Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämellä, kumman haluatte presidentiksi,

Vierailija
14.09.2011 |

nuoren miehen kanssa olevan homoseksuaalin vai avioliitossa olevan arvokkaan heteron?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti erikseen mainita: nuoren miehen, mutta tämän ap:n mukaan "arvokkaan" miehen kohdalla jätit mainitsematta, että kyseinen henkilö on myös naimisissa "nuoren" naisen kanssa. Haavistollahan on ikäeroa puolisoonsa 21 vuotta ja Niinistöllä taas 29 vuotta!

Vierailija
42/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitti Soinia tai Väyrystä.

Ne on kumpikin arvokkaasti naimisissa nuoruutensa vaimon kanssa ja sitä mä pidän arvokkaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt helvetti kun yksinkertaista asiaa ei tajuata. On aivan sama kenen ja mitä se pressa makkarissaan tekee (jos kumppani on täysi-ikäinen ja suostuvainen), kunhan hoitaa työnsä hyvin.

Vierailija
44/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkiä makkarissaan kakka- ja pissaleikkejä, anaaliyhdyntää ym. pervouksia?

Vierailija
45/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se presidentin seksuaalisuus ei ole niin oleellista, mutta koska sä tuolla homokseksuaalilla tarkoitat Haavistoa, niin sanotaan nyt sitten se.

En sitten tiedä, mikä tekee heterosuhteesta jotenkin arvokkaamman...

Vierailija
46/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatko sosiaalisen sovittelijan vai itseään täynnä olevan narsistin presidentiksi? Kas siinäpä pulma.

Näinpä, kiivailevaa ja herkästi suuttuvaa tuittupäätä en halua joten valintani on se sosiaalisesti taitava ja tunnettu sovittelija, jota Ahtisaarikin kannatti taannoin seuraajakseen.

Vierailija
47/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle seksuaalinen suuntaus ei ole peruste valita ehdokasta, oletan, että ehdokkaan tulee vastata monilta muilta osin mun ajatusmaailmaa ja Haavistolla on hyviä ajatuksia ja mukava asenne, mutta niin on muillakin ehdokkailla.. Arhinmäkeä en äänestäis missään tapauksessa enkä Biaudeta (vai miten se kirjoitetaan?) Essayahin ajatuksiin en oo vielä perehtyny oikeastaan ollenkaan..

Vierailija
48/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa siitä, et se on vielä kaikkein pätevinkin.

Vierailija
49/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedän, mikä Väyrynen on miehiään, vuosikymmenien kokemuksella

Vierailija
50/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta se tohtoriksi väitellyt ( Väyrynen) on noista ehdokkaista pätevin.

Vierailija
51/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mittaa pätevyyttä sillä kenen kanssa henkilö on parisuhteessa.

Vierailija
52/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedän, mikä Väyrynen on miehiään, vuosikymmenien kokemuksella

Tietää mitä saa, ei tule ylläreitä kuten monen muun kohdalla voisi käydä. Esim. Niinistön ulkopolittinen kokekmus on olematon ja Haavisto on vain ylioppilas.

Vierailija
53/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta se tohtoriksi väitellyt ( Väyrynen) on noista ehdokkaista pätevin.

ei ole muodollisia pätevyysvaatimuksia (tutkinto), joten ennen kaikkea poliittinen ura ratkaisee. Eihän esim. nobelisti Ahtisaarella ole korkeakouluutkintoa. Itse olen tohtori, mutta ei se mua kyllä pätevöitä politiikkaan millään muotoa...

Vierailija
54/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole muodollisia pätevyysvaatimuksia (tutkinto), joten ennen kaikkea poliittinen ura ratkaisee. Eihän esim. nobelisti Ahtisaarella ole korkeakouluutkintoa. Itse olen tohtori, mutta ei se mua kyllä pätevöitä politiikkaan millään muotoa...

ja pätevämpi politiikassa mennen tullen. Se ei liene ole kenellekään epäselvää.

Vierailija
55/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolella ei niin väliä.