Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on käynyt huorissa tai eroottisessa hieronnassa. Mitä vittua teen?

Vierailija
15.09.2011 |

Tämä ei todellakaan ole provo. Aamulla selasin miehen kännykkää ja sieltä kävi edellinen asia ilmi (ajanvaraus ja sanamuodot sellaisia, ettei asiasta voi erehtyä). Tiedän, ettei kännykkää saa selata, mutta mulla se on jäänyt tavaksi edellisistä suhteista, joissa olen tullut petetyksi.

Kysyin sitten mieheltä, missä hän oli ollut, ja hän tietty yritti kääntää asiat itselleen suopiksi. En nyt viitsi alkaa selittämään täällä kaikkea sitä soopaa.

Fakta on nyt siis se, että mun mies pettää huorissa (mulle myös se hieronta on sitä), meillä on kaksi pientä lasta, minä kotona, eikä työpaikkaa odottamassa, paitsi osa-aikainen, jonka tuloilla ei elä millään. Mitä helvettiä mä teen? Mä oikeasti rakastan miestäni ja luulin hänenkin ihan oikeasti rakastavan minua (ja voihan se rakastaakin), ja nyt tuli tämä. Vitun vaikeaa olla nyt tämä päivä kotonakin lasten kanssa. Antakaa neuvoja, kiltit. Itkettää.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 14:50"]

Hah, olipa hassua törmätä tähän vanhaan ketjuun. Kukahan tätäkin on nostellut ja miksi ihmeessä? Onneksi noi ajat on jo ohi mun elämässäni. Miehen kanssa olen vielä yhdessä, mutta tosi ihastunut toiseen, vaikka mitään en ole antanut tapahtua.

ap

[/quote]

Eli teidän seksielämänne, läheisyys, toisen huomioiminen ja sinun itsetunto eivät parantuneet & vahvistuneet?

Ei sinullakaan mene hyvin jos elämäniloa tuo vaan uusi suhde / ihastus / rakkaus? Pitääkö muiden sinua kannatella? Usko pois, että miehet kyllästyvät siihen aikanaan ja olet taas samassa liemessä kuin jo kaksi kertaa aikaisemmin:-(

Toivottavasti olet saanut työtilanteesi korjattua, olet ollut läsnä lapsille ja että teidän perheessä on ollut lasten hyvä kasvaa, ja että lapset ovat nähneet terveen parisuhdemallin omilta biologisilta vanehmmiltaan.

Vierailija
62/95 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi OIKEASTI rakastaisi sinua ja välittäisi perheestään täysillä, ei hän tekisi tuollaisia. Ei vaan omatunto kestäisi sitä. Joten lähde menemään, löydät vielä sellaisen joka rakastaa sinua 100%, eikä juokse huorissa. Eihän tuollaisesta ole loppuelämän kumppaniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos vaikka jättäsit sen miehesi saatanan puhelimen rauhaan ja annat hänen nauttia saatana elämästä. ei vittu jumalauta

Vierailija
64/95 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan juteltu ja mies on selitellyt asiaansa. On tosiaan käynyt jossain tantrahieronnassa, mä näin sen ilmoituksenkin, jossa sitten parin mutkan takana sanottiin, että hieronta voi johtaa orgasmiin. Oli kuulemma maksanut 200 euroa hieronnastaan!!! Sanoo kuitenkin, että kyseessä ei ollut mikään huora... Näin myös sähköpostiviestin, jolla mies oli ottanut yhteyttä hierojaan, ja se oli suht asiallinen, paitsi että mies mutkan kautta kysyi naisen ikää...

No joo, en tiedä miten jatkaa. Mies on selittänyt juurta jaksain, miten päätyi tähän tilanteeseen ja on ihan totta että hänellä itsellään ja myös siis meillä on seksin kanssa ongelmia. Minusta tuntuu, että koko seksuaalisuuteni on kuihtunut pois niinä vuosina, jotka olen viettänyt hänen kanssaan (ja sen sanoinkin hänelle).

Olen itkenyt ihan tajuttomasti, ajattelin etten voi enää jatkaa miehen kanssa, enkä vieläkään ole varma, voinko, mutta toisaalta rakastan häntä ihan tosissaan ja meillä on lapsetkin. Toisaalta taas tunnen itseni täysin petetyksi ja olen menettänyt luottamuksen mieheeni.

ap

Vierailija
65/95 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kaikenkaikkian melko haastava tilanne sinulle. Jäin pohtimaan tuota luottamusta, ja jollain tavalla mieleeni tuli, että jo ennan tätä tapahtumaa luottamus on rakoillut. Minulle kertoo jo jonkinasteisesta luottamuspulasta, että pitää katsoa kumppanin kännykkää. En pysty sanomaan, mikä on syy ja mikä seuraus, mutta jollain tavalla tästä pitäisi päästä eteenpäin. Minusta on hienoa, että olette jo purkaneet tilannetta, ja selvittäneet sitä. Se on hyvä edistysaskel.

Mielestäni eroaminen ei olisi paras ratkaisu. Se olisi varsinkin sinulle taloudellisesti huono ratkaisu.

Kun on selvinnyt, että mies on käynyt tantrassa, en pitäisi sitä niinkään "huorissa käymisenä", vaan se kertoo suuresta hellyydenpuutteesta. Voisitko vastaavasti ajatella itse olevasi tantrassa hemmoteltavana ? Itse olen ollut mieheni kanssa ulkomailla yhtäaikaisessa tantrassa, ja se on ollut meille tosi mahtava kokemus. Sitä ei pidä perusteettomasti tuomita.

Pahin kolaus sinulle on tietysti tuo petetyksi tullut tilanne ja tunne.

Ehdotan, että panostatte nyt tosissanne toisiinne, ja otatte aikaa omalle parisuhteelle.

Koska olette olleet viimeksi viikonlopuin kahdestaan ilman lapsia ?

Yrittäkää ihmeessä

tv.

N 43

Vierailija
66/95 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan juteltu ja mies on selitellyt asiaansa. On tosiaan käynyt jossain tantrahieronnassa, mä näin sen ilmoituksenkin, jossa sitten parin mutkan takana sanottiin, että hieronta voi johtaa orgasmiin. Oli kuulemma maksanut 200 euroa hieronnastaan!!! Sanoo kuitenkin, että kyseessä ei ollut mikään huora... Näin myös sähköpostiviestin, jolla mies oli ottanut yhteyttä hierojaan, ja se oli suht asiallinen, paitsi että mies mutkan kautta kysyi naisen ikää... No joo, en tiedä miten jatkaa. Mies on selittänyt juurta jaksain, miten päätyi tähän tilanteeseen ja on ihan totta että hänellä itsellään ja myös siis meillä on seksin kanssa ongelmia. Minusta tuntuu, että koko seksuaalisuuteni on kuihtunut pois niinä vuosina, jotka olen viettänyt hänen kanssaan (ja sen sanoinkin hänelle). Olen itkenyt ihan tajuttomasti, ajattelin etten voi enää jatkaa miehen kanssa, enkä vieläkään ole varma, voinko, mutta toisaalta rakastan häntä ihan tosissaan ja meillä on lapsetkin. Toisaalta taas tunnen itseni täysin petetyksi ja olen menettänyt luottamuksen mieheeni. ap

Varmasti olet menettänyt, en epäile. Miehen tehtävänä on, jos annat, tehdä kaikkensa, että saa sen takaisin. Hänen edukseen on sanottava, että viimein hän oli ainakin rehellinen tuon hieronta-asian suhteen. En ole joutunut tuollaiseen tilanteeseen, mutta voin kuvitella, kuinka nöyryyttävää, kiusallista ja surkeaa on selitellä noloja tekemisiään ja näyttää nyt typerältä tuntuvia meilejä. Kuitenkin hän sen tekee, ja ilmeisen rehellisesti. Uskon, että ihminen voi tehdä virheitä ja oppia niistä, sinä tunnet miehesi ja tiedät, onko hän sellainen ja onko tämä sellainen tilanne, jonka voit antaa anteeksi. Eikä sinun edes tarvitse tietää sitä heti!

Voin kuvitella, mitä kaikkea mielessäsi myllertää. Yhdessä hetkessä ajattelet, että olkoon koko paska, sä ansaitset parempaa (en kiellä!), seuraavassa taas kuinka paljon sä häntä rakastat, kuinka paljon haluat päästä tämän yli ja kun on lapsetkin... Anna tunteiden myllertää, anna päätösten syntyä ja valua käsistä. Ota joku aika, mihin mennessä teet päätöksen (miehelle helkkarin parempi sopia näin!). Tai ainakin yrität. Ja mikään päätöksesi siihen mennessä ei merkitse mitään - koska todennäköisesti se muuttuu jälleen. Olet just nyt kriisissä ja jokainen tehty ja kumottu päätös auttaa sua selviämään siitä. Jokainen niistä työstää sua siihen oikeaan päätökseen, kun itse kumoat omat päätöksesi jollain perusteella. Näin ne perusteet saavat erilaista painoarvoa: kuinka paljon loppupelissä painaa se, että se maksoi sen 200 euroa, se, että mies ei heti ollut rehellinen, se, että teillä on ne lapset... Heikommat perusteet kulahtavat pois, ja ne jäävät, jotka loppujen lopuksi sulle eniten merkitsevät. Osaankohan selittää tätä oikein...? :)

Ota voimaa itsetuntoosi myös siitä, että enimmäkseen koko ongelma on ollut miehen (kärjistetysti sanottuna)! Sinä et ole ollut pihtaava nainen, jota seksi ei ole kiinnostanut, ja mies on ajautunut tähän sun vuoksesi. Sinä olet ollut seksuaalinen ja halukas nainen, jota mies ei ole vaan osannut arvostaa.

Tiedäthän, että kaikilla meillä on elämässä tilanteita, jotka saavat meidät kyseenalaistamaan kaiken, mitä meillä on. Siitä hetkestä voi lähteä moneen eri suuntaan. Sinä voit lähteä liitostanne takertuen siihen ajatukseen, että sinä ansaitset parempaa. Mitä en edelleenkään kiellä. Mietin vain, että onko maailmalla ihan väistämättä tarjota kauhean paljon parempaa? Joo, ei kaikki miehet noin tee, mutta ei mikään suhde ole ongelmaton. Teillä on nyt tämä ongelma käsissänne. Teidän tapauksessanne tämä voi olla se hetki, joka yhdistää teidät niin halutessanne lujasti, ja jota voitte joskus vuosien päästä miettiä, että hitto me selvittiin siitäkin. Mistäpä me ei yhdessä selvittäisi! Se tietysti vaatii sinulta hirvittävän paljon ja ihan vilpitöntä anteeksiantoa, mutta se nyt on vaan tahdon kysymys. Onko sinulla tahtoa? Mieti tätäkin, niitä päätöksiä sormiesi välissä solutellessasi. :)

Ja loppujen lopuksi: valitset kummin vain, niin tulet ainakin hetkittäin katumaan ja epäröimään päätöksen oikeellisuutta. Yritä vain valita se, kumpaa kadut vähemmän. Lähtemistä vai jäämistä.

Minä antaisin miehelle mahdollisuuden, KUNHAN hän osoittaisi, että on sen arvoinen. Tsemppiä sulle, sinä selviät tästä kyllä! :)

Vierailija
67/95 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken taas täällä noita lukiessani. Olette ihania, juuri jotain tuollaista mä toivoin saavani kuulla. On iha hirveää, kun en voi puhua asiasta kenellekään. Mä kirjoitan lisää myöhemmin, kun on aikaa, ehkä vasta myöhään illalla.

ap

Vierailija
68/95 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla on siis hyvin selkeästi tiedossa, mitä mies on tehnyt. Hän on ilmeisesti kerran ollut ns. loppuun saakka -hieronnassa, kaksi kertaa alastomien naisten hierottavana (ihan vaan hierottavana siis, mutta hei kuitenkin, kaikki alasti) ja sitten kerran tuossa tantrajutussa. Mulla ei nyt ole syytä epäillä, että kyseessä olisi muutakin.

Musta tuntui tosiaan kauhealta lukea miehen puhelinta (ja päinvastoin kuin täällä on arveltu, en lukenut sitä meidän suhteesta johtuen vaan siksi, että se on mulle aikaisemmista suhteista jäänyt todella paha tapa) ja nöyryyttävältä lukea sähköpostia, yms. Nöyryyttävältä sekä miehen että omasta puolestani.

Mä itkin koko aamun ja miehen oli pakko tulla takaisin kotiin töihin lähdettyään, kun olin niin surkeassa kunnossa. Jotenkin oikeasti pelkäsin tulevani hulluksi, mä olisin vaan halunnut pois, mutta en voinut tehdä mitään kun noi lapset oli täällä. Onneksi vanhempi oli aamupäivän kerhossa ja vauva sitten vaan oli läsnä meidän riidellessä.

Mies vaan toisti, että kyllä me selvitään tästä ja mennään johonkin terapiaan, mua ei kiinnostanut ja vaan huusin ja itkin. Sitten jotenkin se meni ohi ja kun mies kävi hakemassa vanhemman lapsen kerhosta, mä olin rauhoittunut. Sitten se lähti itse töihin ja jotenkin mustakin alkoi tuntua siltä, että kyllä tästä varmaan kannattaa yrittää selvitä.

Onneksi joku täällä puhui tuosta hellyydenkaipuusta. Itse asiassa mä luulen että on todella paljon kyse siitä (ja osin ihan jostain seksuaalisista himoista ja fantasioista). On ihan totta, että mies on puhunut siitä, että mä en enää pidä siitä huolta kun noi lapset vie niin paljon aikaa. Mä olen vaan ajatellut, että lapset ensin ja mies sitten, eikä lasten jälkeen sitten enää jaksa hoitaa miestä niinkuin kolmatta lasta.

Mulla on edelleen tosi kurja olo, enkä tajua miten koskaan voisin harrastaa seksiä miehen kanssa tai edes olla alasti sen seurassa, mutta katsotaan nyt. Annetaan ajan kulua ja meidän täytyy mennä terapiaan ja mun myös itse yksilöterapiaan (reagoin niin voimakkaasti, että se pelotti mua itseänikin). Olen miettinyt sitä jo kauan ja tää taitaa olla aika hyvä tilaisuus.

ap

Vierailija
69/95 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein vastaava tapahtui 4,5v sitten. Meni n. 2v kunnes lopetin asian vatkaamisen. Syy miksi kävi `lap dancessä`eli privat purkautuminen strippiklubilla oli kuulemma hellyyden ja kosketuksen kaipuu. Meillä oli alle 2v kaksoset, joten kuvitelkaa vain elämäämme silloin. Silti meillä oli seksiä, ennen tuota selkkausta, ja luulin että kaikki on ok. Oli hirveä tilanne, ero ei käynyt mielessä, mutta asumisero kylläkin. Nyt ajan kanssa tilanne unohtunut, mutta en silti voi luottaa mieheeni enää 100% ja sen jälkeen ei suhteemme ole ollut enää 100% rakkaudentäyttämä tai luottamusta. Olen hoitanut asiat niin kuntoon omalta osaltani, että jos vastaava vielä tapahtuu niin se on ovi miehelle lopullisesti kiinni....

Puhu asiasta ystävien kanssa ja käy vaikka terapiassa että pääset itsesi kanssa asiassa eteenpäin. Miehet vain on miehiä, yksinkertaisia ääliöitä ja itsekkäitä.

Vierailija
70/95 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten näemmä tarkoittaa vaan sitä, että joku keikkuu vähissä vaatteissa ja runkkaa tai saa itse runkata sitä katsellessa. Hmph!

Minulle, itsetunnottomalle naiselle, jatkaminen tuollaisen miehen kanssa voisi olla mahdotonta. Mutta jos sinusta suinkin ap tuntuu siltä, että voit vielä jatkaa, niin se on hienoa. Menkää terapiaan ja puhukaa, ei siinä ainakaan mitään häviä.

Vierailija
71/95 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole itsetuntoa. Nytkin itken taas täällä kotona siivotessani kun lapset nukkuu ja katson netistä kuvia siitä paikasta, jossa mies on käynyt. Siellä tyytyväiset asiakkaat kertovat onnellisista kokemuksistaan ja kilvan kehuvat niitä hierojia. Sen sijaan kommenteissa lukee, että tuo on tosiaan ihan vaan hierontapaikka, vaikka naiset onkin alasti, eikä sen pitemmälle mennä.

Mulla on niin järkyttävän paha olo, enkä tajua miten ikinä voisin enää harrastaa seksiä mieheni tai ylipäätään yhdenkään miehen kanssa. Kaikki ne on samanlaisia. Totta helvetissä miehestäni oli kiihottavampaa olla siellä täydellisten naisten hierottavana, kun kotona odottaa raskausarpinen ja riipputissinen lehmä.

ap

Vierailija
72/95 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko episodin luettuani mulle nousee paallimmaisena tunne, etta miehesi haluaa ratkaista omaan seksuaalisuuteensa liittyvat ongelmansa, jotta teidan keskinainen suhde voisi silla saralla paremmin. Ehka hantakin haittaa ettei teilla ole seksielamaa tai etta se on laimeaa nimenomaan hanen "ansiostaan" ja han haluaisi tarjota sulle parempaa. Voisiko olla noin? Jos ihan loogisesti ja ilman tunteita noita tekosiaan katselee niin mielestani han on ihan vilpittomasti ajatellut tommoisista "hoidoista" loytyvan apua, tai edes pienia askelia edistykseen. Mutta tottakai nuo loukkaa, ja luottamus menee. Tuntisin itse aivan samoin.

Eroa ei varmaan kannata lahtea ensimmaisena jarjestelemaan niin kauan kun kummallakin on rakkautta, koittakaa selvittaa tama kriisi ensin ja vasta sitten jos mitenkaan ette paase tapahtumista yli, on aika harkita voitteko jatkaa yhteiseloa ja milla saannoilla. Ei se tapa, vaan vahvistaa ja jokaisella on parisuhteessa vaikeita aikoja.

Vierailija
73/95 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä asiaa on nyt setvitty muutama päivä. Kaksi ekaa päivää mä huusin ja raivosin, sitten se meni ohi ja mä uskoin antaneeni anteeksi miehelle. Nyt se paska olo tulee takaisin. Mä tunnen itseni niin helvetin rumaksi ja tyhmäksi, täysin nollaksi, että oksettaa. Mä en edes kestä katsoa alaspäin kun otan vaatteet pois, etten näkisi vilaustakaan tästä hirveästä kropastani. Meidän vauva on puoli vuotta ja raskauskilot ei ole lähteneet ja mulla on selluliittia ja mun tissit roikkuu ja niissä on arpia. Ja mun iho on niin ruma, se on valkoinen, jossa on punaisia laikkuja ja se on kuiva ja karvainen, koska mulla ei ole aikaa hoitaa sitä - eikä haluakaan. Mä vihaan miehiä. Mikä vittu siinä on, etten mä kelpaa?

Täällä mä istun koneella naama meikittömänä paskaset (hikiset, kuolaiset, vauvanruokaiset ja -pukluiset) vaatteet päällä tukka kampaamattomana, hirveät silmäpussit silmien alla. En mäkään haluaisi nähdä tällaista ilmestystä, töistä kotiin tullessani. Ja koti on yksi läävä, en jaksa tehdä mitään, ei kiinnosta. Taas mun tekee mieli vaan lähteä ja olla tulematta ikina takaisin. Mut en mä voi jättää lapsia yksin tänne, sitten ne heräisi ja alkaisi itkeä, itkeä, eikä kukaan tulisi niitä hoitamaan ennen kuin illalla miehen tullessa töistä. Voi paska, mä niin haluaisin kuolla.

ap

Vierailija
74/95 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suihkussa ja vaihda vaatteet.Sit kun sun miehesi tulee kotiin ota aikaa itsellesi ja jätä se lapsenvahdiksi.Käy vaikka vaateostoksilla.Joo tiedän että pinnallista mutta vois edes vähän helpottaa.

Vierailija
75/95 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähden tästä talosta pois, niin on todennäköistä etten tule takaisin vaan hyppään koskeen tai joltain katolta alas.

ap

Vierailija
76/95 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai marssi suoraan päivystykseen.Tunnut olevan ammattiavun tarpeessa.

Vierailija
77/95 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 11cm mies

Vierailija
78/95 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siis ymmärrä että nainen haluaa tarjota lapsilleen ehyen perheen. Miehen kanssa se harvemmin onnistuu :/

Vierailija
79/95 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun kannattaisi ottaa yhteyttä ammattiauttajaan. Ja puhua miehellesi noista itsariajatuksista, ehkä se tajuaa sitten mitä on mennyt tekemään.

Vierailija
80/95 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä samaistun väistämättä hieman aloittajan mieheen, vaikka hän onkin kiistatta tehnyt väärin. Paska ukko, sitä en kiellä. Itse miehenä todennäköisesti jättäisin naiseni, jos hän tekisi samoin.

Joskus on kuitenkin hyvä pohtia tilanteeseen johtaneita syitä. On aika helppo kuvitella, miltä tuntuu, kun ei saa kotona ollenkaan huomiota, vaan aina edelle menevät arki ja lapset.

Kotona olevalle äidille asia on sikäli hieman erilainen, että hän saa mieheltään ja vauvaltaan yllin kyllin huomiota. Tottakai vauvaa pitää hoitaa yhdessä ja tehdä kaikensa, jotta sillä olisi hyvä olla. Mutta kyllä sille parisuhteellekin on uhrattava aikaa.

Mielestäni sinulla on velvollisuus ottaa ero mikäli et enää koe voivasi rakastaa miestäsi. Toisen rahapussin takia parisuhteessa pysyminen on ihan samaa touhua, kuin mitä ne hierontapaikan naiset tekevät...

Ketju on lukittu.