Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on käynyt huorissa tai eroottisessa hieronnassa. Mitä vittua teen?

Vierailija
15.09.2011 |

Tämä ei todellakaan ole provo. Aamulla selasin miehen kännykkää ja sieltä kävi edellinen asia ilmi (ajanvaraus ja sanamuodot sellaisia, ettei asiasta voi erehtyä). Tiedän, ettei kännykkää saa selata, mutta mulla se on jäänyt tavaksi edellisistä suhteista, joissa olen tullut petetyksi.

Kysyin sitten mieheltä, missä hän oli ollut, ja hän tietty yritti kääntää asiat itselleen suopiksi. En nyt viitsi alkaa selittämään täällä kaikkea sitä soopaa.

Fakta on nyt siis se, että mun mies pettää huorissa (mulle myös se hieronta on sitä), meillä on kaksi pientä lasta, minä kotona, eikä työpaikkaa odottamassa, paitsi osa-aikainen, jonka tuloilla ei elä millään. Mitä helvettiä mä teen? Mä oikeasti rakastan miestäni ja luulin hänenkin ihan oikeasti rakastavan minua (ja voihan se rakastaakin), ja nyt tuli tämä. Vitun vaikeaa olla nyt tämä päivä kotonakin lasten kanssa. Antakaa neuvoja, kiltit. Itkettää.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tarvii alkaa tekemään sitä eroa sitten.

Juttele miehen kanssa, miten teidän kannattaa edetä.

Vierailija
2/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jostain syystä hankit aina epäluotettavia miehiä.

Mies on mätä ja huono, kun et hyväksy huorissa käyntiä. Jotkut naiset hyväksyisivät sen, kunhan maksaa itse huoransa.

Ehkä eroat miehestä, jos et häntä ja hänen tekojaan hyväksy. Sillä selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisin tuon osannut järkeillä, mutta kaipaisin ihan oikeasti jotain vertaistukea tai jotain kommentteja tai jotain. En edes osaa laittaa asioita mittasuhteisiin, en oikein tiedä, ylireagoinko, kun ajattelen, että mies onkin ihan erilainen, kuin se, johon luulin rakastuneeni ja kannattaako moisen paskan kanssa ollakaan. Tuskin enää pystyn häneen luottamaan, kun mulla oli luottamuspulaa jo entuudestaan aiemmasta elämänkokemuksesta johtuen. Olen jotenkin sokissa, ahdistunut, toisaalta ihan turta, ja mietin että pitäisikö vaan olla niinkuin mitään ei olisi.

ap

Vierailija
4/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertonut lähtevänsä tänä iltana huoriin että turha odottaa päivälliselle?

Tai hän olisi aamulla kertonut käyneensä huorissa ja käyttäneensä kondomia että ei hätää.

En tiedä hyväksytkö moista?

Mikä oli pahinta se ettei mies kertonut vai se että hän tekee väärin ihmisyyttä kohtaan käyttäessään rahaa ihmisen alistamiseen?

Tietenkin jos tuomitset miehen teot ja miehen kokonaan niin alat jo pakkaamaan tavaroitasi ja lähdet pois äidillesi tai ystävällesi tai sanot miehelle ettei häneellä ole pääsyä asuntoon.

Vierailija
5/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti haluatko elää miehesi kanssa jatkuvassa epäluulossa pettääkö vaiko eikö petä? Mies varmasti selittää kysyessä ummet ja lammet ja yrittää vesittää asian villasella.. En itse ainakaan antaisi olla. Kissa vaan pöydälle.

Vierailija
6/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahempaa, että sinua on petetty ennenkin ja jos mies tietää sen, niin hänen pitäisi tajuta loukkaansa vielä monin verroin kykyäsi luottaa kun hänkin pettää.

Vaan muuta tietoa et sitten antanutkaan. JOS voit harkita anteeksiantoa (ajattelu tyyliin, että mies on vain tunteettomasti tyhjännyt kassit rahaa vastaan eikä hankkinut rakastumisen/julkiseksi tulon vaaraa sekaantumalla muihin "tavallisiin" naisiin, eli tavallaan ei kyseenalaistanut sinun asemaasi "missään muussa" kuin seksissä ja terveydessä), niin ratkaisevaa lienee se, miten mies suhautuu tietoosi. Välittääkö hän tunteistasi? Toimiiko yrittäen helpottaa sinun oloasi? Pelkkä parisuhteen jatkamsien yritys ei kerro muuta kuin ettei mies pidä eroa hänelle sopivana. Tärkeää on, välittääkö mies nimenomaan sinun tunteistasi?

Vierailija
7/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en osaa vertaistukea antaa, mutta koetan silti jotenkin sua tsempata.

Miehesi tekee väärin, ei vain pettämällä vaan myös alistamalla jotain maksullista naista. Syy ei ole sinun, mutta tottakait sun olo on nyt suoraan sieltä! Anna muutama raivokas itku tulla ilmoille, sen jälkeen kasaat ajatuksesi ja päätät, että sinua mies ei ainakaan enää pysty loukkaamaan. Keräät kaikki voimasi, keskityt lapsiin ja itseesi. Aika parantaa haavoja vähän kerrassaan, mutta aikaa se vie, mutta sinä jaksat! Ja pystyt.

Vierailija
8/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, että olen lukenut sun viestejäsi ja haluan selitystä asiaan.

Sitten voitte yhdessä pohtia, että mitä jatkossa.

Annatko hänelle vapauden käydä huorissa ja hieronnoissa vai lähdetäänkö eri suuntiin.

Älä nyt ainakaan jää rypee tossa itsesäälissä ja kurjuudessa.

Ja aikas lailla teillä on luottamuspulaa jo ihan muuteskin, jos tarvii toisen puhelinta vakoilla...

Vierailija
9/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan hajalla. Sain lapset juuri nukkumaan, onneksi. Nyt vaan itken, en tiedä mitä tehdä. Haluaisin lähteä jonnekin metsään lääkpurkin kanssa ja sammua jonnekin puskaan.

Parisuhde ja perhe oli mun elämässä ainoat asiat, joissa olen onnistunut, tai siis luulin onnistuneeni. Mulla ei ole enää sitäkään. Nyt pitää miettiä, mistä saan töitä, minne saan lapset hoitoon, mistä saan asunnon, jne. Oikeesti haluaisin vetää itseni hirteen.

Mä kysyin mieheltä aamulla, missä se oli tiettyyn kellonaikaan ollut ja se meni iahn paniikkiin, siltä katosi sylki suusta (tiedättekö kun on ihan hrmona, suu menee ihan kuivaksi). Sitten ennen kuin se lähti töihin, sanoin sille ihan suoraan, että mä tiedän, että se on ollut huorissa tai ainakin jollain tapaa maksullisissa.

Nyt se yrittää todistaa mulle olleensa jollain tavallisella hierojalla. Tekee mun oloni siis vielä pahemmaksi, kun ei voi suoraan asiasta keskustella, haluaa vaan osoittaa, että mä olen väärässä. Lähetti mulle muka jostain meilistä kopion, jossa joku hieroja antaa sille osoitteensa. Puhelinnumero vaan on eri... Ja miksi se olisi sopinut saman ihmisen kanssa meilitse ja puhelimitse?

Mä en tieä, mitä tehdä. Mitä vittua sanon miehelle, kun se vaan yrittää väittää jotain ihan bulls*iä?

ap

Vierailija
10/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi puhua totta?

Vierailija
11/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienellä salapoliisityöllä saat selville mitä miehellesi on siellä tarjoiltu. Saat mieheltäsikin jauhot suuhun kun ei mene sen valehtelut läpi. Nyt sen on helppo yrittää missä kohtaa menee läpi, kun tietää ettet ole varma mistä on kyse. Jos mies ei osaa hetkeen keksiä kunnon valheita, voit saada jopa jotain rehellistä ulos suusta.

(Pitäisiköhän laittaa talteen keskustelun linkki, sillä meillä mies käy säännöllisesti "tavallisessa hieronnassa" thaihierojalla..)

Vierailija
12/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai voit sanoa, että käytöksestä jo näkee, että syyllisyys paistaa kilometrin päähän, lopeta jätkä paskanjauhanta. Mä olen nähnyt kännykästä sen puhelinnumeron ja soitin siihen. Ei ole tosiaankaan mikään tavallinen selänhieroja.

Onko asunto yhteinen? Jätkän patja olkkariin nyt heti ja laita haka sun makkarinoveen. Vaihdata huomenna heti lukot, ota rahat äijän tililtä ja mieluusti vielä tyhjennä se tili, jos sulla on sinne käyttöoikeus. Vaatteet heität alas partsilta, mieluusti saksilla leikeltynä. Autoon voi spraymaalilla käydä vetelemässä vähän kuvioita, esim. ison pillunkuvan, kunhan et jää kiinni. Tee se vähän myöhemmin! Varaa aika lastenvalvojalle.

Kuule noi työ- ja raha-asiat, niillä on taipumus järjestyä. Osa-aikaisen työn rinnalle voit yrittää saada toisen osa-aikaisen tai kokopäiväisen työn. Murehdit sitten kun saat muut asiat kuntoon. Yksi asia sulla on kunnossa: itsekunnioitus. Älä rupee kynnysmatoksi ja anna kusettaa itseäsi.

Vierailija
13/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi puhua totta?

Sen antamassa muka-viestissähän oli eri puhelinnumero kuin ap:n näkemässä viestissä. Eli tuolla puheellahan vain todisti kärähtämisensä.

Vierailija
14/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asunto yhteinen? Jätkän patja olkkariin nyt heti ja laita haka sun makkarinoveen. Vaihdata huomenna heti lukot, ota rahat äijän tililtä ja mieluusti vielä tyhjennä se tili, jos sulla on sinne käyttöoikeus. Vaatteet heität alas partsilta, mieluusti saksilla leikeltynä. Autoon voi spraymaalilla käydä vetelemässä vähän kuvioita, esim. ison pillunkuvan, kunhan et jää kiinni. Tee se vähän myöhemmin! Varaa aika lastenvalvojalle.

Vierailija
15/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vaan sanoa, että tutkit sen kännykän.

Vierailija
16/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei pettänyt vain sinua, vaan teidän perheen. vanhempi on ensisijaisesti vastuussa lastensa onnesta. Itse en voisi kuvitella anteeksi antoa, sillä aina kalvaisi epäilys, että missä mies nyt on. Toiset kykenevät antamaan anteeksi. Selvität mitä tukia voit saada ja haet niitä ja etsit asunnon. Lähde vaikka vanhemmisllesi, jos mahdollista. Älä jää pettäjän luo, saat vaan pahemman mielen.

Vierailija
17/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla itkemättä, tää on kyllä yhtä p*tä, mulla on illalla töitä ja lapset herää kohta ja tällanen sotku. En tajua, mitä tästä tulee. Kenellekään tutulle, kaverille tai perheelle en halua asiasta puhua. En halua, että tätä muut setvii tai alkaa mua säälitellä tai asiaa ihmetellä.

Mies siis heti alkoi selittää jotain, että oli halunnutkin kertoa mulle blaa blaa, että oli mennyt sinne ja puhunut meidän seksielämästä (joka on aina ollut aika lässy juuri mieheni takia) kolme varttia ja että tää henkilö haluaisi tavata mut ja jutella mun kanssa. Kyseessä oli muka joku sellainen juttu, jossa ensin keskustellaan ja sitten lopuksi tää henkilö hieroo jotenkin muka niin, että syntyy joku yhteys, että solmut aukeaa tms. p*kaa. Ja siis mun mies ei todellakaan usko tollaisiin juttuihin.

Sitten se näytti mulle joltain nettisivuilta, kuka se hieroja oli ollut (jollain naisella oli sellainen ilmoitus siellä) ja sitten käskin näyttämään meilin, kun se sanoi et voi lähettää sen mulle, ja se tosiaan olikin ollut tuon ko. hierojan kanssa (joku tantrahoro) yhteydessä, mutta se viesti oli tosi pitkä ja mies veti sitä edes takaisin niin nopeasti, etten ehtinyt lukea sitä. Ja nyt se muka lähetti mulle osan sitä samaa viestiä sähköpostitse, paitsi että olen ihan varma että se on sitä nyt muokkaillut. Ja siis se tekstari, joka kaiken paljasti, ei ollut tuon naisen numero, ei ainakaan sama kuin mikä sillä netissä oli.

Mä en tiedä, miten edetä. Mulla on niin lyöty olo.

ap

Vierailija
18/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmille en voi mennä eikä mulla ole sellaisia ystäviäkään, joiden luona voisin kahden lapsen kanssa majailla. Jos olisinkin yksin, olisin jo kaukana, mut on nuo lapset. Ja miten niillekin selittää?

ap

Vierailija
19/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka voissa paistaisi.

Aloituksesta puuttui vain, että olisi vielä raskaana ollut.

Vierailija
20/95 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sanot suoraan että löysit sen tiedon miehen kännykästä. Tosin hän on varmaan jo poistanut sen viestin. Mutta muuten mies vain väittää, että kuvittelet.

Ketju on lukittu.