Miksi keski-ikäiset miehet jättävät perheensä toisen naisen takia?
Tämä on niin klisee, mutta silti tuttavapiirissä jo pari kertaa nähty. Vanhempi mies ihastuu yleensä huomattavasti nuorempaan naiseen, yleensä työkaveriin. Ryhtyy pettämään, innostuu ja jättää lopulta perheensä ja muuttaa saman tien uuden luo. Yleensä tuho perheessä on valtava ja lapset kärsivät eniten.
Kysymys kuuluukin, että jos mies oli onneton nykyisessä liitossaan, miksi hän mm.
a) ei tehnyt mitään avioliiton pelastamiseksi
b) ei vain eronnut ja muuttanut pois
c) ei tiedostanut käyvänsä läpi keski-iän kriisiä ja mennyt vaikka itse terapiaan
jne jne.
Miksi jotkut miehet päätyvät siihen tuhoisimpaan vaihtoehtoon? Yleensä nuorempi nainen tarkoittaa myös sitä, että edessä on perhe no. 2 perustaminen ja koko show uudestaan.
Kommentit (128)
vaikka kuinka selittelette. Miksi ette voi ottaa sitä tuhlaajapoikaa takaisin? Se olisi sangen kristillinen teko. Miehennekin ottaisi teidät takaisin. Eihän pettäminen nyt niin vakavaa ole. Rakkaus voittaa aina. T: 11cm mies
Eikö se Raamattukin opeta, että petos on pahinta. Eikö se myös opeta, että rakkautta on myös se, että opettaa toiselle ihmiselle vastuunkantoa. Ehkä se ei näillä sanoilla opeta, mutta idea on takuulla tämä.
Ja miestenkin mielestä luonnollisesti sama toisinpäin on ihan ok?
Mitä se rakkaus on tällaisessa liitossa?
vaikka kuinka selittelette.
Miksi ette voi ottaa sitä tuhlaajapoikaa takaisin?
Se olisi sangen kristillinen teko.Miehennekin ottaisi teidät takaisin.
Eihän pettäminen nyt niin vakavaa ole. Rakkaus voittaa aina.
T: 11cm mies
pienelle miehelle:
En ole parisuhteessa ollakseni parisuhteessa. Miehen valinnassa olen tarkka: aikuisten ihmisten suhteiden ymmärtäminen on hyvin oleellista. Jos mies paljastuu kakaraksi, Sen Oikean etsinnät jatkuvat. En myöskään sitoudu ostamaan kaupassa sellaista kenkäparia jotka jo sovittaessa saavat kantapäät rakoille.
Ihan omaa itseä säästääkseni tällaiset standardit. Olen itse lojaali ihminen enkä ala kenenkään pettäjän pyhimysvaimoksi. Ei ole tarvetta kun tasa-arvoisiakin suhteita on saatavilla.
On jännittävä, sinkku kuten tuttavallani. 40 v mies vaihtoi pitkän liiton ja lapset nuoremman seuraan.
kaikissa av:n keskusteiluissa miehet ovat pahoja ja huonoja. Miehissä ei ole mitään hyvää.
Sitten kuitenkin, kun nainen vihdoin voisi todistaa oman paremmuutensa ja hyvyytensä niin hän ei sitä tee. Nainen ei ota petturi miestään takaisin.
Miksi?
Eikö nainen olekaan luonteeltaan hyvempi ja jalompi?
Hyvä ja jalo ihminen ottaisi petturin takaisin.
T: EX
[quote author="Vierailija" time="14.09.2011 klo 13:32"]
[/quote]keski-ikä on nuoruuden ja vanhuuden välivaihe
Olen ikuisesti kiitollinen pappi Adulle osoitteessa { https://solutiontemple.info } {priestadu@gmail.com}, hän teki jälleennäkemisen rakkausloitsun ja mieheni palasi luokseni. Minusta keskustellaan ikuisesti hänen kanssaan, hän on todella tuonut rauhan avioliittooni. Arvostan todella siitä, mitä olet tehnyt perheeni hyväksi...
vaikka kuinka selittelette.
Miksi ette voi ottaa sitä tuhlaajapoikaa takaisin?
Se olisi sangen kristillinen teko.
Miehennekin ottaisi teidät takaisin.
Eihän pettäminen nyt niin vakavaa ole. Rakkaus voittaa aina.
T: 11cm mies