap! Tuhannesti voimia!
Sinä selviät.
Ihan valtavan iso kiitos sinulle. Itken, kun luen tätä tekstiäsi. Se koskettaa mua todella syvästi ja herättää ajtuksia, mutta en kykene siihen nyt tämän kummemmin vastaamaan. Valtava kiitos sinulle ajatuksistasi, myötäelämisestäsi ja siitä, että näit vaivaa ja käytit aikaa vastatakseni mulle.
Olen menossa yksityiseen terapiaan, juuri nyt yritän vaan löytää sopivaa terapeuttia ja sitä ennen puran oloani tänne. Mies on myös hommaamassa meitä pariterapiaan ja uskoo ja vakuuttaa minulle, että me selvitään tästä. Tavallaan mäkin uskon niin ja haluankin sitä, mutta en vaan kestä sitä, mitä tämä näinkin mitätön juttu mulle tekee. Musta tuntuu että mä tulen ihan hulluksi, ajattelen vaan miten ruma olen ja pengoin jopa meidän (yhteisen) pankkitilin tiliotteita ja näin, miten hirveitä summia käteistä mies oli nostanut jne. Pyörittelen siis koko ajan asiaa mielessä, tulen ihan vainoharhaiseksi ja kamalaksi noita-akaksi letkautuksineni ja huonoine tuulineni.
Saa nähdä mitä tästä tulee. Vielä kiitos sinulle.
ap
Voin tosiaan sanoa, että merkitsee tosi paljon voida auttaa edes näin.
Sulla on oikea suunta ja mahdollisuus toipua vaikka nyt sattuu miten lujaa. Tulevaahan ei kukaan voi ennustaa, mutta ihmisen ehjemmäksi tekeminen pala kerrallaankin on aina oikein.
Joten kiitos sinulle, kun sain jakaa jotain omastani. Se auttaa muakin. Et todellakaan ole yksin!
MUTTA MINKÄ IHMEEN TAKIA SÄ RYVET SIELLÄ ITSESÄÄLISSÄ..
Mene suihkuun ja laita edes vähän meikkiä!
Katso hyvä nainen peiliin ja sano ettet sinä ansaitse TUOLLAISTA kohtelua!
Vaikka miehesi ei olisi edes pettänyt sinua, jo se on väärin ettei teidän seksielämänne toimi, HÄN EI HALUA SINUA.
USKO JO...
Se ei johdu sinusta,vaan HÄNESTÄ...
HÄN ON SIKA vaikka voissa paistaisi..
PLIIS usko jo ja kävele suhteenne yli, SINUN ei tarvitse jättää häntä, tai muuttaa pois kotoa tehdäksesi sen..
SINÄ VAAN YKSINKERTAISESTI ELÄT SINULLE JA LAPSILLESI JA TEIDÄN TULEVAISUUDELLE.
Ja kun aika on oikea, lähdet lastesi kanssa uuteen kotiin.
ja varaisit siellä ajan kampaajalle, ihan omaksi iloksesi ja vanhempiesi hoitaessa lapsianne, menisit kampaajan käsittelyyn ja vaikka jalkahoitoon lisäksi. Jos aikaa jää, menisit ostamaan jotain kivaa uutta vaatetta. Kaiva meikit esiin ja laita itsesi sieväksi matkaa varten. Joskus on todella hyvä päästä vähän muihin maisemiin hetkeksi.
Tai jos et pääse reissuun, jätä mies lastesi kanssa kotiin ja tee kampaamo- ja shoppailureissu kotipaikkakunnallasi. Varaa aika hiustenleikkuuseen ja meikkaukseen. Sano vaikka aikaa varatessasi, että sinulla on kotona pienet lapset ja tarvitset todella nyt vähän piristystä. Ehkä jopa uuden lookin. Ja käy ostamassa joku kiva pusero. Ihan joka päiväksi, omaksi iloksesi!
kasva aikuiseksi. Huorissa käynti ei ole pettämistä.
Entä jos se miehesi haluaa päivittäin tyhjennyttää nyyttinsä? Et sitten voi millään käydä kontillesi ja imaista kigulia tyhjäksi tai levittää jalkojasi?
No, jokainen tyylillään. Ei vaan kauheasti kannata ihmetellä, jos miehesi pettää. Minä mielummin hoidan hommat kotona, kuin annan mieheni mennä menojaan.
Sulla on ihana vauva, ihanat lapset, ja terveyttä - ei siis MITÄÄN syytä sääliä itseäsi enempää. Sille oli aikansa. Nyt katse eteenpäin , miehen kanssa tai ilman, sitä ehdit pohtia terapian aikana perustellisesmmin. Mutta nyt:
On kesä. kohta lämpenee. sulla vauva, joka tarvitsee sua, olet sen maailoman keskipiste, aurinko, koke elämä.
Ota vauva syliin ja helli häntä. iTKUA ON OLLUT JO TARPEEKSI. LAPSI ON VARMAAN PELÄSTYNYT SITÄ. rauhoito jo, ettei lapsi (lapset) masennu.
Tsemmpiä ja iloa elämään!
Onnellisuus on itse rakennettava eikä se ina miehestä riipu! Ystävät, hemmottelu, naisena oleminen, nauti niistä.
Olet tehnyt ison urakan ollessasi raskaana ja hoitaessasi vauvaa jpo puolivuotiaaksi - pahin ja väsyttävin vaihe alkaa olla takanapäin, nyt alat jumppailla vähitellen ja etsiä naisen taas itsestäsi!
Iso halaus!
Sun ei tartte tehdä nyt mitään erityistä pariin päivään. Mies on jo saanut ja pussit on tyhjänä. Odota pari päivää.
Sehän on ihan säälittävän oksettava sontakasa..
Mun mieleen ei tule yhtäkään syytä miksi sun pitäisi antaa anteeksi..
Luin muuten kerran jutun jossa huorissa/hieronnoissa käyvät miehet ovat addiktoituneita siihen,eivätkä sitä kokonaan koskaan lopeta vaikka taukoa pitäisivätkin..
Useimmat ovat vakaassa parisuhteessa, suurin osa naimisissa ja lapsia..
IM SORRY...ukko pihalle..
limanuljaska
Mutta siis pettääkö oikeasti kaikki miehet? Mä luotin omaan mieheeni niin paljon kuin keneenkään mieheen ylipäätään parisuhteessa osaan luottaa, ja silti kävi näin. Tai mies kyllä sanoo, ettei kyse ole pettämisestä...
ap
Kun ette kerran osaa miestä tyydyttää, on se haettava muualta.
Kun et kerran osaa lukea viittäkymmentä kirjainmerkkiä enempää, on turha kommentoida mitään.
...heittää sulle ap ilmassa vaikka puhelinnumeroni. Mulla olisi paljon sanoja, ajatuksia, kokemuksiakin joilla voisin sua auttaa. Uskon niin.
Näin julkisesti haluan kuitenkin sanoa edes seuraavat asiat:
Sä olet edelleen se kaunis, ihana ja arvokas nainen johon sun miehesi rakastui ja jonka kanssa halusi perustaa perheen.
Sillä, että tällä hetkellä ei tunnu siltä, ei ole tämän kanssa tekemistä. Ota tämä ihan suosiolla, ikään kuin annettuna. Sun huono ja "ruma" olosi menee ohi, kun saat mahdollisuuden hoitaa itseäsi ja uskallat ottaa sen askeleen.
Miehesi on ehdottomasti toiminut väärin sua kohtaan, mutta riveiltä ja rivien välistä luen, ettei hän kuitenkaan ole hyväksikäyttävä itsekäs sika ja peruspettäjä. Tapahtunut on osunut vain sun arimpaan paikkaan, mikä on valtava onnettomuus teidän suhteen kannalta. Kuitenkin tuntuu, että teillä on toisissanne ollut ja on edelleen jotain niin hyvää, että se kannattaa yrittää hoitaa kuntoon.
Asiat ovat korjattavissa ja uudelleen rakennettavissa. Ensi hätään hae apua itsellesi. Mä varmaan ottaisin yhteyttä seurakunnan parisuhdeneuvontaan, päästäkseni ensin alkuun yksin puhumaan asiasta jonkun kanssa. Se joku voisi olla tässä tilanteessa nimen omaan nainen, koska sun luottamus koko mieskuntaan on aika haavoilla. Vielä pikemmin voisit tarvita lääkärin apua, jos seuraavasta tunnistakin selviäminen on ihan taistelua.
Itsetunto-ongelmat, vastoinkäymiset menneisyydessä, luottamuspula, seksuaalisuus, parisuhde ja perhe ovat hirveän iso yhtälö ratkaistavaksi. Mutta jos uskallat yrittää, voit löytää itsestäsi niin vahvan ja hienon ihmisen, että et olis koskaan uskonutkaan.
Äkkiero tuossa tilanteessa ei mun mielestä olisi ratkaisu, joka lisäisi sun voimia ja itsesi arvostusta. Jos eroon päädyt, sun pitää voida tehdä vahvasti omilla jaloillasi. Ei katkerampana ja heikompana kuin ennestään olit.
Tosiaan harmittaa, että on niin monta asiaa, joita en voi tässä, julkisella areenalla sulle kertoa. Täytyy tyytyä näihin edellisiin, jättää oma elämänkokemukseni vain taustalle.
Mun ajatukseni ovat sun luona, tuntematon ap! Tuhannesti voimia!
Sinä selviät.