Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään muodokas nainen on vyötäröstä laiha ja leveänlantioinen

Vierailija
08.08.2025 |

Harvalla on sen mallista kroppaa. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapötkylöitä androgyynejä kaikki miehet ja naiset. Todennat tämän, kun käyt Prismassa  pyörähtämässä. Manboobsitkin voi olla b-kuppia.

Vierailija
2/17 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin nykyään? Ainahan se on noin ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kapea vyötärö ja leveä lantio, mutta todella siro rasvaton yläkroppa a-kupilla, eli ei kyllä lasketa muodokkaaksi mitenkään. 

Vierailija
4/17 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on ja tuota ei saa edes millään treenillä aikaiseksi. 

Vierailija
5/17 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instassa muodokkailla naisilla ei ole ollenkaan vatsaa, vyötärö löytyy ja leveä lantio ja takamus. Harvalla on tuollainen fysiikka, jos on oikeasti muotoja

Vierailija
6/17 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on kapea vyötärö ja leveä lantio, mutta todella siro rasvaton yläkroppa a-kupilla, eli ei kyllä lasketa muodokkaaksi mitenkään. 

Mitat?

Vierailija
7/17 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvikas vartalo on perinnöllinen. Kapeavartaloisilla alimmat kylkiluut asettuvat vähän eri tavalla kuin tasapaksuilla.

Vierailija
8/17 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallokin on muoto.

Vierailija
9/17 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselepa klassista veistotaidetta. Tuohan on yksi ihanne!

Vierailija
10/17 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänkin on erilaisia muodikkaita vartaloita.

Miellätkö muodikkaaksi sen mitä näet eniten?

Vierailija
11/17 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoipas tääki päivä hyvin

Vierailija
12/17 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitat?

81-60-94. 168 cm ja 57 kg. Rasva on kaikki pyllyssä ja reisissä ja yläkroppa on sitten kuin nälkiintyneellä lapsella, näkyy kaikki lihakset ja luut nahan alla 😂

Vierailija
13/17 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitat?

81-60-94. 168 cm ja 57 kg. Rasva on kaikki pyllyssä ja reisissä ja yläkroppa on sitten kuin nälkiintyneellä lapsella, näkyy kaikki lihakset ja luut nahan alla 😂

Yleensä muodokkaaksi koetulla naisella on kunnon rinnat

Vierailija
14/17 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurvikas vartalo on perinnöllinen. Kapeavartaloisilla alimmat kylkiluut asettuvat vähän eri tavalla kuin tasapaksuilla.

Jep. Mulla on suora ja korkea lantio ja heti sen yläpuolella on kylkiluut (rintakehä myös samanlevyinen ylhäältä alas). Niiden väliin jää suunnilleen sentti "tyhjää tilaa".

Vierailija
15/17 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
16/17 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitat?

Yleensä muodokkaaksi koetulla naisella on kunnon rinnat

No sitähän minä sanoin, että ap:n määrityksellä ei välttämättä ole muodokas nainen. 

Vierailija
17/17 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tällainen "muodokas", lantiota ja reittä löytyy, vyötärö selkeästi kapeampi ja vatsa litteä mutta rintavarustus on sangen vaatimaton. Itse pidän muodokkaina naisina sellaista klassista tiimalasikroppaa, jossa on pyöreät rinnat, kapea vyötärö ja pyöreä lantio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän