Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämellä, kumman haluatte presidentiksi,

Vierailija
14.09.2011 |

nuoren miehen kanssa olevan homoseksuaalin vai avioliitossa olevan arvokkaan heteron?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa siitä, et se on vielä kaikkein pätevinkin.

Kyllä minusta se tohtoriksi väitellyt ( Väyrynen) on noista ehdokkaista pätevin.

ei ole muodollisia pätevyysvaatimuksia (tutkinto), joten ennen kaikkea poliittinen ura ratkaisee. Eihän esim. nobelisti Ahtisaarella ole korkeakouluutkintoa. Itse olen tohtori, mutta ei se mua kyllä pätevöitä politiikkaan millään muotoa...

Eiköhän Väyrynen ole Haavistoa kokeneempi ja pätevämpi politiikassa mennen tullen. Se ei liene ole kenellekään epäselvää.

siitä, millaista poliittista kokemusta, uraa ja ennen kaikkea näkemyksiä arvostaa.

Musta tuntuu, että monilta tän palstan residenttipostaajilta unohtuu se, etteivä kaikki ihmiset jaa samoja poliittisia näkemyksiä, ja näin ollen on aika naiivia yrittää perustella "järkiargumenteilla", että sun kandeis nyt äänestää ehdokasta X, koska se on MUSTA paras.

Vierailija
2/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos en tietäisi ihmisistä muuta, valitsisin homon siksi, että sekin kynnys olisi sitten ylitetty. Nainen on jo ollut presidenttinä ja heteromies.

Mutta koska tiedän kyseessä olevat henkilöt, myös heidän muut ominaisuutensa vaikuttavat. Siksi en äänestä Haavistoa vaan Niinistöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin tasoa sentään maan johtoonkin!

Vierailija
4/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedän, mikä Väyrynen on miehiään, vuosikymmenien kokemuksella

Juuri tuosta syystä mä sitä ajattelin äänestääkin. Tietää mitä saa, ei tule ylläreitä kuten monen muun kohdalla voisi käydä. Esim. Niinistön ulkopolittinen kokekmus on olematon ja Haavisto on vain ylioppilas.

Hänellä on, ja paljon - ajat ovat muuttuneet täysin siitä, kun ulkopolitiikka oli pelkkää neukkujen nuoleskelua. Kansainvälinen talous on merkittävä osa ulkopolitiikkaa, ja Niinistö on arvostettu ja hänellä on hyvät suhteet eurooppalaisiin päättäjiin.

Vierailija
5/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks siinä lukee "arvokkaan"?

mikä tekee yhdestä ihmisestä arvokkaamman kuin toisesta, sun mielestä, kun mun mielestä ei mikään

Vierailija
6/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt vain on paras, seksualisuutta ja väriä miettimättä.

Vierailija
7/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on kyllä Sauli Niinistö.

Lipponenkin kävisi, ellei olisi naimisissa Päivi Lipposen kanssa.

Vierailija
8/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa tai avoliitossa.

Mutta pressaksi en halua homoa. Siksi, että pressa on Suomen ulkopolitiikan johtaja ja kaikissa maailman maissa ei olla homojen suhteen yhtä suvaitsevaisia kuin meillä. Saattaisi haitata Suomen suhteita joihinkin maihin.

Eli hetero.

Meille vai muille?

Vierailija
9/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta se tohtoriksi väitellyt ( Väyrynen) on noista ehdokkaista pätevin.

Politiikassa

ei ole muodollisia pätevyysvaatimuksia (tutkinto), joten ennen kaikkea poliittinen ura ratkaisee. Eihän esim. nobelisti Ahtisaarella ole korkeakouluutkintoa. Itse olen tohtori, mutta ei se mua kyllä pätevöitä politiikkaan millään muotoa...

Lisäksi Väyrysen pätevyydellä hehkuttavien kannattaisi ihan oikeasti tutustua tuohon miehen ah niin pätevään väitöskirjaan... ;)

Vierailija
10/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Väyrynen ole Haavistoa kokeneempi

ja pätevämpi politiikassa mennen tullen. Se ei liene ole kenellekään epäselvää.

Mikä tekee Väyrysestä pätevämmän? Hänen pääasiallinen kokemuksensa on menneestä maailmasta, ei tästä päivästä.

Lisäksi Väyrysen arvot ja mielipiteet muuttuvat viikoittain. Hänen politiikkansa ei edusta minua - enhän edes tiedä hänen perimmäisiä arvojaan. Tärkeintä Väyryselle on hän itse.

Vierailija
11/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustuu? :D

Jos tällä linjalla mennään -mitä ehdokkaiden paremmuuteen tulee- niin mitenkäs tämä "arvokas hetero" on naurettavan nuoren vaimonsa kanssa "parempi" ehdokas?

Ihan näin ajatellen... tässähän kai valitaan presidenttiä, ei perhettä/suuntausta/asumismuotoa...? Voisin kuule kertoa nykyisestäkin presidentistä sulle melko hämmästyttävää faktaa... Vaikka en kerro. Vaitiolovelvollisuus, näet.

Vaikka sinä tietysti äänestit 12v sitten Esko Ahoa :D

Vierailija
12/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen oikeasti?

Ja vastaukseksi ei käy, että `luonnotonta`.

Vierailija
13/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen oikeasti?

Ei niissä homoissa mikään pelota.

Sensijaan 53 vuotias ylioppilas ylioppilas pyrkimässä maan korkeimpaan poliittiseen virkaan on jo hänet ehdolleasettaneenkin puolueen kannalta arveluttavaa ja äänestäjäkunnan aliarvioimista. Ylioppilas nyt on vaan pelkkä ylioppilas vaikka olisi selvinnyt rimaa hipoen omista yo-kirjoituksistaan josku reilut 30 vuotta takaperin. Minusta se jos mikä on merkki anteeksiantamattomasta laiskuudesta ja saamattomuudesta.

Vierailija
14/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen oikeasti?

Ei niissä homoissa mikään pelota.

Sensijaan 53 vuotias ylioppilas ylioppilas pyrkimässä maan korkeimpaan poliittiseen virkaan on jo hänet ehdolleasettaneenkin puolueen kannalta arveluttavaa ja äänestäjäkunnan aliarvioimista. Ylioppilas nyt on vaan pelkkä ylioppilas vaikka olisi selvinnyt rimaa hipoen omista yo-kirjoituksistaan josku reilut 30 vuotta takaperin. Minusta se jos mikä on merkki anteeksiantamattomasta laiskuudesta ja saamattomuudesta.

jos se ylioppilas olisi edes vasta 25v sen koulutuksen puutteen voisi ymmärtää mutta tämä ylioppilas on yli viiskymppinen

Vierailija
15/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotain merkitystä sillä, onko ihminen ylioppilas vai tohtori?? :D

Eiköhän Haavisto ole kannuksensa työurallaan ansainnut, vaikkei olekaan muuta loppututkintoa kuin yo.

Ylioppilasko sinusta pätevin???????!!!!!!! Siis haloo!!!

Vierailija
16/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee Väyrysestä pätevämmän? Hänen pääasiallinen kokemuksensa on menneestä maailmasta, ei tästä päivästä. Lisäksi Väyrysen arvot ja mielipiteet muuttuvat viikoittain. Hänen politiikkansa ei edusta minua - enhän edes tiedä hänen perimmäisiä arvojaan. Tärkeintä Väyryselle on hän itse.

Vierailija
17/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotain merkitystä sillä, onko ihminen ylioppilas vai tohtori?? :D

Eiköhän Haavisto ole kannuksensa työurallaan ansainnut, vaikkei olekaan muuta loppututkintoa kuin yo.

Ylioppilasko sinusta pätevin???????!!!!!!! Siis haloo!!!

Jonkunlainen koulutus olisi kyllä suotavaa. Menee taso ihan liian alas jos yo-todistus riittää valtion päämiehen virkaan. Seuraavaksihan sitten voisimme äänestää pressaksi jonkun laistoshuoltajan tai lähihoitajan yhtä hyvin.

Vierailija
18/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta koulutusta kuin lukio? Kai sä tiedät, että hän on voinut opiskella vaikka kuinka monta vuotta yliopistossa, mutta jos gradu on jäänyt tekemättä, koulutukseksi merkitään ylioppilas?

jos se ylioppilas olisi edes vasta 25v sen koulutuksen puutteen voisi ymmärtää mutta tämä ylioppilas on yli viiskymppinen

Vierailija
19/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavistolla pitäisi olla akateeminen tutkinto ja Väyrynen taas on ihan sopimaton

Vierailija
20/55 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on arvokkaasti rekisteröidyssä parisuhteessa pitkäaikaisen kumppanin kanssa.