Pienet tissit, itselleni niin vaikea ja raskas aihe.
Minulla on tissit kokoa 70 a, pituutta 170, ja painoa 60. Synnyttänyt 4 kk sitten.
Itselleni niin raskasta kun on ylipainoa ja pienet tissit, miten saisin itsetuntoa kohotettua ja hyväksyttyä itseni tällasena?
Kommentit (35)
Painoindeksisi on 20,8, joka jopa hipoo lievää alipainoa. Ja jos sinulle menee rintaliivit ympärysmitalla 70, olet todellakin kapoinen nainen.
Itselläni on myös a-koon rinnat ja ymmärrän kyllä, että rintojen pienuus saattaa harmittaa. Mutta on tästä monta hyvääkin puolta:
- näytät hoikemmalta kuin kenties oletkaan, kun yläosasi ei tursuile
- monet vaatteet näyttävät pienirintaisella paremmilta
- rintasi eivät yhtä herkästi ala roikkua (juu, voi pienirintaisellekin tulla "kärpäslätkät", mutta pienempi todennäköisyys se silti on), itsellänikään ei roiku mikään, vaikka olen 44-vuotias ja kahta lasta imettänyt.Kannattaa muistaa, että seksikkyys ei ole kuppikoosta kiinni, ollenkaan. Miehiä viehättää pilke silmässä ja itsevarmuus. Näin se on, kokemuksesta sanon.
Joten sitä on vain oppinut elämään näiden pienien rintojen kanssa (hädin tuskin a-kuppi). Olisinpa edes siro niin voisi näyttää vähän paremmalta kuin nyt (169/63).
Valehtelisin silti jos sanoisin, etten halua isompia rintoja, edes B-kuppia. Kyllä ne paidatkin (ainakin jotkut) näyttäisivät paremmilta päältä. Myöskään media ei suosi pienirintaisia. Joka paikassa näkyy vain suurinrintaisia malleja jne. Valitettavasti minulla ei tule olemaan kuuna valkeana päivänä kymppitonnia leikkausta varten.
Mutta tosiaan, ne rinnat eivät ole minusta mitenkään oleelliset. Kaikki lähtee siitä, että on tyytyväinen itseensä ja siihen, millainen on.
Mä oon 156vm ja painan 64kg, pitäis se 4kg laihduttaa niin oisin normaalin mitoissa.. Koerro mulle miten hitossa sä voi 170cm olla noilla kiloilla ylipainoinen? Lihota itseäs vähän, kyllä siinä ne tissitkin kasvaa..
Minulla on tissit kokoa 70 a, pituutta 170, ja painoa 60. Synnyttänyt 4 kk sitten.
Itselleni niin raskasta kun on ylipainoa ja pienet tissit, miten saisin itsetuntoa kohotettua ja hyväksyttyä itseni tällasena?
mieheni arvostaa minua tälläsena, ja tykkää vaikka pienet rinnat onkin niin niistä.
Ehkä se pitäisi vaan saada korvien välissä joku kohdalleen.
ei se ihan niin mene, että edes 5-6 kilon lihominen väistämättä kasvattaa rintoja!
Mäkin olen tuskin A-kuppinen, painoa 63-64 kg ja nimenomaan mun paino on kasvanut lasten synnytysten jälkeen 5-6 kg - eikä kuppikoko ole todellakaan kasvanut! Viimeisimmät kilot menivät tasan vatsaan ja reisiin....
Enkä itse tosiaankaan halua lihoa 80-90-kiloiseksi palleroksi että saisin edes B-kupin tissit - eikä kukaan voi taata, että saisin sellaiset vaikka miten läskistyisin.
Tsemppiä ap:lle ja muille tämän saman "ongelman" kanssa painiville! Samassa veneessä ollaan...
t. päärynämallinen pikkutissi
Minä sain rakkaalta ukoltani kauan toivoman lahjan, rinnat.
Kävin helmikuussa suurennuttamassa, enkä hetkeäkään vaihtaisi pois.
Ei noita tissiongelmia ymmärrä sellaiset, joilla on tissit. Se on fakta. En tiedä olenko nyt sen onnellisempi, mutta ainakin varmasti tyytyväisempi kroppaani ja varsinkin rintoihini.
Ikääon vaikka kuinka ja silti surettaa nää 70a rinnat. Maha ja napa pöpsöttää raskauden jäljiltä ja sivuprofiili on entistä kauheampi, kun imetyksen jäljitä tissit vaan pieneni ja alkoi roikkumaan. Eikä sujunut se imetyskään. Tiedän, että pitäisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, mutta en vaan pysty :(
Toisaalta toiset pienitissiset ei näytä ollenkaan kauhealta, minä vaan, joten ehkä se sitten on päänsisäistä enimmäkseen.
että muitakin on samassa veneessä.
Vaikka ei tätä kenellekkään toivoisi.
Kauan olen minäkin toivonut isompia rintoja, koko elämäni nuoruudesta lähtien, mutta rahaa ei ole niitä hankkia.
Ap
Joskus tuolla kolmenkympin alkupuolella kuppikoko alkoi hiljaleen kasvaa vaikkei painoa ole juurikaan tullut lisää, ja nyt mennään 70C/D:ssä, eli hirveän isot ei toki ole vieläkään mutta eroa entiseen on.
Koin ne pienet rintani tyttömäisiksi, siron naisellisiksi ja poikatyttömäisen seksikkäiksi. Saatoin myös pitää provosoivempia vaatteita ilman että tuli sellainen halpa tyrkyn olo (se peppuvako tuossa edessä on mun mielestäni vaan niin white trash).
Näistä nykyisistä bosista on joskus tullut jopa sellaista "onks ne aidot"-kommenttia, ja se ahdistaa hirveästi, niinkä ihmiset musta luulee? Ne vaan tuntuu kömpelöiltä ja on jotenkin "liian". Ei se kapoisa ja sähäkkä rokkityttö joka olin ennen, vaan jonkinlainen... utareikas, überfeminiininen naarasnisäkäs.
Eipä tämä ketään tietysti auta, mutta ajattelin silti jakaa! Uimahallin saunassa vilkaisen vauvihkaa rintavarustustasi ja olen kade. :-)
En minäkään halua mikään halvan tyrkyn oloinen olla, mutta vähän isompia rintoja kaipaan silti. :D
Ja minä vilkaisen vaivihkaa sinun rintavarustustasi ja olen KADE.:D
niin kiittäisit onneasi pienistä rinnoista. Liivien kanssa nämä vielä menettelee, mutta muuten ne ovat tosi riipparit. Rinnan alla pysyy kynän lisäksi koko koulureppu.
Eniten minua näissä rinnoissa kismittää se, että ne eivät edes maitoa viitsineet kehittää vauvoilleni.
Kun saat ikää lisää niin loppuu noin pienet murheet.
Itse olen synnyttänyt 5 kertaa ja jokaista lasta imettänyt.
Mun "rinnat" ovat hävinneet imetyksien vuoksi.
Miehelleni rintojen koko ei merkitse mitään.
Arvostaa mua sellaisena kuin olen.
Mulla on sellaiset tyhjät ilmapallo jotka roikkuu. Kokoa on 80 AA. Vaikea löytää sopivia liivejä että näyttäis naisellisemmalta.