Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet tissit, itselleni niin vaikea ja raskas aihe.

Vierailija
14.09.2011 |

Minulla on tissit kokoa 70 a, pituutta 170, ja painoa 60. Synnyttänyt 4 kk sitten.

Itselleni niin raskasta kun on ylipainoa ja pienet tissit, miten saisin itsetuntoa kohotettua ja hyväksyttyä itseni tällasena?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kiittäisit onneasi pienistä rinnoista. Liivien kanssa nämä vielä menettelee, mutta muuten ne ovat tosi riipparit. Rinnan alla pysyy kynän lisäksi koko koulureppu.

Eniten minua näissä rinnoissa kismittää se, että ne eivät edes maitoa viitsineet kehittää vauvoilleni.

Kuva ois kiva... =) Myös niistä 70A. Tissi on aina tissi koosta riippumatta.

Vierailija
2/35 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on 30kg ylipainoa tai ap mitareiden mukaan varmarmasti 45kg mutta en todella halua olla. Minä kelpaan ulkonäöllisesti tälläisenä itselleni, ehkä jos en kelpaisi laihduttaminen terveydellisistä syistä voisi olla helpompaa.

Ihan kaikesta ei voi huonoa lapsuutta syyttää, ihmisen on kasvettava, vaikka tissit jäisivätkin pieniksi, millaisen kuvan ap annat lapsellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota silarit.

Mulla oli ennen joku aa-kuppi (käytin 70a rintsikoita). Nyt on kokolaskurin perusteella 60G. 350cc ulta high profile laitettiin.

ITSETUNTO koheni.

Vierailija
4/35 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota silarit.

Mulla oli ennen joku aa-kuppi (käytin 70a rintsikoita). Nyt on kokolaskurin perusteella 60G. 350cc ulta high profile laitettiin.

ITSETUNTO koheni.

Vierailija
5/35 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo sinua kovin paljon masenna. Mikäli sinulle tuo olisi ongelma niin hankkisit vaikka lehdenkannolla tai kerjäämällä nuo suurennusrahat. Ihan turhaa tilitystä.

Minulla vika, jota ei voida vielä korjata ja jos tulevaisuudessa voidaan niin myyn vaikka jonkin elimeni kehostani tai kerjään rahat tuohon korjaukseen, ellei ne palkkatyöstä irtoa. Niin paljon haittaa.

Vierailija
6/35 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä todellakaan ole mitään ylipainoa. :D Ihan normaalipainossa ollaan. "Tissit" 75A. Tykkään niistä kovasti. Ovat söpöt. Käytännössähän ne nyt on melkeen pelkät nännit, mutta tykkään kuitenkin. En kaipaa isompia. Onneks, koska sellaisia ei mun ole edes mahdollista saada: olin aikanaan vähän pulskempi ja rasva kertyi ensin mahaan, sitten myös reisiin ja pehvaan. Ei rasvatipan tippaa tisuihin. :D Se ei kyllä sitten näytäkään enää niin kivalta, myönnetään, että vatsa pömppää ja tissit on olemattomat. On sellainen niiskuneiti-kroppa. :D Mutta ei siihenkään kuole.

Vierailija
7/35 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulla ap ei mitenkään voi olla ylipainoa. Urheilulla voit saada vartalosi kiinteämmäksi, ja urheilulliseen vartaloon sopii pienet rinnat.

Ovat ne rinnat mullakin pienet, mutta toisaalta mitä sitten? Muotikin muuttuu, ennustanpa että suuret rinnat ovat kohta epämuodikkaat ja on taas pienten rintojen vuoro. Ihan varmasti löytyy miehiä jotka rakastavat suuria rintoja (niin varmaan omanikin) mutta toisaalta aika monille miehille rintojen koko on aika yhdentekevää. Sinä et ole yhtä kuin rinnat, naisellisuus mm koostuu paljon muustakin.

Vierailija
8/35 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 169 cm ja kun painoin 50 tai jopa piirun alle, olin kokoa 70A

nyt painan noin 65 ja olen 75C ja hyvin tyytyväinen

Vierailija
9/35 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalosi on täydellinen, niin et tarvitse silikooneja.

a75

Vierailija
10/35 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kiittäisit onneasi pienistä rinnoista. Liivien kanssa nämä vielä menettelee, mutta muuten ne ovat tosi riipparit. Rinnan alla pysyy kynän lisäksi koko koulureppu.

Joku sanoi, ettei se jolla on tissit, ymmärrä tätä ongelmaa. No, en todella ymmärräkään. Itse kärsin näistä "polvissa asti" roikkuvista utareistani, en voi urheilla, nämä ovat aina tiellä ja rumat kuin perkeleet, tissivako ja tissienalus hikoilee ja hautuu ja haisee, vaikka käyn suihkussa useamman kerran päivässä. Olen tosissani harkinnut rintojen poistattamista, siis kokonaan. Olisin ikionnellinen aa-kupin tisseistä.

Noh, maitoa nää sentään osaa tuottaa, että jotain hyvää näissäkin ryntäissä. Mutta siitä en edes aloita miten vaikeaa se on ja vauvaa ei saa edes ihokontaktiin kun imettää makuultaa, kun tissi on jossain puolen metrin päässä.

Varmaan menen rintojen pienennysleikkaukseen kun lapset on tehty.

T. G-kuppi

Vierailija
11/35 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on c-kupin tissit ja olisin varmaan tyytyväisempi jos ne olis vaikka A-kupit, mutta sellaisen kauniin pyöreät ja kiinteät :/

Itseäni harmittaa kun mun tissit ei todelaakaan ole sellaiset pyöreät vaan pikemminkin sellaset omituisen tuubimalliset. Toinen nänni sojottaan itään ja toinen länteen.. :/

Vierailija
12/35 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös eräs 170cm/60kg joka synnyttänyt myös 4kk sitten! Rinnat tosin tällä hetkellä 75A :D

Kärsin myös itseluottamusongelmista, en tosin pelkästään rintojeni takia vaan lähes kaiken.

Mutta voin kertoa, että itselläni ei painonheittelyt ole ikinä rintoihini vaikuttanut! Aina ovat pysyneet samanlaisina/kokoisina, kuin about 12-vuotiaana, vaikka paino on heitellyt +-20kg (enkä tarkoita raskaudenajan painonnousua).

Mutta ei edes raskauden/nyt imetyksen aikana minkäänlaista muutosta.

Ja haluaisin todellakin olla mieluummin 'hoikka ja pienirintainen', kun 'isokokoinen/lihava ja pienirintainen'! Se jopa johti minut syömishäiriöön ja yhdessä vaiheessa painoni laski alle 45 kiloon. Nyt taas täytyy aloitella laihduttelemaan, että olisin tyytyväinen!

Leikkaus olisi siis ainoa vaihtoehto, mutta siihen ei todennäköisesti tule olemaan ikinä varaa, ja vaikka olisikin niin mielestäni ei olisi reilua tuhlata tuhansia euroja itseeni, sillä niilläkin perheellemme saisi vaikka mitä muuta elämässä tärkeämpää!

Täytyy siis todeta, että olen huono antamaan ap:lle vinkkejä, kun itse taistelen aivan saman asian kanssa!

Vierailija
13/35 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isorintaiset jaksavat lohdutella, että "voi kunpa minullakin olisi myös pienet rinnat, sellaiset kauniit PYÖREÄT ja KIINTEÄT"

No huh! SELLAISET KELPAISI MINULLEKIN! Suuria en kaipaisikaan jos olisi vaan eri malliset.

Eli ei lohduta lainkaan.

T: A-kupillinen 25v "teinitissi"

Vierailija
14/35 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota silarit.

ITSETUNTO koheni.

Kaikilla kun ei ole varaa lyödä montaa tuhatta joihinkin silareihin.

Niin mielelläni kun minäkin vaihtaisin nämä nipin napin a-kupin rinnat b-kuppiin, siihen ei vain ole varaa koska elämässä on paljon muita asioita, joihin on käytännössä pakko laittaa rahat.

Näin rintojen (joku varmaan tulee huutelemaan että sulla mitään tissejä oo, kuten monessa muussakin ketjussa on käynyt) kanssa on jo oppinut elämään. Vaatteet eivät näytä hyvältä päällä mutta ainakin miesten katse on silmissäni, ei rintavarustuksessa ;)

Vierailija
15/35 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne rahat taitaa mennä kuitenkin johonkin tärkeämpään, kun silikonirintoihin.

Silloin, kun elelin vielä itsekseni/ei ollut lapsia olin 100% varma, että tissit vielä hankin! "Otan vaikkapa lainan jos ei muuten rahaa löydy"

Nyt sitä vaan pistää asiat tärkeysjärjestykseen. Ei ne tissit ole ehkä niin tärkeää kuin perheen hyvinvointi.

Vierailija
16/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maitoa tuli niin hyvin. sain siis vakuutettua itselleni, että hyvät tissit ne on ja olen oikea nainen koosta huolimatta

Vierailija
17/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais hankkia isompia murheita niin unohtuis nuo pienemmät- tai ainakin ne näkis (ehkä) oikeassa mittakaavassa??

Vierailija
18/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut maitoa toisesta tissistä oikeastaan ollenkaan, ja toisestaki lakkasi melko pian tulemasta.

Kaiken lisäksi vauva ei oppinut pienen kokonsa vuoksi rinnalle ollenkaan, ei jaksanut imeä ja kasvettuaan ei enään rintaa huolinut.

Nyt tissit pienemmät mitä ennen raskautta.

Ap

Vierailija
19/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais hankkia isompia murheita niin unohtuis nuo pienemmät- tai ainakin ne näkis (ehkä) oikeassa mittakaavassa??

Niitäkin on jo ihan riittävästi. Esim. sairastan syöpää, miehen työpaikka vaakalaudalla.

Tiedän, kaikki ongelmani johtuu erittäin raskaasta lapsuudesta ja nuoruudesta.

Eivätkä mitään isoja murheita pitäisikään olla, murheita ollenkaan, mutta en voi itselleni mitään, tahtoisin eroon näistä ajatuksistani.

Vierailija
20/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksisi on 20,8, joka jopa hipoo lievää alipainoa. Ja jos sinulle menee rintaliivit ympärysmitalla 70, olet todellakin kapoinen nainen.

Itselläni on myös a-koon rinnat ja ymmärrän kyllä, että rintojen pienuus saattaa harmittaa. Mutta on tästä monta hyvääkin puolta:

- näytät hoikemmalta kuin kenties oletkaan, kun yläosasi ei tursuile

- monet vaatteet näyttävät pienirintaisella paremmilta

- rintasi eivät yhtä herkästi ala roikkua (juu, voi pienirintaisellekin tulla "kärpäslätkät", mutta pienempi todennäköisyys se silti on), itsellänikään ei roiku mikään, vaikka olen 44-vuotias ja kahta lasta imettänyt.

Kannattaa muistaa, että seksikkyys ei ole kuppikoosta kiinni, ollenkaan. Miehiä viehättää pilke silmässä ja itsevarmuus. Näin se on, kokemuksesta sanon.