Mies on käynyt huorissa tai eroottisessa hieronnassa. Mitä vittua teen?
Tämä ei todellakaan ole provo. Aamulla selasin miehen kännykkää ja sieltä kävi edellinen asia ilmi (ajanvaraus ja sanamuodot sellaisia, ettei asiasta voi erehtyä). Tiedän, ettei kännykkää saa selata, mutta mulla se on jäänyt tavaksi edellisistä suhteista, joissa olen tullut petetyksi.
Kysyin sitten mieheltä, missä hän oli ollut, ja hän tietty yritti kääntää asiat itselleen suopiksi. En nyt viitsi alkaa selittämään täällä kaikkea sitä soopaa.
Fakta on nyt siis se, että mun mies pettää huorissa (mulle myös se hieronta on sitä), meillä on kaksi pientä lasta, minä kotona, eikä työpaikkaa odottamassa, paitsi osa-aikainen, jonka tuloilla ei elä millään. Mitä helvettiä mä teen? Mä oikeasti rakastan miestäni ja luulin hänenkin ihan oikeasti rakastavan minua (ja voihan se rakastaakin), ja nyt tuli tämä. Vitun vaikeaa olla nyt tämä päivä kotonakin lasten kanssa. Antakaa neuvoja, kiltit. Itkettää.
Kommentit (95)
jossa mies käy huorissa ja nainen elää puutteessa? Eiköhän ap. ansaitse parempaa.
ennen tätä miestä, nyt ja miehen jälkeenkin. Mitä ero muuttaa.
En käsitä mitä monet hokevat, ettei ap kuitenkaan saisi parempaa.. Eikö ole parempaa olla itsenäinen ihminen kuin elää suhteessa jossa ei voi luottaa ja kokee olevansa loukattu, petetty ja "vastenmielinen" kuten ap sanoi (kun mies käy maksullisissa, muttei halua ap:ta).
AP:lle, valtavasti voimia pohtia asiaa rauhassa. Nopea ratkaisu suuntaan tai toiseen voi tuntua helpolta, mutta älä pakota itseäsi kiirehtimään. Ja miehen kanssa ei kannata jatkaa missään nimessä jos tämä ei lähde ihan oikealle terapeutille kanssasi.
Tee se ratkaisu, jossa uskot parhaiten kunnioittavan itseäsi vuoden päästä. Nyt on viha ja raivo ja toisaalta pelko, mutta ne laantuvat. Tärkeintä on että osaat arvostaa itseäsi, nauttia arjesta ja elää ilman kalvavia tunteita. Myös lasten kannalta. Onnettoman naisen on vaikeaa olla hyvä äiti.
tilanteessa kuin ap, mutta mä olin myös raskaana.
Tuollaiset provohuudot ovat ikäviä, etenkin silloin kun kyse ei ole provosta.
vaikka voissa paistaisi.
Aloituksesta puuttui vain, että olisi vielä raskaana ollut.
Anna pillua kaikille muille ja pihtaa mieheltäsi ...
Kannattaa muistaa suojautua sukupuolitaudeilta nyt aivan ensi hätiin.
Tuli jotenkin ällö olo puolestasi..ja mietintä mitä tauteja vielä tuo tullessaan. En kyllä tuommoista ukkoa enää katselisi. Nosta pääsi ja ole armollinen itsellesi, ei kaikkea tarvitse kestää eikä antaa anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2012 klo 17:07"]
Entä jos se miehesi haluaa päivittäin tyhjennyttää nyyttinsä? Et sitten voi millään käydä kontillesi ja imaista kigulia tyhjäksi tai levittää jalkojasi?
No, jokainen tyylillään. Ei vaan kauheasti kannata ihmetellä, jos miehesi pettää. Minä mielummin hoidan hommat kotona, kuin annan mieheni mennä menojaan.
[/quote]
Ap kannatsko sun ruveta jumpaamaan ja huolehtimaan ittestäs.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2011 klo 22:53"]
Mutta siis pettääkö oikeasti kaikki miehet? Mä luotin omaan mieheeni niin paljon kuin keneenkään mieheen ylipäätään parisuhteessa osaan luottaa, ja silti kävi näin. Tai mies kyllä sanoo, ettei kyse ole pettämisestä...
ap
[/quote]
Mies on oikeassa. Eihän toi mitään pettämistä ole.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2011 klo 13:24"]
Jos lähden tästä talosta pois, niin on todennäköistä etten tule takaisin vaan hyppään koskeen tai joltain katolta alas.
ap
[/quote]
Persoonallisuushäiriökö? Ei ihme, jos mies ei jaksa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2012 klo 17:07"]
Entä jos se miehesi haluaa päivittäin tyhjennyttää nyyttinsä? Et sitten voi millään käydä kontillesi ja imaista kigulia tyhjäksi tai levittää jalkojasi?
No, jokainen tyylillään. Ei vaan kauheasti kannata ihmetellä, jos miehesi pettää. Minä mielummin hoidan hommat kotona, kuin annan mieheni mennä menojaan.
[/quote]
Juuri näin!
Voihan olla että miehesi on käynyt oikealla hierojalla vaikka muuta kuvitteletkin. Ei thaihierontaan tarvita ajanavarausta:D Jos miehesi on käynyt maksullisella sinun täytyy miettiä mitä teiltä puuttuu makuuhuoneesta. Oletko lihonut ja seksistä tullut sinulle vain pakko pullaa ja meiehsi tuntee ettet enää halua häntä? Onko seksi sinulle muuta kuin peiton alla pimeässä lähetyssaarnaajaa? Eihän prostituoitukaan ole kuin nainen jolle maksetaan seksistä eikä mikään ihmeiden tekijä. Sinullakin on kaikki mikä maksulliselta naiseltakin löytyy eikä miehen toiveiden täyttäminen vaadi paljoa.
Vähänkö vanhoihin viesteihin vastaatte.
Vittu mikä kyylä huora itse olet kun salaa katsot toisen puhelimen tietoja. Ne on kuule yksitysiä eikä kuulu sinulle pätkääkään.
jätä se sika. maksullisisas käyvät ovat alinta sakkia, heitä en katselisi saman katon alla päivääkään.. hyi helvetti minkälainen suhtatuminen naiseen ja naisen seksuaalisuuteen jos menee rahasta halutonta naista nussimaan :(
Hah, olipa hassua törmätä tähän vanhaan ketjuun. Kukahan tätäkin on nostellut ja miksi ihmeessä? Onneksi noi ajat on jo ohi mun elämässäni. Miehen kanssa olen vielä yhdessä, mutta tosi ihastunut toiseen, vaikka mitään en ole antanut tapahtua.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2012 klo 17:07"]Entä jos se miehesi haluaa päivittäin tyhjennyttää nyyttinsä? Et sitten voi millään käydä kontillesi ja imaista kigulia tyhjäksi tai levittää jalkojasi?
[/quote]
Joo o. Tuolla älykkyydellä taidon ei muuhun sitten riitäkkään :D
Ps. Et tainnut lukea ap:n kirjoituksia?
Mustakin tuntuu, että mies valehtelee, mutta anna sille edes mahdollisuus puhua totta. Ehkä tuo kertomus onkin rehellinen? Kuulostaa siltä, että kyseessä voisi todella olla shiatsu-, reiki- tai tantratyyppinen juttu. Kaikkien näiden filosofia perustuu enemmän tai vähemmän olemassa olevan energian tai voiman kanavoimiseen ja käyttämiseen fyysisen ja henkisen hyvinvoinnin lisäämiseksi. Mene tapaamaan se nainen ja arvioi itse.